Nou gisteren voor de pretecho met 26 weken gegaan... Ze zet het apparaatje aan en in 2D zegt ze nog nou de beentjes liggen er denk ik net voor en we gaan naar 4D en daar ligt mevrouw beentjes helemaal wijd naast dr oren en hoppa het hele zaakje is zichtbaar .... Was we ff grappig natuurlijk ze keek echt letter met dr koppie door dr beentjes heen, dus we konder dr koppie heel goed zien en was zo leuk en fantastisch maar vind dr zo gek liggen... Helemaal dubbelgevouwen met aan weerzijde van de hoofd een been...En ze bleef zo de hele tijd liggen. Echo ziet er daarom ook heel bizar uit een dubbelgevouwen kind met een schattig koppie. Niemand maakt zich natuurlijk zorgen en de echoscopiste moest wel lachen... Maar goed zou mezelf niet zijn als ik thuis aangekomen niet dacht...Dit heb ik nog nooit gezien is dat wel normaal/gezond? Kan iemand me een beetje geruststellen...Stomme echo's
Ow bij jullie ook dus... Had je ook niet ff zoiets van...is dat wel normaal...? Kan dat wel? Vond het zo onmogelijke houding
Hier ook een mannetje wat met de 2d echo zo lag en zelfs met de 3D echo, hij is echt helemaal gezond ter wereld gekomen, dus geen zorgen maken meid!
ik heb wel een echo ervan zal even zoeken en ja dacht eigenlijk van wow die is lenig haha nadeel was ze had dus benen en de handen voor het gezicht dus niet echt een leuke foto van alleen het gezichtje dat is wel jammer
Wat lief die echo bedankt voor het plaatsen! Toch fijn om te lezen dat het niks "aparts" is. Stelt me weer een beetje gerust. Plaatsen van een foto lukt me niet op een of andere manier...Maar bij ons op de 4d ziet het er dus echt heel raar uit. Je kijkt naar dr koppie van voren en ziet ineens aan beide kanten van de hoofd een been omhoog steken... 8) Zal zo nog ff proberen te plaatsen.
Hoop dat het lukt... Ze heeft de onderkant een beetje weggewerkt zag er anders ook zo ...Tja onbeschaamd zullen we maar zeggen uit...
graag gedaan hoor de echo en ja zo lag mijn dochtertje ook alleen kreeg ze toen niet mooi op 2d alleen een beetje zo in de kleur maar is het zelfde idee wel leuke echo,s hoor
Dankjewel ongelooflijk dat je zo koppie zo kan zien. Blijft zo bijzonder... En nogmaals bedankt voor je reactie. Neem aan dat je dochtertje in je avater staat. Mooi meisje teken ervoor
Ja klopt mijn meisje staat op de avatar ze is nu ondertussen 3 jaar en 2 maand .. Hier nu zwanger van nummer 2 10 weken nu en wil straks weer voor de echo ook in kleur ben benieuwd hoe deze er bij gata liggen haha
Ow ja kijk nou ook zo hahahaha ben echt gerustgesteld helemaal super deze echo's zijn dus toch redelijk gewoon Thanks!!! Leuk, gefeliciteerd!!! Misschien weer zo slangenmeisje
Grappig om te zien, al die 'lenige' plaatjes! Ons kereltje lag bij de echo ook met zijn voeten tegen z'n voorhoofd... tja, heeel comfortabel!
Wij hadden geluk dat er iig EEN foto bij zat die goed was gelukt... ze lag constant te wiebelen, dan weer een arm, dan weer benen voor het gezicht. Was wel goed voor de geslachtsbepaling, want daar gingen we eigenlijk voor (alsnog). Andere foto's staan in mijn album. Bij een van de foto's had onze frummel ook een voet in het gezicht. Ach ja. Ging zelfs uitgebreid op haar grote teen zitten sabbelen, was een apart gezicht:
Ik heb het danwel niet op een echo gezien zo, maar mijn dochter is zo geboren. Ze is met een keizersnede geboren en ze lag gwoon met dr benen in dr nek, zo als ze geboren was. Later is er ook een echo van dr heupjes gamaakt (heup afwijking zit in de familie) en die was o.k. misschien een extra geruststelling.
Joh! Ja, ik zie bij onze echo dat ze echt met dr voeten in dr nek ligt. Dus niet voor dr koppie zoals de meeste maar echt gewoon dr naast zoals jij omschijft. Hoop dat ze tot dr zinnen komt en "gewoon" gaat liggen tegen het einde...Fijn om te horen dat bij jullie uiteindelijk alles goed was!
Die van ons lag met 28 weken met de beentjes voor het gezicht, en nu nog steeds! Een zogenaamde 'onvolkomen stuit'. Omdat hij zich ondanks 3 draaipogingen niet liet draaien, wordt het overmorgen een keizersnede. Na de geboorte schijnen stuitliggers nog even zo te blijven liggen, maar dit trekt na enkele dagen weer weg.