Hoi Iedereen, wij gaan momenteel voor ons 2de wondertje. Momenteel nog maar de 2de ronde, maar eens ik eraan begin lijk ik maar bezeten te zijn door 1 ding. Heb al veel gelezen op de site en er lijken meer mensen dit gevoel te hebben ... Bij mijn eerste was ik na 2de ronde zwanger, de eerste ronde had ik gevoelige borsten tijdens mijn eisprong, toen dit duidelijk was wist ik dus perfect wanneer we moesten klussen in de tweede ronde ... nu echter voel ik zooooveeell, normaal zou mijn eisprong 18 sept zijn geweest (cyclus van 32 dagen vorige ronde) maar rond de 16de sept riep mijn hele lichaam precies dat ik bevrucht moest worden uiteraard gewoon flink geklust als altijd (heel veel geklust zelfs)...en nu in afwachting nog 10 dagen te gaan ongeveer...al wil ik wat langer wachten... niets is vervelender een test te doen en die avond na de test ongesteld worden...kan bij niemand echt mijn verhaal kwijt want ja het moet natuurlijk een "geheim" blijven dat ik zwanger wil worden (we willen het niet echt aan de grote klok hangen) 2 dagen pijnlijke borsten gehad en zeer geprikkelde darmen...verder geen last of tekenen van zéér vroege ZS Hoe ging dat bij jullie?? hoe voelde jullie eisprong aan?? hoe lang gewacht tot te testen?? ook die moeilijkheden met het wachten ? Vanaf wanneer begonnen jullie met temp.controle en ovulatie testen?