Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Anoswing.. Heel veel succes vandaag

Kers87.. onrustig voelen om niks, heel herkenbaar!

Kuikentjepiep.. Ik had gisteren constant harde buiken.. en meneer was de hele dag druk in mn buik.. Dus wie weet is het bij jou ook een teken?

2. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @ballerina fijn zeg zo genieten! Is je gegund na zo'n lastige zwangerschap!

@kers heeeel herkenbaar. Om de paar dagen heb ik wel zo'n dag (vandaag ook weer)

@kuikentje spannend ook voor jou. Hoop dat het mag doorzetten!

3. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hoi, ben ik weer na druk dagje!

Controle bij de vk was heel prettig. Heb aangegeven dat ik toch wel opzie tegen de bevalling en waarom, en wat er in mijn ogen 'mis ging' bij de vorige keer. Ze heeft heel goed naar me geluisterd en me gerustgesteld, ik voelde me echt gehoord en serieus genomen, heel fijn!

Ook gevraagd of ze me wilde toucheren omdat ik graag wil weten of er evt al iets van ontsluiting is. Ze wilde wel weten waarom ik dat wil weten, dus ik heb aangegeven dat ik denk dat me dat zal helpen in de mentale voorbereiding op de bevalling, dat ik weet waar ik aan toe bent etc. Nou, ok, dan wou ze wel even kijken.

Mijn baarmoedermond is al voor 2/3 verstreken en ik heb ook al een vingertop ontsluiting, maar toch ook weer niet helemaal, want ze kon er wel in met haar vinger zeg maar maar niet helemaal tot de vliezen erdoorheen. Beetje trechter-idee. Aan de buitenkant staat de bmm dus al wat open maar nog hiet helemaal. Dus wel ontsluiting en toch ook niet helemaal, whaha, heb ik weer. Maar ik vind het een fijn idee dat het iig niet helemaal stug, lang, en potdicht zit!

Daarna vriendin opgehaald van het station en een supergezellige middag gehad. Hadden elkaar al een poos niet gezien maar het was echt zo leuk vandaag :)

Al met al nu wel compleet gesloopt maar een ontzettend fijne dag gehad!

Hoe gaat het met iedereen? Memyself, als iets van weeen te bespeuren? Anoswing ik ben erg benieuwd hoe het daar gaat! Ballerina hoe is het op je babywolk? Kuikentje, en, al iets doorgezet of afgezwakt?

Ik had weinig harde buiken etc vandaag, geen bloedverlies meer maar wel het idee dat ik stukjes slijmprop verlies. Stug wit sliertig slijm... Verder een beetje nerveus gevoel de hele dag, ook zo raar.

4. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Dat is een geruststellen idee, mags. Dat je iig niet meer potdicht zit!
    Heerlijk, zo'n middagje uit! Lekker nog even genieten.

Ik verloor deze week ook een paar keer zo'n sliert... Dus wie weet is dat wel al de slijmprop..

Benieuwd of er vandaag al meiden bevallen zijn!

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Klinkt als een fijne dag mags! Heerlijk. Ook fijn dat je je zo serieus genomen voelde :)

6. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi meiden,

Hier alles rustig en goed, gisteren bij de controle bleek ook alles prima.

@ dufel; het wachten is wel lastig ja zo op het laatst, maar ik probeer nog maar ff te genieten van het getrappel in mijn buik omdat ik vaak lees en hoor dat je dat straks enorm kan gaan missen! Is het trouwens voor jou ook je eerste bevalling/kindje?

@ memyself/anoswing; en en en? Al babynieuws??

@ mags; goed dat je je zorgen hebt besproken en fijn dat je je gehoord voelde! Nu op naar een fijne ervaring met bevalling nummer 2!

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @roerei fijn dat alles weer goed was! Nog ff en je uitgerekende datum is in zicht!!
    Ja hier ook 1e kindje/bevalling :)

Genieten probeer ik ook te blijven doen maar verveel me soms wel heel erg.

Ben ook benieuwd naar babynieuws!!

Hier ook alles rustig :)

8. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ dufel; die verveelmomenten herken ik wel! Alles is klaar en paraat dus het mag wel gaan gebeuren he? Heb jij nog iets speciaals gedaan om je voor te bereiden op de bevalling? Zwangerschapscursus ofzo? Ik nl niet en nu ben ik bang dat ik iets belangrijks gemist heb ofzo ;)...

9. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Even kort berichtje van mij want onverwacht toch weer een drukke dag op t programma, mijn broer en diens gezinnetje komen zo gezellig langs! (Zie ze bijna nooit want wonen een pokke end weg)

Heerlijk geslapen, en na wat gezelligheid op de vroege ochtend is het hier lekker aan het rommelen in mijn buik met krampen en harde buiken. Ergens wel fijn, geeft het idee dat er wat gebeurt haha!

