Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier wat krampjes vanmorgen. Nu weer zo goed als niets.

Vanmorgen controle vk gehad. Was niet helemaal goed. Mn bloeddruk is ineens veeeel te hoog. 140-100!
    Gelijk urine laten checken, geen eiwitten.
    Morgen extra controle, als het zo hoog blijft dan morgen naar ziekenhuis voor extra controles/plan van aanpak

2. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Oei Dufel wat eng! Had je dat gemerkt of was het een verrassing?

3. Jess93

Jess93 Fanatiek lid

9 sep 2014
    2.966
    2.294
    113
    Vrouw
    Houten
    Ook ik kom me hier maar is melden.. Vandaag 40 weken, nog 2 weken te gaan haha :) Tenminste, dat denk ik ;)
    Heb laatste 30 berichten ofzo gelezen dus ben een beetje bij maar heb het niet allemaal onthouden.
    Ook ik hoopte op moederdag een baby als kadotje te krijgen maar helaas!
    Ach voel me nog goed, slaap nog goed, het is lekker weer dus mag niet klagen vind ik zelf.

Dufel ik vind het wel raar dat ze je niet gelijk naar het zh doorsturen voor de zekerheid. Ik had 3 weken geleden ook ineens zo'n hoge bloeddruk en ik werd gelijk doorgestuurd hoor, ook al was eiwit check goed. Eenmaal in het zh was bij mij bloeddruk weer goed, ik had uiteindelijk een griepje onder de leden waardoor mn bloeddruk van hoog naar enorm laag schommelde.

4. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oeh Dufel....wat naar. Hopelijk morgen weer normaal, al ga je je nu natuurlijk zorgen maken wat je bloeddruk niet ten goede komt. Merk je er iets van?

5. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Nee ik merkte er helemaal niets van eigenlijk. Ook maak ik me nu nog niet zo zorgen.
    Als ik dat wel zou doen zou ik aan de bel trekken.

Ben erg benieuwd morgen.

6. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Oh Dufel wat een schrik en wat spannend! Hoop dat het allemaal mee valt.

Hier begin ik ook wat onrustig/ongerust te worden.... Komt denk ik doordat ik bij de zwangerschap van mijn zoontje tussen de 32-36 weken een paar keer een ctg en echo heb gehad ivm harde buiken en bloeddruk. En nu dus helemaal niets.... En dan mis ik die extra zekerheid die de ctg me toch wel gaf zeg maar.

En dan hoor ik verhalen zoals die van Pillow over ineens te weinig vruchtwater of van Dufel over plotseling hoge bloeddruk en dan word ik daar zo zenuwachtig van!

Best raar, hoe verder ik ben hoe meer ik bang ben dat er zo op het laatste moment nog iets gruwelijks mis gaat, hebben jullie daar ook last van? Kom er nou uit baby, dan kan ik je beter in de gaten houden!

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Denk dat dat wel normaal is Mags.
    Anders ff aangeven bij de controle volgende keer?
    Heb je nu ook elke week controle?

8. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ja, woensdag mag ik weer. Hoopte eigenlijk dat ik die controle niet meer zou halen, haha!

9. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Oei Dufel, dat is wel ff schrikken! Hopelijk morgen alles oké, wel fijn dat je morgen weer terug mag komen! Goed op jezelf passen!

Zeker even bespreken Mags! Al is het maar voor wat geruststelling!

Ik heb trouwens een liter frambozenblad thee gedronken en toen begonnen mijn weeën :D Zal wel toeval zijn, maar misschien nog iets om te proberen ;);)

10. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Nou, BallerinaN hier ook al vele liters achter mijn kiezen, maar niks hoor😢 Ach ja, wie weet helpt het bij anderen wel.

Houden jullie het een beetje vol met het warme weer? Ik redelijk.. Kon gelukkig nog lekker wat doen in huis.

11. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    hier ook nog niks aan het handje, heb ook een groot vermoeden overtijd te gaan dus ik hoop voorlopig nog maar nergens op.

12. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik drink al een paar weken bijna elke avond een pot framboosbladthee leeg :) vind het nog lekker ook!

Ik ben we echt een kneus zo in de zwangerschap hoor... Ziek verkouden, dan weer een zeer oog, en nu at allemaal over is... Kiespijn! Argh!!

13. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow dufel, morgen maar kijken hoe het met de bloeddruk is...succes! Hier vandaag de hele dag in het zwembad geweest met die kleine heerlijk! Verder ook geen signalen van een naderende bevalling helaas. Wel wat steekjes maar ja zal die kleine wel iets te veel gesjouwd hebben ;)

Heb nog nooit gehoord van frambozenbladthee, nja wellicht het proberen waard. Bij mijn zoon heb ik toen een hele ananas opgegeten met klein beetjes hart bij de stukjes erbij gesneden. Alleen het hart vond ik niet lekker :D toen begon het bij mij ook dezelfde avond, dus wil van de week weer eens een ananas kopen!

14. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Ik brandde vanavond mijn buik aan het gasfornuis😩 Zo dom! Hij zit gewoon veel te veel in de weg!

Oh wat zie ik toch uit naar weeen!

15. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mags, herkenbaar hoor. Maar als je je er echt niet goed bij voelt zou ik gewoon bellen voor een extra controle. Denk dat dat echt geen probleem is en je daarna misschien weer beter kunt ontspannen.

Hier was het pas na een uur of twee echt lekker weer. Niet super warm, graad of 21. Maar wel lekker!

Geen baby's vandaag dus waarschijnlijk of wel?

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier weer een nacht overleefd haha. Wel heel vroeg wakker helaas.
    Ben benieuwd wat de dag ons vandaag gaat brengen :)

17. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Spannend allemaal hoor. Ben benieuwd of er vandaag iemand gaat bevallen.

..Hier gaat alles goed trouwens. Ik zit echt op een blauwe wolk. Wat een liefde.. wat een warmte.. wat een geluk!!

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Wat heerlijk!!! Ik wordt helemaal blij van je berichtje :)

19. MeMyself

MeMyself Actief lid

5 mei 2010
    456
    0
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Aaaah leuk! Nou ik hoop dat jullie het ook allemaal zo gaan ervaren zoals ik.. en uuuh laten we zeggen !!VANDAAG!! Haha het geduld is op toch?!

20. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja dat hoop ik ook!! Wie weet.. straks extra controle vanwege mn bloeddruk..
    Lekker van genieten meis :)

Deel Deze Pagina