Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Jup. Hier ook verlof!

Zit al wel thuis vanaf week 12 wegens HG maar ik moet zeggen dat ik me vanaf week 29-30 wel iets beter ben gaan voelen.

Aftellen meiden :)

2. Mississippi

Mississippi VIP lid

10 feb 2012
    10.511
    4.635
    113
    Hier ook verlof helaas nu geveld door de griep :(
    Wel productief geweest, geboortekaartje uitgekozen en we zijn nu zeker van de naam :) hoop dat ik me snel beter ga voelen want dit is niet leuk, wil nog zo veel dingen doen!

3. Linnii

Linnii Actief lid

8 mei 2014
    228
    1
    18
    Zuid-Limburg
    Hier al 3 weken aan het genieten :D
    Vanaf vandaag mag die al officieel komen, zo onwerkelijk nog!

4. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    jullie alles in huis? ik heb het meeste wel, maar ben altijd bang dat ik wat vergeet.

5. anoswing

anoswing Actief lid

8 aug 2013
    114
    0
    0
    Ja ik heb alles in huis denk ik....ach en anders is het zo gehaald door manlief, enige wat ik nog moet doen is een pak flesvoeding in huis halen, mocht bv niet gaan en moet de spenen en flessen nog even uitkoken.

Zijn jullie ook zo moe? Ik kan de hele dag wel slapen maar snachts is slapen weer helemaal niks ivm bi en de dikke buik.

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Secondbeeb ik heb een dochter van 7 en een zoon van bijna 5. Gisteren dacht im toen mn oppaskindje opgehaald was lekker op de bank niet te ploffen, kwam mn zoon met 3klasgenootjes de tuin binnen zetten, ze wilden wel op de trampoline. Vandaag is er een vriendinnetje van mn dochter, dus nog niet echt in de verlof stand. Heb voor mezelf besloten dat ze nog 3weken met vriendjes en vriendinnetjes hier kunnen spelen en dat het dan even klaar is. Ze mogen afspreken, maar wel bij de ander anders kom ik noot aan mn rust toe heb ik gemerkt.

7. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Hier ook verlof, officieel vanaf 2 april, maar al thuis vanaf week 21 door bi.
    Hoop dat het wat lekker weer blijft en dat onze dochter zich wat eerder meldt! Ben er wel klaar mee, nog een weekje en dan mag ze van mij komen ;);)

8. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier ook alles in huis gelukkig, omdat ik niet echt meer lang op pad kan..
    Elke dag probeer ik wel wat in huis te doen en door het lekkere weer gaan de dagen wat sneller... Wat mij betreft hoeft de beeb niet tot 40 wk te wachten ;)

9. hippydepippy

hippydepippy Fanatiek lid

23 apr 2013
    2.331
    3
    38
    Achterhoek
    Oh heerlijk vorig jaar rond deze tijd had ik ook verlof. Was 21 mei uitgerekend (uiteindelijk 31 mei bevallen). Wat mij betreft de perfecte tijd om te bevallen! Geniet ervan meiden en succes met de laatste loodjes!

10. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    o men, 10 dagen overtijd. hoop niet dat het mij overkomt, al zou het mij niets verbazen

11. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier ook alles in huis, huis helemaal schoongepoetst dus ben er helemaal klaar voor.
    Liefst blijft hij nog even zitten maar hopelijk niet voorbij de 40 weken. Maargoed volgens mij wil niemand overtijd lopen

12. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Van mij mag ze ook wel komen over 2 weken, 5 mei lijkt me mooi :D Vandaag eerste officiele verlofdag, gek gevoel! Heb uitgeslapen en zit nu in ochtendjas op de bank :p Heerlijk!

13. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hier krijg ik nu ook echt wel de neiging dat alles af af af moet!

Proefdruk van geboortekaartje is binnen, bijna helemaal goed, behalve dat ze er een serienummer code op hebben gedrukt wat ik er absoluut niet op wil hebben. Kaartje is compleet eigen ontwerp dus ik zie niet in waarom er dan aan de achter zijkant een of ander nummer moet staan?! Dus nog even afwachten of dat er ook af kan en zo niet weer andere drukker zoeken...

