mijn gevoel

Discussion in 'Eerste symptomen' started by happymama, Mar 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. happymama

happymama Niet meer actief

heb t gevoel dat t raak is op een of andere manier

heb niet veel symptomen alleen :

steekjes heel laag in de buik
    wit vloed
    iets meer plassen dan normaal
    temp 37,8 (norm 36,7 36,8) :( verder geen aanleiding tot hooge temp , niet verkouden of niks

wat zouden jullie zeggen ???
    moet nog even w8ten hoor NOD is de 23e / 24e

2. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

Mar 14, 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Hoi happymama,

Ik heb net een soortgelijk bericht gepost. Mijn NOD is op 22 / 23 maart! Ik duim voor je!

3. happymama

vanmiddag met de poepbroek verschonen zwaar misselijk geworden net met koken ook weer .
    moest echt bijna overgeven .
    kreeg een heel raar gevoel achter in me keel alsof ik moest kokhalzen .

is dit bij iemand bekend ??

4. cle23

cle23 Actief lid

Dec 10, 2008
    420
    0
    0
    hi,

ik zal voor je duimen , spannend...

xxx

5. Rica

Rica VIP lid

May 16, 2008
    7,521
    105
    63
    Female
    Mama en meer
    Boven de ijssel
    nee niet dat opkomende...mn schoonzus had dit wel! maarja je moet nog even wachten zo te zien :)

6. happymama

ja nog wel even wachten .
    heb wel goed kunnen eten vanaaf was zoo misselijk vanmiddag . maar heb nu alweer een leeg gevoel , dus heb ff een stokbroodje kruidenboter in de oven gedaan .

ook zat ik net in bad en leek t alsof mn tepelhof groter was en er wat bultjes op komen , dat had ik bij de eerste ook alleen weet ik niet wanneer dat was .

zou t kunnen zo vroeg ???

7. sasjuh

sasjuh Fanatiek lid

Jun 8, 2010
    2,558
    1
    0
    operator
    In mijn vel
    De eerste week voor NOD had ik soms moeite met slikken, dan begon ik elke keer te kokhalzen, ik kreeg toen ook een donkerdere streep op mijn buik (had mijn moeder ook, en ze zei ooit dat dat van de zwangerschappen was.....weet niet of dat klopt hoor..)
    Nadat ik 5 dagen oertijd was kreeg ik meteen een knaltest!
    Dus wie weet, duim voor je :)

8. happymama

ik had t bij de eerste wel met dat slikken wat jij zegt maar dat was pas later ik had toen ook al een posi test gehad laten we zeggen dat ik 6a 7 weken was

9. sanntje

sanntje Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,304
    1
    36
    Female
    NULL
    Kun je dat zo snel al merken dan als je zwanger bent?? Want dan ga ik even mee in de eerste 2 berichten, mijn NOD zou rond de 24e zijn... ;)
    Is eerste ronde voor ons dus ga er niet teveel van uit dat het meteen raak is... zou wel een toevalstreffer zijn!!
    Maarrr qua klachten?? Voel me wel anders dan anders, wat last van mijn buik, humeur...
    Maar had ik voorheen soms ook al 2 weken voor m'n menstruatie!
    Dus het zal toch op geduld aankomen!!

10. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

Mar 14, 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Ik had dat ook de eerste 'pilloze' maand, last van mijn tepels ander gevoel in mijn buik. Werd helaas toch ongesteld en bleek aan het af kicken te zijn van de pil. Nu de tweede ronde! Ik hoop het voor je! We wachten gespannen af... Ben er wel constant mee bezig! AHHHH

11. happymama

:(voel helemaal niks meer dus t zal loslopen deze maand !! wel zie ik dat mijn tepelhof groter lijkt en heb wat puistjes in me gezicht maar dit kan ook een naderende menstruatie zijn ....

12. sanntje

sanntje Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,304
    1
    36
    Female
    NULL
    Oooh verschrikkelijk!! Dit is pas de eerste ronde en ben er ook zo veel mee bezig!!
    Maar ja, we willen het dan ook zo graag...
    Ik ben al een jaar ofzo van de anticonceptie af, want ik kan echt nergens tegen!! Dus afkicken van de pil ofzo hoeft niet bij mij... Ben alleen pas een paar weken van het condoom af :p Dus ben echt (als het goed is) ala minuut vruchtbaar zeg maar ;)
    Maar goed, we wachten geduldig af inderdaad, hoe moeilijk het is!

Merel, succes met je 2e ronde! Hoe lang moet je nog wachten tot je er meer over kunt zeggen??

En Happymama, lastig he, al die kwaaltjes kunnen bij 2 dingen horen!! Ik probeer die kwaaltjes ergens te plaatsen maar schiet er eigenlijk niets mee op... Hoop voor je dat niet ongesteld wordt!!

