Hallo meiden, Afgelopen augustus heb ik een miskraam gehad en ben gecuretteerd. Ik lees echt ontzettend veel dat vrouwen daarna moeilijk of niet meer zwanger worden. Nou hoeft dat natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn maar ik maak me toch een beetje zorgen. Zijn er meiden die ervaringen willen delen of gewoon willen kletsen?
Ik heb oktober vorig jaar gecurreteerd. En nu ben ik alweer 7 mnd zwanger. Het heeft dus ongeveer een half jaar geduurd. Ik herken je angst wel, dat had ik ook. Maar bij ons is het dus, wat zwanger worden betreft, wel meegevallen. Ik was ook erg opgelucht dat ik on ieder geval voor de uitgerekende datum van de tweeling** weerr zwanger was. Al waren die eerste maanden wel weer superspannend natuurlijk. Het is voor jou nu een hele moeilijke periode waar je in zit. Verdriet om een verloren zwangerschap, onzekerheid voor de toekomst. Ik wil je veel sterkte wensen.
ik ben 29 augustus gecuretteerd met 9 weken en 3 dagen en ik loop eigenlijk wel met dezelfde vraag rond. Tot nu toe is het 1 ronde cyclus afwachten en 2e ronde raak geweest. Ik ben nu precies 3 weken verder en volgende week maandag moet ik terug naar de gyn. Ben benieuwd, want alles wat je er over leest is zo wisselend.