Zwanger na curettage! graag ervaringen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jvs12, 18 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Afgelopen augustus heb ik een miskraam gehad en ben gecuretteerd.
    Ik lees echt ontzettend veel dat vrouwen daarna moeilijk of niet meer zwanger worden.

Nou hoeft dat natuurlijk niet bij iedereen zo te zijn maar ik maak me toch een beetje zorgen.

Zijn er meiden die ervaringen willen delen of gewoon willen kletsen?

2. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.947
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Ik heb oktober vorig jaar gecurreteerd. En nu ben ik alweer 7 mnd zwanger. Het heeft dus ongeveer een half jaar geduurd. Ik herken je angst wel, dat had ik ook. Maar bij ons is het dus, wat zwanger worden betreft, wel meegevallen. Ik was ook erg opgelucht dat ik on ieder geval voor de uitgerekende datum van de tweeling** weerr zwanger was. Al waren die eerste maanden wel weer superspannend natuurlijk.

Het is voor jou nu een hele moeilijke periode waar je in zit. Verdriet om een verloren zwangerschap, onzekerheid voor de toekomst. Ik wil je veel sterkte wensen.

3. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank je wel en gefeliciteerd met je zwangerschap.

4. tupp

tupp VIP lid

13 jun 2009
    22.785
    18.947
    113
    Vrouw
    lerares basisonderwijs
    Dank je! Ik hoop dat het jou ook snel weer gegund is!

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    ik ben 29 augustus gecuretteerd met 9 weken en 3 dagen en ik loop eigenlijk wel met dezelfde vraag rond. Tot nu toe is het 1 ronde cyclus afwachten en 2e ronde raak geweest. Ik ben nu precies 3 weken verder en volgende week maandag moet ik terug naar de gyn. Ben benieuwd, want alles wat je er over leest is zo wisselend.

Deel Deze Pagina