Hoihoi! Wie is er nog meer van het heerlijke zonnetje aan het genieten? Zit in m'n eerste week van m'n verlof, dus lekker aanrommelen in en om het huis, afspreken net vriendinnen en aftellen tot de kleine zich aan dient.... En natuurlijk uitgebreid de tijd om een beetje te forummen... Wie zit in het zelfde schuitje en kletst gezellig mee?
Ik zit in hetzelfde schuitje! Hoewel ik niet echt verlof heb want geen werk... Maar het voelt wel als verlof nu het wat zwaarder wordt haha! En tja, verlof van de zorg voor ons zoontje (bijna 2) heb ik toch niet...
Zooo Nuts... Voor jou is het nu echt serieus aftellen! Succes strakjes @Mags herkenbaar! Zelf een knul van drie... Hele gezellige vrolijke jongen die graag actief bezig is. Ook als mama lekker even onderuit op de bank wil liggen Voel je je verder wel goed? Snapt jouw kleine een beetje wat er gebeurd?
Ik zit ook in mn verlof al werk ik niet het word toch steeds zwaarder. Vanwege bi zit ik al tijden aan huis gekluisterd woon 3 hoog zonder lift en de trappen ga ik niet meer af. Ik kan niet wachten tot ze geboren word mag van mij nu al...zodat ik mn leven weer op kan gaan pakken. Gelukkig al een schoolgaand kind dus wel alle rust onder schooltijd! Geniet ervan iedereen!
Mijn verlof begint maandag (officieel), morgen laatste dagje werken. wat ik ga doen in mn verlof? Erg weinig denk ik. Ik heb last van bi en werk al een paar weken een stuk minder. Mn kinderen moeten gewoon naar school, dus uitslapen kan helaas niet. Ik ben er wel heel erg aan toe om wat minder te moeten, dus alles lekker op mn gemakje. geniet ervan dames.
Ja op zich heb ik weinig klachten van de zwangerschap secondbeeb... Alleen pak ik echt elk mogelijk griepje, virusje, verkoudheidje mee in de ergste vorm. Nu weer aan het opknappen (hoop ik) na een fikse bijholteontsteking... Dat maakt het wel een stuk zwaarder dan mijn eerste zwangerschap, toen voelde ik me echt prima. Mijn zoontje snapt er nog weinig van. Hij praat ook nog niet, dus ook lastig inschatten haha. Wat een hoop met bekkenklachten hier, dat lijkt me echt zo naar! Kan me voorstellen dat je dan in je verlof inderdaad echt heeeeeel rustig aan (moet) gaat doen! Heel veel sterkte allemaal daarmee, lijkt me vreselijk!
Hier ook vandaag 36 wk 1dg zwanger en ben ook met verlof, heerlijk en we gaan aftellen! Heb wel ook nog eeb peuter van 2 wat op sommige dagen wel zwaar is. Maar met dit weer kun je heerlijk naar speeltuintjes etc. als ik me goed voel.
Ohhh anoswing wat ontzettend rot meis! Kan me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent! Hoop dat je toch enigszins hebt kunnen genieten van de zwangerschap. Dorisn wat lekker laatste dagje werken en dan loslaten en voorbereiden op de kleine ukkepuk! Hoeveel kinderen heb je al? Ook dat is heel herkenbaar Mags. Iedere verkoudheid, griep of wat er ook voorbij vloog hebben zowel m'n zoontje als ik gehad. Pas nog een dubbele oorontsteking nou wist echt niet waar ik het zoeken moest! Ook vorige week donderdagnacht samen met zoonlief alles ondergespuugd... En manl
Ohhh te snel op reageren... En manlief maar bedden verschonen, kind verschonen, badkamer poetsen.... Had wel met m te doen! Missladybug nou inderdaad! Zoontje is van december dus toen veel kou en sneeuw. Moet zeggen dat ik deze periode echt veel fijner vind Jennifer0306, lekker genieten. Was er zooooo aan toe om het werk even achter me te laten.
Hier officieel sinds afgelopen donderdag verlof met 36 weken. Maar zit al vanaf week 24 thuis ivm reorganisatie. Heb dus heerlijk al 12 weekjes kunnen genieten van de laatste momenten met m'n dochter, ondanks het gedoe met m'n werk. Merk nu wel dat ik het hele gebeuren met m'n werk los kan laten en echt naar de geboorte van de baby toeleef. Bij m'n eerste had ik onwijze nesteldrang. Alles moest schoon. Was zo fijn! Deze zwangerschap helemaal niet helaas... Doe nu ook rustig aan want met een kleine van bijna 2,5 jaar is het best pittig allemaal. Doe nu wel braaf middagdutjes mee met m'n dochter. Dat is toch wel erg fijn. Maar boodschappen doen samen vind ik toch best vermoeiend worden.. Hoop wel dat het weer een beetj lekker blijft! Kan hier zo van genieten en dochter vermaakt zich ook prima!
mijn verlof is 12 april ingegaan, ben 24 mei uitgerekend. Helaas al vanaf week 7 thuis wegens hypermesis graviddarum en diabetes gravidarum. Gelukkig voel ik me sinds een paar weken best goed
Hier ook mijn eerste week verlof! 16 mei uitgerekend! Vind het zo raar om niet te werken en ben dan ook echt een beetje aan het plannen wat ik allemaal wil doen. Nu ik thuis zit, sta ik wel stil bij het feit dat het over een paar weken echt zo ver is! .. Heb ook het voorgevoel dat de kleine eerder komt dan de uitgerekende datum, maar waarschijnlijk denkt\hoopt iedereen dat. Verder weinig klachten. Lijkt me echt lastig als je zoveel last hebt van misselijkheid of bi. Wel al een paar weken enorm veel steken richting vagina als ik opsta of gewoon loop. Moet dan echt een paar kleine stappen zetten of stil staan. Kleine is al helemaal ingedaald en ligt vast in bekken, dus daar zal het wel mee te maken hebben denk ik. Genietse iedereen! Over een paar weken is het zo ver!!
Ik heb het gevoel dat mijn beeb lekker blijft zitten tot week 42 juist Pillow Fijn dat je jouwne al in is gedaald! Mijn draakje totaal niet
Ik hoop ook dat ze eerder komt, bij mijn eerste was ik 1 dag overtijd. Nu gaan ze me vanwege mn bi niet langer door laten lopen dan 40 weken. Van de week mog in het ziekenhuis geweesr ivm verdenking zwangerschapsvergiftiging, gelukkig waren de waardes nog goed genoeg.
Het gevoel is er wel Divarg.. Maar helaas zit ik er altijd naast met mijn gevoel .. Ik kan me voorstellen dat je dat hoopt anoswing. BI lijkt me echt verschrikkelijk. Gelukkig dat de waardes goed waren!