Haha Anoswing, wat grappig je bericht! Ik hoop dat je vandaag al wat uurtjes slaap in kan halen! As woensdag is de dag toch voor jou (of haal ik dingen door elkaar?) Ben je er al klaar voor? Hier ook een rustig nachtje gehad, heerlijk geslapen trouwens ook. Jee, het komt nu steeds dichterbij hier, elke avond als ik ga slapen denk ik; zal het vannacht gaan gebeuren?? Ballerina; ben ook benieuwd hoe het met je gaat! Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag? Hier weinig op de planning, ff boodschapjes doen en krijg vanmiddag visite.
heb ook boodschapjes gedaan en ben wat aan het rommelen in het huishouden. Verder voel ik mij erg moe dus er wordt er niet veel gedaan verder vandaag.
Haha arme anoswing moest er wel beetje om lachen.... nog ff volhouden meis! @roerei spannend zeg! Ik vind het zelf nu al spannend en jij bent al ruim 39 weken @plannen mn moeder is er vandaag gezellig. Ze helpt met soppen en straks nog even samen naar de babydump
Haha anoswing, geen maan gezien maar ook niet goed geslapen hier. Verder niks Straks lunchen met een vriendin, verder bankhangen, mn heupen doen moeilijk. Veel plezier met je mams Dufel, gezellig! Ballerina en en? Ik ben ook jaloers
BallerinaN, wat spannend voor jullie! Misschien ben je ondertussen al wel aan het kroelen met je kleine ukkie. Hoop het voor je! Hier staan de namen gelukkig ook al een poosje vast. Lastige was dat we voor beide geslachten een naam moesten bedenken, maar gelukkig waren we er snel uit. Hier vandaag een dagje huishouden. En verder vanmiddag nog even naar de action. Ga alvast maar een cadeautje maken voor moederdag voor beide oma's. Laat mijn dochtertje even lekker kliederen met verf🙈 Fijne dag allemaal!
Ballerina is wel stil vandaag he? Zijn we niet van haar gewend... hoop dat het heeft doorgezet! Hier dagje in relaxmodus. Man is met zoontje op stap geweest, ik heb lekker geslapen vanmiddag en een beetje gecomputerd. Verder helemaal niks gedaan! Morgen maar weer beetje poetsen, want woensdag krijgen we bezoek. Iedereen genoten vh lekkere weer?
Ow wat spannend van ballerina. Ik merk dat ik echt ff een off day heb. Ik ben er zo klaar mee! Ben lichamelijk maar ook psychisch echt moe. Ik herken dit niet zo van mijn vorige zwangerschap. Ik kan echt wel huilen bij het idee dat het nog 5 weken kan duren, weet niet of ik dat trek...vannacht ook weer wakker van de maagzuur en oprispingen....vandaag bij de vk geweest, alles was goed. Even over het bed gehad, mag echt niet met matrassen opgehoogd worden, dus nu toch maar klossen gehaald. Maar het idee dat dat eronder moet word ik ook al moe van...terwijl ik dat helemaal niet zelf hoef te doen, maar het is meer het idee dat het nog steeds niet af is ofzo. Hetzelfde als de gordijnen naaien en ophangen en de lamp ophangen moet al enige nog. Maar pfff kan me er niet toe zetten. Is ook niet broodnodig want er hangt gewoon een verduisteringsgordijn en een andere lamp.. En dat terwijl ik eigenlijk weinig klachten heb dus echt niet mag zeuren....en ik donderdag pas op 37 weken zit en dat voor mijn meisje beter zou zijn! Nja ik kan alleen maar hopen dat ze niet zo lang meer op zich laat wachten. Herkent iemand dit?
Wat heerlijk Mags! Doe je goed. Even opladen Ik denk dat het heeft doorgezet bij ballerina (dat hoop ik tenminste) normaal is ze idd niet zo stil
Hier ook haha. Zit een beetje te sippen, in mijn uppie. Tijdens mijn middagdutje kwam mijn man ook nog een tukje doen . En die slaapt nu nog steeds... Heb dus voor jan piep staan koken want mijn zoontje bliefte het eten ook al niet. En dan zit je de hele avond in je eentje, gezellig hoor... Bwah. Op zich niet erg, hij heeft ook zijn rust nodig... Zeker met het oog op de bevalling straks, vorige keer hadden we beide op een gegeven moment meer dan 36 uur niet geslapen, en dan die eerste nacht met baby... Dus als hij nu vast wat in het vooruit kan slapen graag! Maar voel me wel een beetje zielig nu... En dan zul je net zien dat hij midden in de nacht wakker word, niet meer kan slapen en gaat zitten gamen. Lig ik ook nog eens in mijn uppie in bed.
