Ik wil ook zondag!! Heb ik ook al een paar keer tegen mn baby gezegd. Dus laten we ervoor gaan met zn allen
Ik ga voor morgen de hele dag rommelen, dan rond 23 uur echt begin vd bevalling door breken vliezen, en ergens tegen 3 uur zondagochtend (iets eerder mag ook) de geboorte Als we het zelf toch eens voor het zeggen hadden he! Ik pleit voor een zwangerschapsapp met een 'bevalling - aan' knop erin!
Als dat zou kunnen, zo'n app, zou ik er nog wel veel voor uitgeven ook! Brrr ben het wachten nu zo zat! Verlies hier sinds vanavond wel dikke slijmslierten(vies praatje, sorry!) Hopelijk een teken van een naderende bevalling. Hebben jullie nog wat gedaan vandaag?
Ik heb gewinkeld (niks bijzonders moest nog vit k en d halen), geslapen, gewandeld, en patatjes gegeten. Dat was t eigenlijk wel
Oooh wat zou dat ideaal zijn mags! Daar teken ik voor! Gister stond mn vader onverwachts aan de deur. Echt superlief. Samen even rondje over de markt gedaan en ergens geluncht. Daarna geslapen en savonds na wat gezelligheid met vriend flink harde buiken maar helaas niets doorgezet. Vandaag weinig plannen, jullie?
Vannacht en vanmorgen wat diarree....(ook een vies praatje, sorry), zo begon het de vorige keer ook. Alles moest leeg. Ben benieuwd. Verder rommelt het niet. De nachten duren wel erg lang hoor, slaap voor geen meter. Heb last van kriebel armen (carpaaltunnelsyndroom) en weet niet hoe ik moet liggen. De was id dus alweer aan de kant 😉.
ik werd vanmorgen wakker van flinke buikpijn! helaas was het na een grote boodschap dan ook gelijk weer weg hahaha
Nou ik heb de app alvast aangezet want volgens mij blijft de kleine anders zitten tot Kerst haha. Hier vannacht weer krampen maar nu weer rustig. Ohhh had ik al gezegd ongeduldig te zijn hihi . Vandaag rustig dagje, filmpje kijken en bankhangen.
Lol herkenbaar Roerei! Ik krijg verder geen extra controles nee, ze was wrs in diepe slaap want de rest van de dag en nu ook weer voel ik haar gewoon friemelen gelukkig Wij hebben het net ff leuk gemaakt, wie weet Enne, morgen met zn allen bevallen op moederdag lijkt me uitstekend! 10-05-2015 is toch ook een mooie datum op zich? Fijn weekend meiden!
Gefeliciteerd Anoswing! Dat klinkt echt als een droombevalling! Geniet van elkaar! Sorry meiden, Heb even snel gescreend, maar nog niet echt puf om op iedereen te reageren. Hoop in ieder geval dat jullie snel mogen bevallen! Hier heel erg last gehad van kraam tranen. We zijn heel erg aan het genieten van onze mooie dame en ze doet het heel erg goed. Ik vind het wel heel heftig allemaal. Was ontzettend moe, onzeker en heel erg bang dat er iets fout zou gaan. Heb wat last met mijn bloeddruk waardoor het soms lijkt alsof ik flauw ga vallen wat het er natuurlijk niet beter op maakt. Afgelopen nacht gelukkig een stuk beter geslapen en merk dat ik de angst langzaam een klein beetje los kan laten. Dat scheelt echt enorm. Voelde me vandaag al stukken beter. De bv gaat ook heel goed! Dat die dagen na de bevalling zo heftig zouden kunnen zijn hadden ze ook wel eens wat meer in de boekjes mogen schrijven. Het overviel mij echt! Dus meiden die een eerste krijgen, moest je last hebben van enorme kraamtranen, je bent echt niet de enige en het is normaal! Laat het over je heen komen en laat je vooral goed verzorgen.
Herkenbaar Ballerina. Fijn dat het zo goed gaat met je meisje. Jeetje meiden, dat jullie nog seks hebben..... Moet er echt niet aan denken, terwijl ik er normaal gesproken niet vies van ben. Het is nu wel 3 maanden geleden 😳.
Ah, lieve BallerinaN, je doet het supergoed! En het is niet niks hoor, een kindje op de wereld zetten.. Het is heel mooi en bijzonder, maar je krijgt ineens een grote verantwoordelijkheid! En ondertussen verwerk je je bevalling ook nog.. Ik herken je verhaal helemaal.. Had precied hetzelfde na mijn eerste bevalling. En niemand verteld dit je van te voren.. Zet hem op!
Fijn ballerina dat het zo goed gaat! Van de kraamtranen had ik weleens gehoord maar ik denk als je het zelf ervaart het ineens heeeeel anders is. Fijn dat je je wat minder angstig voelt. Het is ook niet niks allemaal!! @hier Mijn baby houdt zich nog niet erg aan onze afspraak om vandaag geboren te worden... ik merk nog helemaal niets. Hoe is het bij jullie?
Hier ook even een klein berichtje.. Ik ben op 7 mei bevallen. Ik kijk zeer positief terug op de bevalling. Het viel me echt reuze mee en was een totaal andere ervaring als de vorige keer. Ik had veel rust momenten en uiteindelijk 2 minuten persen en klaar! Helaas heeft hij wel een bacterie opgelopen waardoor hij nu antibiotica krijgt en wij in het ziekenhuis moeten blijven. Maar met ons mannetje gaat het goed en hij lijkt nergens last van te hebben. Meiden.. Heel veel succes en vooral veel plezier erna! En ik weet even niet meer wie er een bericht stuurde over haar angst en ' wat er niet goed was gegaan' bij de vorige bevalling, maar ik hoop dat jouw bevalling nu ook zo positief zal zijn. Heb vertrouwen!
Ballerina.. Echt heel herkenbaar wat je zegt. Dat had ik met mijn vorige bevalling ook heel heftig. Praat erover en zorg vooral ook goed voor jezelf. Ze zeggen dat extra vitamines helpen.. ik ik hoop dat je misschien even goed kan bijslapen voor extra energie. En ik kan je ook het advies geven dat je vooral even niet teveel visite over de vloer moet hebben Doe het rustig aan en neem de tijd.
Gefeliciteerd memyself!!! Fijn dat je een goede bevalling hebt gehad. Hopelijk mag jullie mannetje snel mee naar huis. Hier ook nog geen tekenen..... Maar het kan nog.
Gefeliciteerd memyself!! En fijn dat je een goede bevalling hebt gehad, ik wil oooooooooook Hier ook nog geen tekenen van een as bevalling, ik heb hem net ff de weg uitgelegd naar beneden, misschien helpt het hihi.