Van harte Memyself!! Hier ook niet aan de afspraak gehouden en ik begin nu in de stress te raken want hoor net dat de oppas die we geregeld hadden voor zoontje als de bevalling begint, volgend weekend aan de andere kant vh land zit omdat ze oom en tante zijn geworden (6 weken te vroeg). En mijn man moet dat weekend eigenlijk ook naar de doop van ons eigen neefje, hij is peetoom... Dus ik voel nu een soort druk om dan in godsnaam maar voor volgend weekend te bevallen dan komt alles goed, haha. Mocht ik dan nog niet bevallen zijn blijft mijn man thuis hoor, maar zul je net zien dat als de bevalling begint we zonder oppas zitten en in allerijl iets anders moeten regelen... Bah denk je dat je alles geregeld hebt... Kom nou baby! Kom er nou uihuit!
Ben trouwens ineens erg misselijk... Echt last van mijn maag alsof er continu in geduwd wordt, enorm rommelende buik en ook een beetje diarree... Voelt precies als de buikgriep die ik een paar maanden geleden had. Bah. Ook een beetje duizelig erbij... Zelfs mijn man schrok van het kabaal dat ineens uit mijn buik kwam! Fijn, kan ik de rest van moederdag op het toilet doorbrengen....
Gefeliciteerd memyself! Nou Mags, het zit allemaal even niet mee. Ik hoop dat je snel op mag knappen. En wel vervelend dat je oppas misschien niet beschikbaar is! Heb je nog alternatieven? Hebben jullie al wat gehad voor moederdag? Ik heb een moeder- en dochterarmband gehad. Erg leuk!
Dank jullie wel dames! Heb weer wat bij geslapen en het lijkt weer wat beter te gaan Gefeliciteerd Memyself!! Hoop dat jullie snel naar huis mogen! Hè Mags, wat vervelend! Hopelijk knap je snel weer op, of zou het toch een teken zijn....? Hier mijn allereerste moederdag Mooie zinken emmer gekregen met een grote bos roze hortensia's Voor de blijven zitten baby's: kom op, tijd om er uit te komen!!
Vervelend Mags... maar wie weet wel een voorteken dat het gaat beginnen?! Hopelijk is je oppas probleem snel verholpen. Fijn ballerina, hoe is de kraamzorg? @moederdag dat wordt voor mij helaas pas volgend jaar... Hier alles erg rustig. Nergens last van.
Van harte gefeliciteerd memyself! Fijn dat het zo goed is gegaan! Verder een lange dag achter de rug dus weinig puf om te reageren! Morgen weer
Van manlief moet ik morgen bevallen🙈 Dan zou hij heel de week vrij zijn, omdat het donderdag hemelvaartsdag is en vrijdag heeft hij ook vrij! Morgen is mijn uitgerekende datum. Dan weer naar de verloskundige. Ze gaat weer strippen. Hoop zo ontzettend dat het deze keer wel doorzet! Fijn dat je je weer wat beter voelt, ballerina. Rust lekker uit en denk aan je zelf!!
Die baby's van ons luisteren maar slecht! Hier ook nog steeds nietssss en ik word nu toch wel erg ongeduldig hoor, pffff had niet verwacht dat ik over de 40 wkn zou gaan, ook omdat we een groot kindje verwachten die dan maar doorgroeit en groter wordt.....Adem in en adem uit
Nou dames, en dan nog zo'n heerlijk temperatuurtje erbij... Misschien vandaag toch niet helemaal de dag om te bevallen.. Voetjes in een emmer en rustig aan! Kraamzorg is echt heel fijn. Lieve vrouw hier uit het dorp die ik alles mag vragen. Zal wel weer even wennen (lees huilen ) zijn als ze weg gaat.. Ze is hier nog t/m woensdag. Ml moet donderdag ook weer werken, dus dan ben ik wel ineens heel erg alleen en dat op mijn uitgerekende datum Gelukkig kan mama een paar uur komen.
Rustig de nacht doorgekomen hier! Jammer, had gehoopt dat a het gerommel (vd darmen) gister, het wandelen, de sex en het bad er mmisschien heel misschien wel iets zou doorzetten haha. Maar nee hoor, alleen maar meer darmgerommel (god wat een herrie maakt dat manlief werd er wakker van ) en grote schoonmaak van mijn lijf maar baby, niks hoor, die zit nog lekker verstopt binnen. Kan nooit lang meer duren meiden, nog even volhouden!
Hier ook geen Moederdag baby! Had wel heel erg leuk geweest.. Heb alleen totaal geen geduld meer.. Stiekem iets te hard gehoopt dat hij dit weekend zou komen! Hier is wel de vk nog geweest, ik voelde de kleine al een hele middag niet meer... Gelukkig was alles goed. Heb wel veel last van harde buiken, maar hij is nog zo druk...... Zal nog wel even duren... Zijn er meer dames met zo'n drukke beeb?? En slapeloze nachten?! Wordt er gek van Gefeliciteerd memyself.. Hopelijk snel thuis genieten!! Spannend lovep succes!!
Fijn dat het beter gaat Ballerina! Succes LoveP en Roerei, heeeeeel herkenbaar Het is nog altijd compleet rustig hier, helemaal niks! Geen slijmprop, geen voorweeen, zelfs geen harde buiken :'(
Ja, ook een redelijk drukke baby afgelopen week. Lees veel mee, maar schrijf eigenlijk zelden iets. Vandaag alweer 41 weken, best een raar idee. Had stiekem ook gehoopt op Moederdag .
Pillow hoe gaat het nu met jou! Ben heel benieuwd hoe de inleiding ging en of je nu je kleintje in je armen hebt (mag toch hopen van wel!!)