Wie ook later in de zwangerschap pas positieve test?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Biancamv2, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Roosje ik zit in dezelfde situatie als jij, ook 7 dagen over tijd en witte testen.
    Heb sinds gisteren wel pijnlijke tepels??? Hebk normaal met mn ongi nooit ofzo...is totaal nieuw.

Bianca wat fijn dat er al iets meer duidelijkheid is en dan ook nog de roze kant op!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd hoor! Ben benieuwd over drie weken!

Kan iemand uitleggen hoe het in zn werk gaan met tempen? Wat voor thermometer gebruik je en op welke plek vant lichaam neem je de temp op?
    Zie in het kaartje van bianca dat tijdens de eisprong de temp daalt?

2. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    Hallo, ik ben inmiddels 5 dagen 'overtijd'. Tenminste daar ga ik vanuit. Ik heb pas 1 eigen ongi gehad en dat was na 35 dagen (daarvoor 28 dagen met pil). Nu zou t, als ik van mijn ovutesten uit ga, weer 35 dagen moeten zijn. Vanochtend getest, mooi hoor zo'n digitale, maar de test 'niet zwanger' was toch minder mooi. Krijg wel wat hoop door de verhalen hier van laat positief testen. Maar ik weet t, ik ben nog maar in de 2de cyclus na de pil, dus misschien nog ontpillen??

3. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Mijn cyclus staat inmiddels op dag 39...wordt er nu wel een beetje moedeloos van!

4. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    mooie banner trouwens menp2010...waar heb je die vandaan ;)

5. roosje30

roosje30 Lid

1 feb 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Linksbovenin staat iets als Daisypath, dus het zal wel www.daisypath.com zijn denk ik...

Ik zit in middels op dag 44, echt om moedeloos van te worden...

We moeten nog maar even volhouden.

6. MenP2010

MenP2010 Bekend lid

23 nov 2010
    861
    29
    28
    Zuid-Holland
    idd van daisypath.com.
    Het wil niet echt opschieten met onze cyclus....jullie ook net van de pil af? Welke ronde?

7. roosje30

roosje30 Lid

1 feb 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Goedemorgen! Ik heb 28 okt voor het laatst de pil geslikt, in principe nu ronde 1, even 2 maandjes gewacht. Toen regelmatige cycles, nu dus niet meer....

Anderen toevallig al nieuws?

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Wat gek dat je eerst wel een regelmatige cyclus had Roosje 30. Dat was ff valse hoop op een normale cyclus!

Ik zit vandaag op dag 40!! En tis de eerste ronde na de pil...zou mn eerste pilloze menstruatie zijn. Maar na het stoppen met de pil, een week na mn laatste ongi-dag wat bloed verloren en een week later flink wat bruinverlies gehad...herkent iemand dit? Misschien was dit voor mij wel een halve opstart ongi en...ik weet het allemaal niet meer! Gekke cyclus!

9. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Meiden hoe gaat het nu bij jullie??

Hier dag 44 ofzoiets...begin de tel btje kwijt te raken zonder banner.

10. Biancamv2

Biancamv2 Niet meer actief

Heey dames,

geef de moed niet op he?

Ik zat vandaag op dag 45 maar zie mijn banner :D
    ik was 18 dagen overtijd en later op de ochtend had ik weer een lichtroze 2de streepje op de test staan :D
    Nu kan het gewoon niet anders meer hihi.

Mijn temp bleef natuurlijk(is hij nog steeds)erg hoog :)

Doe volgende week gewoon weer een testje,waarschijnlijk maakt jullie lichaam net als de mijne gewoon wat minder snel hcg aan.

Ik blijf gewoon hard duimen dames voor jullie :)

groetjes Bianca

11. roosje30

roosje30 Lid

1 feb 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Hier dag 49 en nog een negatieve test gister! :$

Zoals ik eerder al ergens zei, zag eens bij iemand een cycles staan van 75 dagen, dus ik blijf maar netjes afwachten....
    @ Bianca, nogmaals gefeliciteerd!!! ;)

12. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    BIanca ik durf niet meer te testen, de laatste keer was 2 weken na NOD en zit nu op 3 weken na NOD, maar heb geen hoop en denk dat ik net als Roosje negatief zal testen. Heb je al symptomen?

Maar het KAN dus wel heb jij even voor ons bewezen.

Denk alleen dat ik zoals roosje zegt zit bij de groep met een cyclus van tig dagen/weken.. ;)

13. toetie83

toetie83 Fanatiek lid

20 jan 2006
    1.392
    1
    38
    genieten van het leven.
    ��&#55
    Ik had dit ook meegemaakt bij mijn eerste mijn 2 e ook trouwens. Ik teste ook negatief paar dagen + de huisarts ik bleef me raar voelen moe enz en de testen die werden steeds duidelijker vage strepen na het andere.pas de 7e 8e dag een wat duidelijke streep toen dacht ik ff clearblue gebruiken en daar stond zwanger op.
    Nu ben ik overtijd geloof ik. Ben soms onregelmatig en test was negatief. Zondag maandag maar weer een test.

14. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ben benieuwd Loesmari! Hou je ons op de hoogte wat het is geworden?

15. Biancamv2

Volhouden meiden,en gewoon een paar dagen wachten met testen,de hcg kan toch ineens stijgen als je dik 10 dagen overtijd loopt.

Mijn testjes staan in de testjes topic ;)

groetjes Bianca

Ps.
    Ik blijf hard duimen draaien hoor :)

16. julia128

julia128 Actief lid

13 dec 2010
    108
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo, ik ben vanmorgen ongesteld geworden helaas maar ben eigenlijk ook wel beetje opgelucht dat het nu is gekomen.

Groetjes Julia

17. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Ben nu 5 dagen overtijd. Donderdag al een test gedaan (digitaal) die was negatief. Gooi er morgen maar weer eentje tegenaan. Zou een leuk cadeautje zijn voor vriendlief, die wordt morgen 32...

18. Sjees

Sjees Niet meer actief

hee bianca,ik zag dat je een lichtroze streepje op je test had,gefeliciteerd!!!!!!!!!
    Ben echt zo blij voor je wat heb jij lang moeten wachten zeg...nu nog even op die echo wachten,maar t zit vast goed!

19. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    vanmorgen weer getest met digitale cb. geeft aan niet zwanger, maar als ik de teststrip eruit haal, zie je een licht tweede streepje. wie heeft dit ook gehad?
    wacht nu maar weer een paar dagen en anders eind van de week even naar de huisarts...

20. Biancamv2

Heey meis,

probeer volgende week nog eens te testen.

Bij geven de testjes pas vanaf 18 dagen overtijd deze zwangerschap aan.

Dat was afgelopen vrijdag.

Ze worden nu steeds iets donkerder.

Als je na 18 dagen overtijd nog geen positieve test hebt,gewoon ff afspraak maken bij je ha.
    Wie weet kan je dan een echo krijgen.

Maar geen bloed is moed he meid ;)

groetjes Bianca

Deel Deze Pagina