Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Gefeliciteerd ballerina!!!

2. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Ballerina!! Gefeliciteerd!

3. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd ballerina! Fijn dat alles goed is gegaan!

4. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Gefeliciteerd Ballerina!! Nu lekker uitrusten met je kleine meid!

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Vanmorgen weer goedgekeurd bij de vk.
    Was even spannend. Konden niet gelijk t hartje vinden. Onze kleine eigenwijs had er geen zin in ;)
    Had hem gelukkig al voelen bewegen maar was toch ff gek. Maandag weer controle maar hoop stiekem dat hij rond het weekend geboren wordt haha

@meiden die er doorheen zitten : knuffel!!

Huis is hier weer aan kant, schoonmoeder is om een bakkie geweest, ik heb net lasagna gemaakt voor vanavond en nu ff rustig een broodje eten. Dan ga ik nog ff liggen en komt straks vriend weer thuis. Weer een dag overleefd..

@ballerina hoe is het met jullie?

@anoswing al nerveus voor morgen?

6. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ah dufel eng is dat heh dat moment dat ze niet gelijk hartje kunnen vinden... Gelukkig was alles goed!

Hier even een spannend momentje :p had net bij het afvegen een ienieminie stipje rood bloed in het slijm! Heb ik (deze) hele zwangerschap nog niet gehad, dus er gebeurt 'iets'! Weet wel dat het alsnog twee weken kan duren maar hey, ik merk in ieder geval iets van een naderende bevalling, toch?

Ga zo maar even lekker douchen en dan in pyjama op de bank denk ik. Hoef helemaal niks meer vandaag, ja beetje rommelen in huis. Lekker relaxen!

7. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Oh mags, dat kan een eerste teken zijn! Geniet lekker van je rustige dagje☺️
    Hier ook lekker rustig aan gedaan vandaag. Manlief is heel de dag al aan het bijklussen. Had eigenlijk een vrije dag, maar een extra centje is ook wel lekker☺️
    Mijn dochtertje is echt in een uitprobeerfase. Ze ligt uren te mekkeren en huilen als ik haar op bed breng 's avonds. Terwijl ze eigenlijk hartstikke moe is! Zo lastig precies zo voor de bevalling..
    Echt erg, maar ben het zwangerzijn echt even zat. Wil graag lekker knuffelen met die kleine!

8. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    @ Dufel, wat naar als je het hartje niet gelijk kan vinden! Ik duim voor je dat dit weekend mag bevallen. Ik duim ondertussen ook voor mezelf ;). Je hebt de controles wel snel op elkaar of niet? Is daar een reden voor? (miss dat ik dat over het hoofd heb gezien)

@ Mags. Spannend!! Miss zegt het idd iets! Ben zelf ook de hele tijd aan het broekloeren. En idd, misschien zegt het niets. Maar als je dan toch iets ziet, hoop je toch dat er 'iets' aan de gang is.

Lovep, lijkt me pittig als je dochter in een uitprobeerfase is! Maakt het hoogzwanger zijn nog moeilijker lijkt me.

Ik ben na mijn gevoel echt klaar voor de kleine! Ik kijk gewoon echt uit naar de bevalling. Nu is het ook de 1e x voor mij, dus heb geen vergelijkingsmateriaal.

Nog heeeeel even!!!

9. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    #269 Mags, 5 mei 2015
    Laatst bewerkt: 5 mei 2015
    Hoe oud is je dochtertje? Mijn zoontje van bijna 2 heeft precies hetzelfde... Zit as we speak naar een brullend krijsend en op de deur bonzend kind te luisteren.... Heb hem uit wanhoop al mee naar beneden genomen, tik tak gekeken (ja ik weet het erg he er aan toegeven..) en daarna rustig in bed kunnen leggen maar nu weer mis.

En idd, tis weer broekloeren! Na dat ene tipje (echt ter grootte van een speldenknop) niks meer gezien. Ja wel gewoon slijm zoals altijd maar geen bloed dus. Nahja, het zal wel dan. Er valt toch met de beste wil van de wereld niks over te zeggen...

Maar ik heb lekker wel nog een stuk gewandeld en ga eens kijken of mijn man vanavond te porren is voor wat gezelligheid, dat kan vast geen kwaad. Morgen 38 weken, lijkt mij een uitstekende termijn om te bevallen!

10. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Spannend Mags! Zou fijn zijn als het begint. En wat gezelligheid kan nooit kwaad ;)

@pillow ik heb elke week controle bij de vk. Jullie niet? Geen speciale reden is hier vanaf 37 weken zo :) vind het ook wel fijn.

@lovep lijkt me heel vervelend. Heb helaas geen tips voor je.. sterkte

Ik duim voor ons allemaal dat we snel mogen bevallen. In mijn groepje van de mei-mama's is vandaag de 1e meibaby geboren. Nu wordt ik helemaal ongeduldig haha.

11. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Heb helaas nog niks bijzonders kunnen ontdekken wbt bloedverlies enz. Mja, soms zegt het niks!

Ja, het uitproberen is inderdaad lastig! En met haar bijna 1 jaar kun je haar nog zo weinig uitleggen.. Maar ga expres niet bij haar kijken, want dan blijft ze doorgaan. Luister alleen even aan de deur. Ze is uiteindelijk in slaap gevallen na een uur.
    Het is verder een heerlijk meisje hoor. 'S morgens, als ze al wakker is en ik slaap nog, gaat ze heerlijk liggen kletsen in haar bedje. Ze wacht gewoon tot ik haar kom halen. En dan is ze altijd vrolijk!

12. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden!!

Rustig nachtje gehad allemaal? Hier een kort maar prima nachtje achter de rug, geen buikkramp meer gehad dus was echt voorwerk. We kruipen langzaamaan naar de 40 weken!

