Wie ook later in de zwangerschap pas positieve test?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Biancamv2, 2 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bellamanuela

bellamanuela Bekend lid

8 mrt 2011
    770
    0
    0
    huisvrouw
    gennep
    hey dames,
    ik ben nu 12 dagen overtijd en ook alleen maar nega testen:(
    wel veel witte vloed, pijnlijke tepels, tepelhof groter, blauwe aders beter te zien, soms misselijk en meer eetlust..
    ben erg in de war..
    had altijd normale cyclus van 28 dagen..
    groetjes

2. roosje30

roosje30 Lid

1 feb 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Hoi Dames

Ik heb al een tijd niets gepost... mijn banner klopt trouwens voor geen meter, ik ben inmiddels 68(!) dagen overtijd. Eindelijk maandag naar de huisarts geweest. Ik houd veel vocht vast en heb een menstuatie overgeslagen.

Hij heeft nu een medicijn voorgeschreven om mijn ongi op te wekken. Wel raadde hij aan er nog even mee te wachten, omdat het kan zijn dat ik alsnog zwanger ben geworden (je eisprong kan gewoon plaatsvinden als je niet ongesteld bent geworden). Daarna dat 10 dagen slikken en dan wordt ik ongi...

Jammer, maar hij geeft aan dat als een winkeltest wit is, negatief, je ook echt niet zwanger bent omdat deze testen heel gevoelig zijn...

Helaas, had wel heel snel geweest. Zou nu willen dat het pillen slikken voorbij was, want mijn buik is echt ENORM door al dat vocht.. :x

3. Sinaasappeltje

Sinaasappeltje Actief lid

17 nov 2010
    282
    0
    16
    Zeeland
    Hoi allemaal

@ Hel00n: balen dat je ongi bent geworden. Hoop echt dat het komende maand raak gaat worden!!
    @bellamanuela; heb je de dr al gebeld? Ik had bij mijn vorige cyclus 8 dagen overtijd pas postief getest en nu ben ik dus nog steeds in spanning; morgen bloedprikken om te kijken of er hcg in zit (betrouwbaarder dan test) Ben heel benieuwd!
    @roosje30; zou je voor de zekerheid geen echo willen? Of heb je die al gehad? Alleen uitgaan op test lijkt mij wel eng...

Groetjes en fijne avond allemaal!!

4. pjpj

pjpj Actief lid

31 jan 2011
    236
    0
    0
    brabant
    hoi allemaal,

ik ben hier ook al een tijdje niet geweest. ik was 3,5 week overtijd en ik had alle verschijnselen van een zwangerschap; opgezette buik, cup maat grotere bosten, grotere tepels waar vocht uit kwam, steekjes buik, wit slijm, maagzuur, misselijk zo en bij eten, kort lontje en ga maar door maar teste negatief de meeste tijd 1 of 2x heel licht positief maar daarna weer negatief. heb de vk gebeld en ik mochtl angs komen ook omdat ik erg veel duizelig was misschien ijzer te kort dachten ze heb toen een echo gehad uitwendig zou toen 7 wk zijn geweest. maar daar was nog niets op te zien en moesti k een week wachten en dan testen weer negatief en toen heb ik bloed mogen prikken was ook negatief de vk en ha denken dat ik wel zwanger ben geweest maar dat ik vroegtijdig een msk heb gehad en dat daardoor mijn lichaam alle verschijnselen had. nu heeft mijn lichaam het zelf afgestoten en ben ik erg ongi geworden maar anders dan normaal dus denk dat de vrucht er nu mee uit is gegaan. dat hadden ze ook voorspeld. dus nu op naar de volgende ronde. dus dames bij twijfle ha of vk na laten kijken en voor duidleijkheid vragen. anders den kje zwanger te zijn en dan is het niet zo of heb je een msk gehad misschien.

roosje hoe gaat het daar mee jouw gaan samen weer naar de volgende ronde

andere gefeliciteerd en twijfel je doe navraag

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    roosje.. vind je het niet eng om gewoon die emdicijnen te slikken..
    Natuurlijk heeft je arts in principe gelijk wanneer hij zegt dat de testen uit de winkel goed zijn, maar er zijn uitzonderingen bekent waarbij ze voor sommige vrouwen niet werken.
    Kun je geen echo of bloedtest krijgen?

6. happygrump

happygrump Actief lid

24 feb 2011
    182
    0
    0
    NULL
    NULL
    Sterkte roosje!!

7. roosje30

roosje30 Lid

1 feb 2011
    77
    0
    0
    Wateringen
    Hallo allemaal,

Ik post maar weer eens een berichtje. Ik vind het op zich niet eng de pilletjes te slikken, ik heb vertrouwen in mijn huisarts. Als hij ook maar één teken zou hebben gezien, zou hij het niet gegeven hebben.

Vandaag laatste geslikt.. nu als het goed is over max 3 dagen ongesteld. Zit nu op 83 dagen....

Doeg allemaal....

8. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Roosje30, ik ben ook lang niet wezen posten hier! Jeetje zeg dat je ongi nog niet is doorgebroken!! Hoop dat het na die pillen gewoon goed op gang komt allemaal!
    Ik zit voor de tweede keer in deze situatie...weer een lange cyclus denk ik. Wacht het weer rustig af. Banner staat op 35, maar denk dat het er weer meer worden zoals vorige ronde.

Deel Deze Pagina