Milan 8 maanden slapen drama

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door cynthia1993, 3 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Ik werk 18 uur en de rest ben ik bij mijn zoontje
    Texel
    Hoi allemaal,

Ik heb er al eens eerder wat over gezegd maar ik ga het nu weer doen haha,

Milan is nu 8 maanden oud. Vanaf 3 maanden slaapt hij snachts moeilijk. Hij slaapt goed in, geen drama of lang huilen.
    We hebben van alles geprobeerd maar niets hielp.
    ( denk aan, huisarts & kinderarts. Osteopaat en alternatief voedingsdeskundige)

4 weken terug zijn we geëindigd bij een osteopaat.
    Dit leek 2 weken te helpen. Opeens hoefden wij er maar 1x snachts uit ipv 10x...en nu zijn we weer terug bij af.

Milan eet goed. Is een heerlijk kind.
    Altijd vrolijk en lachen met hem.
    Heeft al 4 tandjes. Kruipt al, zit al zelf en gaat afentoe zelfs al staan. Hij is dus ook super snel,! Dit kan hij allemaal al vanaf 7,5 maand.

Overdag slaapt hij meestal 2x 2 uurtjes.
    Om 8 uur krijgt hij de laatste fles en gaat dan naar bed.
    Is zo vertrokken..

Rond 12 begint t gemiep. Word wakker en gaat huilen.
    Meestal met zijn ogen dicht en ik denk zelfs in zijn slaap! Dromen?
    Speen erin helpt meestal. Maar soms moet ie even wakker gemaakt worden. Luier verwisselen ofzo...

We hebben ook al een nachtfles geprobeerd maar dit hielp niets. Ik denk niet dat hij dit nodig heeft en wil hem er niet aan laten wennen als hij het niet nodig heeft.

Ik en vooral mijn man zijn best druk.. geen adhd stempel maar we lijken er soms wel op. Ik houd er rekening mee dat we best een rustig moeten doen voor Milan. Verder probeer ik ook niet teveel prikkels te geven. De tv staat niet de hele dag aan. Ik probeer ze bedtijden echt vast te houden. Niet teveel uitstapjes of dagjes weg. Gewoon rekening houden met dat hij rust en regelmaat nodig heeft.. echter merk ik geen verschil..

Verder kan ik helemaal niets bedenken wat er anders ging in die 2 weken dat het wél goed ging..

Wie heeft dit ook meegemaakt?
    En misschien tips of ideeën.

Groetjes Cynthia

2. username

username Fanatiek lid

7 aug 2014
    2.917
    192
    63
    NULL
    NULL
    Ik heb geen tips voor je, maar zie dat er nog niemand heeft gereageerd en wil je sterkte wensen. Ik ken de slapeloze nachten maar al te goed van onze oudste. Sterkte, ik hoop dat het gauw beter gaat voor jullie.

3. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Heeft er echt nog niemand gereageerd? Is ook lastig, ik heb ook niet echt tips. Op die leeftijd is het ook lastig, ze gaan staan en rondkruipen in bed en komen zo niet tot rust. Laten huilen helpt dan ook niet echt, want dan wordt hij ws steeds hysterischer ;-(

Dus wat dan wel? Hopen dat het een fase is? Nóg rustiger doen in het uurtje voor het slapen gaan? (Bv badje, massage, boekje lezen, slaapzak aan, zachte liedjes zingen, samen iedereen welterusten wensen, op het kamertje nog even knuffelen, de knuffels weltrusten wensen etc.). Dus echt heeeel rustig de dag afbouwen? Geen idee hoor, mss doen jullie dat al....

En verder hopen dat het een fase is. Alle kindjes gaan uiteindelijk doorslapen, echt! Tot die tijd is het doorbijten. Mss diensten draaien? Dus 1e helft/2e helft of om de nacht? Om het vol te houden?

Succes iig!

4. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Texel
    Ik heb nog een ander topic geopend actiefe baby
    En hier reageren wel veel mensen. Inmiddels ben ik er achter dat het slechte slapen vaker voorkomt bij actieve kindjes. Het zal er wel bij horen... maar dat dit een fase is Geloof ik niet haha. Dan hebben we een fase van 4.5 maand

5. Fabje123

Fabje123 Bekend lid

9 jan 2016
    555
    53
    28
    Vrouw
    Ojee. Lijkt me pittig idd. Ik weet het ook niet zo goed, veel sterkte! Het gaat echt een keer over....

6. Miki013

Miki013 Bekend lid

9 feb 2016
    598
    0
    16
    NULL
    NULL
    Maak je hem elke keer wakker als hij jn zijn slaap huilt?
    Mijn zoontje doet dag ook wel eens, maar na minuutje of zo houdt hij zelf op. Kon hem echt zittend in zijn bed aantreffen helemaal in tranen maar dan wel slapend. Meestal kwam hem voor in periodes dat hij druk was met dingen leren, nu nog steeds af en toe.

7. cynthia1993

cynthia1993 Actief lid

9 aug 2016
    171
    0
    0
    Texel
    Nee maak hem niet wakker. Soms is een speentje of aai over de bol ook goed. En als hij echt niet stil te krijgen is dan doen we even een schone luier en dan leg ik hem weer terug.

Deel Deze Pagina