Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow spannend ballerina! Ik hoop dat het door gaat zetten voor je!

2. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ooooh ballerina wat spannend! Jammer dat het niet doorzette, probeer goed je rust te pakken vandaag wie weet hoe lang het duurt voor je weer wat kan slapen! ;)

3. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @mags vreselijk... de laatste loodjes ;)
    Of: "geniet er nog maar even van"

Ik vind 4 mei geen leuke datum. 5 mei ook liever niet. Vanaf 6 mei mag hij komen

@ballerina wat spannend zeg! Ik hoop voor je dat het vandaag verder gaat doorzetten!

4. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    Zo kan ik er slecht tegen als iemand zegt: je bent niet ziek je bent zwanger.
    Ik ben wel degelijk heel ziek geweest. Tot 25 weken hyperemesis gehad. Alleen maar dag in dag uit op bed kunnen liggen en maar kotsen kotsen kotsen. En dan ook nog sinds week 18 diabetes.
    En die laatste loodjes, ik vind ze niet zo zwaar als de hyperemesis maar alsnog vind ik het zwaar.

5. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Even kijken of jullie dit misschien herkennen, ik ken dit niet van mijn eerste zwangerschap...

Ik heb af en toe, vooral bij inspanning zoals stofzuigen zonet, van die messcherpe steekjes aan de zijkant van mijn buik! Alsof iemand me met een nagelschaartje steekt. Het is geen bandenpijn, ik weet hoe dat voelt, het is ook niet mijn bekken want ait een stuk hoger, en het is ook niet gewoon een harde buik...

Voelt echt heel scherp en ook maar heel kort steeds... Iemand een idee wat dit kan zijn? Ga er gewoon krom van staan :( als ik dan even zit trekt het ook wel weer weg.

6. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Mags, van die steken die je normaal wel eens tijdens het sporten krijgt??

Hoh , onverwachts op visite komen! Dat moeten ze hier ook niet doen :D

7. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Mags, herken dat wel. Bij mij is het toch echt bandenpijn. Voel dag ook wel op de andere manier, maar soms inderdaad van die hele felle, korte steekjes. Bij mij houd dat soms best lang aan..

Nou.. Nog wat gerommel, maar denk niet dat het voor vandaag zal zijn.. :(

8. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ajj Mags, dat klinkt vervelend die steekjes! Herken ze niet.

Oh Ballerina, wat spannend zeg. Best bijzonder dat je al ontsluiting hebt en dat je dan gewoon moet afwachten. Ik dacht altijd dat als je eenmaal ontsluiting hebt je dan binnen een dag ofzo je baby zou krijgen, maar dat hoeft dus helemaal niet:(?

En de vraag/app/sms van "en en en ? gebeurd er al iets" ik vind dat best wel lief eigenlijk, mensen leven mee en als ze dat niet zouden doen zou ik het ook raar vinden. Vervelende opmerkingen over het gewicht of huishouden mogen ze wel voor zich houden inderdaad!

Hier is het nog steeds rustig, wat mij betreft mag de beeb komen op welke datum hij wil, ik ben er best wel klaar voor nu zeg maar ;). Ik hoop iig heel erg dat hij spontaan komt en dat ik niet ingeleid hoef te worden met 41 wkn.

9. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    ik heb die steekjes als ik te hard moet door lopen

10. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Spannend Ballerina!! Hoop dat het niet lang meer duurt :)

Hier is het rustig. Ik kijk tv en rommel wat in huis. Fijne zondag verder nog iedereen!

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ik heb die steekjes ook als ik teveel doe. Ik wijt het aan bandenpijn.

Hier ook alles rustig :)

12. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Wat gaan jullie snel met de berichten! :D Gezellig!

Spannend Ballarina! hoop voor je dat het toch doorzet! Hier ook nog steeds alles rustig..

13. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Ballerina, wat spannend zeg! Hoop voor je dat het toch doorzet/doorgezet heeft!!
    Ben stiekem wel een klein beetje jaloers op je hoor☺️

Pfff het was hier vandaag grijs/regenachtig. Goed weer om in je kraambed te liggen🙈

14. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ben op zich ook wel heel blij dat er iets gebeurd! Al moet ik toegeven dat ik het best lastig vind. Heb de weeën vol in mijn rug, zijn zeer pijnlijk en weet eigenlijk niet zo goed wat ik er mee moet. Vind het lastig om ze op te vangen en ze komen niet snel genoeg achter elkaar.
    Iemand tips??
    Vanmiddag ook nog flink wat slijm verloren, dus ze is aan het werk ;);)

15. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Poe Ballerina, ik zou het eigenlijk niet weten. Misschien toch ff de VK bellen? Daar zijn voor!

16. anoswing

anoswing Actief lid

8 aug 2013
    114
    0
    0
    Zou ook even bellen...bij mn eerste begon het met rugweeen duurde een dag in het ziekenhuis zeiden ze dat er niks gaande was...uur laten braken mn vliezen 9uur later was hij er...

Wij hebben namen stress dachten dat we eruit waren niet dus en woensdag word ze al geboren!!

17. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Heb je al gekeken of het erger word onder de douche ballerina, of dat het dan juist afzeakt? Of een bad als ke die hebt, nog beter.

Anoswing oh nee dat lijkt me echt naar! Wij hebben vanaf week 17 de naam al vaststaan... Snel knopen doorhakken dan maar!

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @ballerina idd ff douche/bad proberen en anders toch vk even bellen! Succes!!

@anoswing oeiii twijfel tussen 2 namen?

19. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hoe is het vannacht gegaan ballerina?

En bij de rest? Hier niets gemerkt van volle maan ;)

20. anoswing

anoswing Actief lid

8 aug 2013
    114
    0
    0
    Het enige wat ik heb gemerkt van de volle maan is dat hij er prachtig uitzag...heb gezellig uren slapeloos doorgebracht vannacht.
    Vandaag heel veel bijslapen!

Deel Deze Pagina