@ dufel, jee da's schrikken als ze het hartje niet direct kan horen! Gelukkig alles goed met je beeb, fijn!

@ mags, nog bloedverlies gespot?

13. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Hier zijn de vliezen gisteravond gebroken :) ..Nu afwachten tot de weeën gaan beginnen. Spannend!

14. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @roerei jeetje idd bijna 40 weken! Ben je er al klaar mee?

@memyself spannend!!! Zet hem op :)

@anoswing vandaag de dag toch? Jij ook veel succes. Hopelijk heb je snel je baby'tje in je armen!

15. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hallo meiden!

Bedankt voor de felicitaties! Hier gaat het prima! We zijn aan het genieten van onze mooie meid! Vannacht wel een moeilijke nacht gehad. De bv is goed op gang en ze drinkt heel goed, maar heeft een enorme zuig behoefte waardoor ze begint te huilen als we haar terug in bed leggen. Vannacht dus 2,5 u achter elkaar aan het voeden geweest en maar 3 uurtjes geslapen. De nachten ervoor ook nauwelijks, dus wel erg vermoeid nu, dan nog wat kraamtranen erbij. Hihi het is me wat, dat bevallen ;)
    Gelukkig gaat dat allemaal weer over en als ik naar haar prachtige gezichtje kijk ben ik weer helemaal verliefd! 💗
    We hebben besloten nog een dagje in het zh te blijven en gaan dus morgen naar huis. Het is hier eigenlijk wel fijn, lieve mensen en goede begeleiding.
    Mijn buik slinkt met de dag en ook het vocht verdwijnt als sneeuw voor de zon! Daarover dus geen zorgen meiden, komt goed! ;);)

Voor de meiden die erdoor zitten: dikke knuffel! Het is het allemaal waard! Echt!

Dufel, altijd schrikken als ze het hartje niet meteen vinden! Gelukkig alles goed!

Anoswing, succes vandaag!! Je kan het!

Memyself, spannend! Zet 'm op!!

Mags: bij mij was de slijmprop wel een teken van het begin van de bevalling, hoop dat dat bij jou ook zo is!

Hoop dat jullie allemaal snel mogen bevallen van prachtige baby's!!

16. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Anoswing succes vandaag!!

Memyself, hoop dat het snel doorzet! Spannend!!

Ballerina, zwaar he die eerste nachten... Maar het komt allemaal goed hoor echt waar!

Hier niks geen bloed meer, geen krampen, gewoon, niks. Ook niet meer gezellig gemaakt, was veels te moe en als een blok in slaap gevallen. Straks op controle bij de vk. Die bezoekjes worden ook steeds korter haha, meten wegen voelen en doei!

Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag (afgezien van de bevallende dames hihi)?

17. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Wat heerlijk dat je zo aan het genieten bent, ballerina. En de borstvoeding is inderdaad even pittig, vooral in het begin. Maar wel super dat het al zo goed op gang is.

Nou, ik denk dat er de komende dagen nog al wel meer mei-baby's bij gaan komen zo te lezen.
    Hier nog steeds alles rustig, dus we gaan vandaag maar weer lekker even het huis op orde maken.
    Morgen naar de verloskundige. Ze gaan kijken of ik eventueel al gestript zou kunnen worden. Pfff ben stiekem wel een beetje zenuwachtig hoor.

Fijne dag meiden! En voor de meiden die gaan bevallen: zet hem op!!

18. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow memyself! Jij zal nu dus ook wel bezig zijn! Zet hem op!

Hier de hele nacht wakker gelegen van de maagzuur. Word er behoorlijk gek van. Maag doet echt zeer en de hele tijd oprispingen. Renie helpen niet meer. Iemand nog andere ideeën?

Verder ben ik wel uit me off day gelukkig haha. Ik zie het allemaal weer zitten. Irritant he die hormonen, kan je dan echt onrustig voelen met jezelf om niets! Maar zo lezen hebben hier meer meiden last van ;)

Bed vandaag toch maar op klossen gezet. Al weet ik nog steeds niet of ik wel thuis wil bevallen. Ik ben bij mijn zoon in het ziekenhuis bevallen omdat ik toen diabetes had. Heb toen ook een pompje gehad, en vond dit erg prettig. Nu zijn mijn vk niet echt voor pijnbestrijding lijkt wel want elke keer als ik het aankaart komt er een heel verhaal van ow dat kan jij wel aan, en waarschijnlijk als je het wil ben je toch al te ver blabla. Ik merk dat ik dat een beetje storende reactie vind. Ik geloof best dat ik het aan kan, de vraag is alleen of ik dat wil hahaha. En het is heus niet zo dat je met dat pompje niets voelt kan ik je vertellen haha. Ik ga het gewoon beleven en zal de beslissing op dat moment wel maken, dan alleen hopen dat ze meewerkt haha...

19. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik ook bijna uitgerekend...
    Klets niet zo vaak mee maar ik lees wel :)
    Gisteren heb ik iets van 5 uur achter elkaar een harde buik gehad. Daarvoor wat dagen constant misselijk. Gisteren dacht ik echt nu moet het vast licht begonnen zijn. Nu weer niets aan de hand.. Beetje teleurgesteld dus en de volgende pijntjes sla ik maar gewoon in de wind.
    Wachten duurt echt lang..
    Bij de vk gesproken over strippen, inleiden etc vanaf 41 weken. Nou ik hoop dus echt dat het allemaal natuurlijk op gang komt.

Ik lees overal dat het meestal snachts begint ivm in rust je kindje op de wereld zetten..

20. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Nou.. ik zit nog steeds te wachten.. Heel irritant :(
    Maar het voordeel is dat het in ieder geval snel geboren wordt.

Deel Deze Pagina