Hier ook lekker rustig aan. Onze jongste dochter ligt lekker te slapen. En onze oudste dochter is met de pinypon aan het spelen Ik heb het huishouden helemaal klaar, en het eten is voorbereid. Vandaag dus een heerlijk rustige middag
Hier ook lui hahaa.. Zoonlief slaapt prinsheerlijk (hij slaapt al paardagen heel lang in de middag 3/4 uurtjes) Zojuist hele boodschappen gedaan (online Albertheijn) Zit nu heerlijk languit op de bank met warme chocolademelk En vandaag hoef ik niet te koken, manlief gaat chinees halen Heerlijk zo'n pyajama dag
wou dat ik ook zo lekker lang in me bedje warm kon liggen. hihi heerlijk is dat he! Ik moest vanochtend om half 7 op me werk zijn
Nou hier iets te lui..... ik ben in slaap gevallen op de bank en werd wakker gebeld door de juf dat Louise nog op school was. Schaam me kapot... Tygo was naast mij ook in slaap gevallen! Gelukkig vond Louise het juist leuk om nog even met de juf alleen te zijn en de school is vlakbij, maar toch....
Yup hier ook....Moest de hele ochtend de meiden bezig houden omdat ze aan nieuwe deur aan het maken waren. Toen ging er ook nog een radiator lekken....Ik heb er helemaal geen zin meer in . Man is naar het werk, ik heb de thermostaat op 20 graden gezet, bak met Duplo in het midden van de kamer en ik doe niks meer behalve een snelle maaltijdsalade in elkaar draaien straks
Lekker toch! Eigenlijk zou ik vandaag het huishouden doen, poetsen, wassen etc. Nu heb ik van alles gedaan vandaag maar niets dat met het huishouden te maken heeft. *Lekker met de kindjes geknuffeld *Mijn man overgehaald om vandaag wat te gaan eten buiten de deur. *Gedanst in de kamer met mijn dochter *De koek/snoepkast geplunderd. *ge-appt en ge-msnt met vriendinnen Vandaag heb ik gewoon even geen zin in verplichtingen. Vanavond even stofzuigen en dweilen en dan zie ik morgen wel weer.