Fijne dag allemaal!

10. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Kom net bij de verloskundige vandaan. Baarmoedermond is heel soepel en had al zeker 4-5 cm ontsluiting! De verloskundige vond het gek dat ik nog geen weeen had.. Ze heeft me nu gestript. Hoop zo dat het resultaat heeft!

Nou mags, jij houdt het ook spannend🙈 Ik vind gezelligheid zo onhandig worden met die dikke buik! Alhoewel we vrijdag nog gezelligheid hadden..

11. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    ik moet echt niet meer aan seks denken

12. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow loveP!! Spannend! Nu gewoon afwachten dus? Tsjee klinkt al best ver eigenlijk 4-5 cm ontsluiting. Hoe voel je je?

Hier gebeurd er ook bar weinig tussen de lakens, libido is tot het nulpunt gedaald al enkele weken...

13. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Ja, afwachten of het strippen effect heeft gehad. Heb nu af en toe al wel wat voorweeen, maar merk verder nog niks. 24-48 uur afwachten. Ah, ben nu zo benieuwd naar die kleine uk! Hoop dat hij/zij heel snel gaat komen❤️❤️

Wat een heerlijk weertje is her vandaag weer! Ga zo nog maar even lekker buiten zitten.

14. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Wow, 4-5 cm al! Das zowat op de helft joh! Als je eenmaal serieus begint dan is de kleine er zo denk ik!

Was erg leuk met de visite, blij dat ik ze nog even hebgezien want over vijf dagen vertrekt mijn broer op militaire missie voor een half jaar naar het buitenland...

Oh ik vind seks nog steeds prettig hoor, merk alleen dat mijn man wat minder zin heeft de laatste tijd. Onhandig met dikke buik valt wel mee, maar we passen de positie er ook op aan zeg maar. Ik heb alleen wel standaard flinke voorweeen na seks!

15. esmeralda93

6 mei 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal:) er is ook meestal geen voorspelling te doen over wanneer de bevalling begint. Ik mag zelf over 3 dagen( thuis) bevallen. Ik stress m wel snel over of ik alle spullen in huis heb maar ik, houd me vast aan het idee dat je tegenwoordig alles op internet kan bestellen :D

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat spannend lovep!! Gewoon al op de helft! Ben jaloers haha. Denk net wat mags zegt dat als het eenmaal begint je de kleine zo in je armen hebt!

@roerei nee geen speciale voorbereidingen. Alleen info avond over bevallen in t ziekenhuis en info avond over borstvoeding. Ik ben meer type van: ik zie het allemaal wel. Ben van mening dat je je niet echt kunt voorbereiden op een bevalling...

@mags gezellige drukke dag. Hopelijk zet het nou ook door voor je :)

Hier ook nog steeds gezelligheid hoor ;) wel anders en rustiger dan normaal maar zeker wel paar keer in de week. Krijg er wel harde buiken van

17. esmeralda93

6 mei 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    WoW spannend hoor om met 4-5 cm te lopen, scheelt straks vast!

18. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Vind het nu ool wel erg spannend. Zoiezo wanneer het gaan beginnen! Heb nu wel wat voorweeen, maar die komen nog erg onregelmatig. Zo mezelf er maar eens toe zetten om eten te gaan koken..

Ja, hoef in ieder geval niet meer met 1 cm te beginnen!

19. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    De voorweeen hier zijn, net als laatst, na een paar uur helemaal verdwenen. Heb ze ook alleen na de seks, bedenk ik me nu. Misschien moeten we gewoon maar heel veel seksen en dan zet het vanzelf een keertje door, haha! Of seks op een moment dat ik weet dat ik daarna aan mijn rust toekom en geen kleine kinderen of bezoek hoef te entertainen ;)

Maar ach, wie weet heeft het t beginnetje wat groter gemaakt. :)

Hoe is het met de rest? Opvallend stil hier? Ligt iedereen plots te bevallen?

20. XDeniice

XDeniice Lid

10 sep 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hallo dames, zit inmiddels een paar dagen stiekem mee te lezen!!
    Gefeliciteerd voor de dames die inmiddels bevallen zijn.
    Zat in het begin al bij de mei mama's maar die groep werd me iets te groot.
    Dus vroeg ik me af of ik me toch nog mag aansluiten bij jullie? Zelf ben ik zwanger van ons 1e kindje en ben 25 jaar onze uitgerekende datum is 18 mei.

Liefs,

Deel Deze Pagina