Jullie hebben gelijk hoor dames! Vanmorgen om 11.53u zijn wij de trotse ouders geworden van onze dochter Hanne. Ze is 51 cm lang en weegt 3300 gram. Bevalling is vrij heftig gestart met hevige Rug weeën die ik niet goed kon opvangen. Heb dus een ruggenprik gehad. Had toen al 3 cm ontsluiting. Na een uur 4 en braken mijn vliezen. Na nog een uur 5 en na nog een uur ineens 10 cm! Al bij al dus toch nog snel gegaan. Heb wel een knip gehad omdat haar hoofdje groot is. We maken het allemaal goeds 51 cm lang en weegt 3300 gram. Bevalling is vrij heftig gestart met hevige Rug weeën die ik niet goed kon opvangen. Heb dus een ruggenprik gehad. Had toen al 3 cm ontsluiting. Na een uur 4 en braken mijn vliezen. Na nog een uur 5 en na nog een uur ineens 10 cm! Al bij al dus toch nog snel gegaan. Heb wel een knip gehad omdat haar hoofdje groot is. We maken het allemaal goed
Gefeliciteerd meid!!! Ben blij dat het toch heeft doorgezet. Hopelijk herstel je snel van de bevalling en kan het grote genieten gaan beginnen!! Heel veel geluk!
Gefeliciteerd BallerinaN!! Wat heerlijk dat ze er is. Nu lekker genieten van haar! Rust ook maar lekker uit van de bevalling.
Wauw Ballerina, wat goed zeg, van harte gefeliciteerd met je dochter. Lekker uitrusten nu en veel genieten van je kleine meis! Ik werd zo'n twee uur geleden wakker met buikkrampen en dacht dat het begonnen was, maar nu sinds een half uur niks meer. Waren dus voorweeën vermoed ik. Zo maar weer es proberen te slapen. Oh ik wil ook zo graag de kleine man in mijn armen houden !! @ Kers; meid balen dat je er ff doorheen zit, vandaag wordt het vast een betere dag! Ik moet zeggen dat ik volop geniet van mijn zwangerschap. Ik ben via MMM zwanger geworden en ik ben alleen maar dankbaar en gelukkig dat het gelukt is. Mijn angst zit hem meer in het feit dat alles goed moet blijven gaan, zal zo opgelucht zijn als ik de kleine gezond en wel in mijn armen heb. Maar je klachten; nog ff en dan ben je er echt, dan heb je een nieuw wondertje! @ Mags; haha klinkt als een goed afwisselend team jij en je man samen, jij wakker hij slaapt en omgekeerd , nee kan me voorstellen dat het niet echt gezellig is. Heb je je gisteravond niet vermaakt met de film Magic Mike haha. Echt zo fout maar wel erg lekkere lichamen hoor
Phaarsz 4 mei verrassing Roerei 8 mei zoon Divarg 9 mei dochter LoveP 11 mei verrassing Jennechie 12 mei dochter Anoswing 13 mei dochter Memyself 13 mei verrassing BallerinaN 14 mei dochter Pillow 16 mei dochter Xmoonlightx 17 mei verrassing Secondbeeb 18 mei zoon Dufel 19 mei zoon Mags 20 mei dochter NandaNovember 24 mei verrassing Kers87 28 mei dochter Geboren!! 4 mei Hanne, dochter (51 cm en 3300gram) van Ballerina!!
Ik zit er zo langzamerhand ook redelijk doorheen. (Al moet hij nog minimaal tot maandag blijven zitten) Heb bi, de kleine ligt tegen mn ribben en ik slaap daardoor slecht. Nu heb ik ook nog sinds vrijdag keelpijn waar ik erg chagrijnig van wordt inmiddels. Zo, dat was mijn geklaag. Verder gaat het hartstikke goed en geniet ik van de bewegingen in mn buik. Vandaag nog ff een rolgordijntje in de keuken ophangen (manlief) en de strijk afmaken want dat wilde gisteravond niet meer., kon niet meer staan. Verder ga ik lekker rustig aan doen en hopen dat het snel maandag is en de kleine snel komt. Kijk er echt naar uit om hem vast te houden.