Adressenlijst is bijna klaar, net als het bellijstje voor na de bevalling. Zoeteen de gordijnen voor het kamertje op maat zomen en ophangen, en dan kijken of ik de laatste hangertjes, haakjes etc op kan hangen.

Verder flink aan de opruim en schoonmaak, ik verwacht de komende weken (voor de bevalling nog) nogal wat visite en ik wil het voor de geboorte toch ook aan kant hebbendus kan er maar beter mee beginnen!

En dan wil ik eigenlijk ook nog het dekentje afgehaakt hebben, een paar klaartjes zelf genaaid, etc. Pffff, ik krijg het nog druk! :-D

14. Denize

Denize Niet meer actief

Ik zit ook lekker in mijn verlof. Ben begin mei uitgeteld. Heb niet echt veel kwaaltjes, dus hou het nog prima vol tot aan week 40. Ik dacht echt dat ik alles klaar had, nu lees ik hier over het uitkoken van de flesjes en denk ik oh ja. Wil BV geven, maar moet de flesjes natuurlijk wel in orde hebben. Tegen mij is er trouwens gezegd dat ik echt geen voeding in huis hoef te halen als het niet lukt met de BV, omdat de kraam wel wat reserve meeneemt voor als het niet lukt en/of snel bijgehaald is. Lekker genieten van de zon.

15. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Ik ga ook bv geven en heb helemaal niks in huis van flesjes of voeding.. Moest het echt niet gaan is het zo gehaald denk ik dan maar.

Oh wat lijkt me dat heerlijk om nog zo lekker te kunnen rommelen en schoonmaken. Hier hevige bi, dus helaas gewoon wachten, wachten en nog meer wachten ;)

16. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ik had trouwens gister, en nu weer, enorm vervelende pijnlijke harde buiken steeds... Ben even vergeten vd vorige zwangerschap of dat normaal is met 35/36 weken... Weet alleen nog dat ik het toen met 37/38 weken heel er had, pijnlijke voorweeen.

Zit nu dus maar weer op de bank te niksen, neem aan dat rust zou moeten helpen... Gister niet in ieder geval, ook lekker douchen hielp niks. Nouja, zolang het niet om de zoveel minuten is en niet steeds meer zeer gaat doen zal het wel meevallen, toch?

Hoop in ieder geval dat het alvast voor wat voorwerk zorgt, dat de bevalling dan weer een paar uurtjes korter duurt straks :p

17. anoswing

anoswing Actief lid

8 aug 2013
    114
    0
    0
    Klinkt als wat voorwerk/voorweeen? En als je twijfelt bel je toch even de verloskundige.

Bij de intake van de kraamzorg adviseerde ze mij om eenpak flesvoeding in huis te halen. Nu ga ik ook niet alles op alles zetten mocht het niet lukken met de bv dus vind het wel makkelijk om het te hebben. Bij mijn eerste heb ik vanwege medicatie alleen flesvoeding gegeven nu mag ik wel bv geven dus wil het in elk geval proberen.

Ik word ook helemaal gek van mijn bi zoveel pijn ik vind het niet meer leuk maarja donderdag weer naar de vk toeze hebben gezegd dat ze me niet langer dan 40 weken laten lopen.

18. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Hier ook niets in huis qua flesvoeding. Ook zo besproken met kraamzorg.

Ik heb ook veel harde buiken. Doet geen pijn. Zal er morgen eens naar vragen bij de vk.

19. Jennifer0306

Jennifer0306 Bekend lid

19 mei 2012
    809
    7
    18
    Hier ook regelmatig harde buiken. Ik zie ze ook op de CTG goed (moet twee keer per week ivm diagnose zwangerschapscholestase). De gynaecoloog en verloskundigen doen er verder niets mee dus het zal er wel bij horen denk ik dan.

Ik heb ook niets in huis van flesvoeding, dus ik hoop dat het allemaal mag lukken met de borstvoeding :).

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Uitkoken van flesjes hoeft niet meer hoor..mag gewoon gewassen worden

Deel Deze Pagina