Hoi hoi, Ik ben inmiddels 35 wkn zwanger, en sinds 2 wkn kan in mijn slaap "niet meer pakken". Ik ben dood moe, maar kan gewoon niet in slaap komen... niet dat ik aan het piekeren ben ofzo, maar gewoon niet kunnen slapen.... Als dit zo nog doorgaat, tot aan de bevalling dan ben ik echt helemaal op....als ik moet bevallen. Iemand tips voor in slaap te komen. (Lezen v.t.v., warm, bad, warme melk heb ik allemaal al div. keren geprobeerd). Gr.
Helaas geen tips, maar ik hoop wel op de gouden tip. Ik slaap ook niet meer dan 3 a 4 uur per nacht en ik ben ook op, moet de hele dag om alles huilen van vermoeidheid en heb ook nog een ontzettend dwarse peuter van 3 thuis lopen.
Ik wacht ook nog op de gouden tip. Ik slaap ook al maanden niet of nauwelijks. Verschrikkelijk is het. De vk zegt dat het er bij hoort Huisarts kan er ook niets aan doen.
Pffffff, dat klinkt heftig zeg. Ik ben nog vrij in het beginstadium van mn zwangerschap en heb helaas niet de gouden tip voor jullie. Ik heb zelf normaal al veel last van slapeloosheid, dus ik ben benieuwd hoe dat dan straks wordt . Bestaat er geen enkele soort slaappil die geen kwaad kan tijdens de zwangerschap, ook geen homeopathische ofzo? Voor ik zwanger werd gebruikte ik altijd van die slaappillen op basis van antihistamine. Die dingen werkten werkelijk als een tierelier, maar volgens mij mogen die niet tijdens de zwangerschap helaas. Ik wens jullie veel sterkte en hoop dat jullie vlak voor de bevalling toch nog een beetje kunnen bij slapen!!
volgens mij kun je wel om een slaappil vragen bij de huisarts als je het echt niet meer trekt. Hier zijn ze begrijpelijkerwijs wel voorzichtig mee, maar soms is het nodig. Een bevalling doorstaan terwijl je uitgeput bent is ook niet aan te raden, lijkt mij. Ik zou gewoon nog eens met je verloskundige/huisarts overleggen.
Ik ben zo bang dat als ik overdag ga slapen ik helemaal niet meer kan slapen 's nachts. Nu lukt het me alleen om te slapen overdag op dagen dat dochter op kdv zit. Die gunt me geen rust
Ik heb wel eens gehoord dat als je het echt niet meer trekt ze je een nacht in het zh laten slapen op medicijnen. Zou het voorleggen aan de vk/gyn.
Pilletjes halen bij de drogist. helpt echt. Ik heb ze ook geslikt en sliep weer beter. Ik sliep al maanden niet omdat ik met erg bekkeninstabiliteit zat/ zit. Dormeasan - nachtrust van A.Vogel Zal ik echt proberen. Succes
Als je het echt niet meer trekt moet je je vk aansporen om naar het zh te mogen en een prik vragen voor in je been. Kun je de hele nacht doorslapen. Mijn verloskundige heeft het 2 keer aangeboden maar wou het niet. Succes