Zal duimen voor jullie beiden!!

13. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

Mar 14, 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Op 22 maart kan ik testen! Nog een week afzien....

Ik hoop voor je dat het snel raak is, kan zomaar snel gaan.

14. sanntje

sanntje Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,304
    1
    36
    Female
    NULL
    Spannend, ik kan 2 dagen na jou testen!!
    Mijn vriend en ik zijn hier eigenlijk ingestapt met het idee dat het zomaar een jaar kan duren.
    Zelf hoop je natuurlijk stiekem dat het meteen raak is, en als je er maar hard genoeg aan denkt voel je je vanzelf zwanger!
    Tenminste, daar lijkt het bij mij op, dus ik denk me nu maar alles behalve zwanger of ongesteld :p
    Ach wat kunnen we ons toch druk maken he?? ;)

15. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

Mar 14, 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Wij hebben het om precies dezelfde redenen ingezet. We zijn nog jong, dus hebben ook geen haast. En als het nog een half jaar duurt, so be it...

Ja, klopt hoor. Mijn gedachten sturen mijn lichaam aan om je 'zwanger' te voelen. Elk krampje voel je, als ik er maar lang genoeg aan denk, word ik vanzelf wel misselijk. Haha...

Geduld is een schone zaak, maar wel fijn dat je het er op een forum als dit uit kan gooien. Het liefst heb ik het er namelijk met iedereen over, maar niemand die op mijn verhalen over mijn cyclus en zere borsten zit te wachten :D.

16. sanntje

sanntje Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,304
    1
    36
    Female
    NULL
    Haha ik ken het!! Ik moet het ergens kwijt maar of ze op het werk nou blij worden van mijn gedetailleerde verhalen over alle kwaaltjes die ik me misschien wel in mijn hoofd haal...
    Ik ken het helemaal! En hier kun je het er idd lekker uit gooien :D
    M'n vriend kan ik het ook wel tegen vertellen maar zodra ik zeg "schat ik zit op dag ... van mijn cyclus.." "Cyclus??? Praat eens niet zo moeilijk!!" :p hahaha
    En we zijn ook op tijd begonnen zo van als het nu gebeurt prima, duurt het nog een half jaar, so be it!!
    Hoe jong zijn jullie dan?? ;)

17. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

Mar 14, 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    Die van mij ook. Die raakt er alleen maar onzeker van... "28 dagen in een cyclus, ik begrijp er niets van en je bent er maar ongeveer vier vruchtbaar, huh?"

Ik ben 24 en mijn vriend 25, dus we hebben alle tijd! En jullie?

18. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

Mar 14, 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar
    @ Happymama: nog iets gevoeld vandaag? Mijn 'klachten' zijn ook een stuk minder dan gisteren...

19. Chai

Chai Niet meer actief

Ik had helemaal geen voorgevoel of iets.
    Sterker nog ik was er zo van overtuigd dat ik ongesteld ging worden dat ik pas ging testen toen ik 2 dagen overtijd was, haha :D..
    Dat kan dus ook nog.

20. sanntje

sanntje Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,304
    1
    36
    Female
    NULL
    Wij zijn allebei 26 dus zijn er ook lekker op tijd bij!! Niks mis mee dacht ik zo :D
    Ik heb mijn vriend vandaag uit proberen te leggen hoe het lichaam van een vrouw nou precies werkt qua vruchtbaarheid maar pffff valt niet mee hoor!! ;) Hij kan er ook niet bij met zijn kop dat je van die hele maand zeg maar, maar zo weinig dagen vruchtbaar bent. Want je bent toch eigenlijk altijd vruchtbaar??? Haha geweldig :D En maar beweren dat je op hebt gelet tijdens biologie en heus wel weet hoe het in elkaar zit!!
    Nou ja, ben er iig wel achter dat ook hij ongeduldig is, alleen op zijn manier... en die begrijp ik dan waarschijnlijk weer niet.
    Hoe is het eigenlijk met je klachten nu?? Kun je 'iets' merken??
    Ik heb nu wel echt rare/ vage klachten hoor...
    Heb ontzettend last van mijn buik, krijg geen hap door m'n keel ennnn ik heb de hele dag t idee dat ik zo ontzettend moet poepen!!! Hahaha Very strange :( Nou hangen er ook wel weer zoveel griep achtige virussen in de lucht!! Hoop toch niet dat ik ziek wordt...

Chai: Hoe krijg je dat voor elkaar om zo sterk het vermoeden te hebben niet zwanger te zijn?? Zei het nog tegen mijn vriend, de eerste de beste vrouw die er niet 24/7 mee bezig is mag mij toch eens vertellen hoe ze dat doet!! Ik ben er volgens mij echt TE veel mee bezig!!! Als ik nog ff zo door ga wordt ik nog wel zwanger van het eraan denken :p

Share This Page