Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Onze dochter is geboren! Na 17 uur om de 4 minuten weeen, later meer :)

2. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Divarg!!!

3. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Jippie gefeliciteerd divarg!!

4. Mama-in-love

Mama-in-love VIP lid

11 mei 2010
    7.354
    158
    63
    Vrouw
    Verpleegkundige
    Hoi meiden. Gefeliciteerd voor de kersverse mama's en succes voor de meiden die bijna aan de beurt zijn ;)
    Ik was 22 mei uitgerekend maar ze besloot iets eerder te komen. Nu heb ik behoefte om met andere mama's te kletsen mast het is nog zo stil in het topic. Vandaar dat ik em hier even onder de aandacht wil brengen voor de liefhebbers :)
    http://www.zwangerschapspagina.nl/de-mamas/574756-mei-2015-mamas.html

5. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Divarg! Gefeliciteerd! Hoop dat alles goed ging en je nu heerlijk ligt te genieten!

Hier alles rustig. Saai...

6. XDeniice

XDeniice Lid

10 sep 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd divarg!!

Hier vandaag de uitgerekende datum..... Maar geen teken van een beginnende bevalling!

7. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gefeliciteerd Divarg!! Lekker genieten nu!
    Stiekem wel benieuwd naar je bevallingsverhaal, ook dat van jou Dufel! Dus als jullie eens zin hebben.. ;)

Dank jullie wel dames! Voelt toch wel als een opluchting dat ik niet de enige ben! :)

Kwam vanmorgen net uit bed, staan ze ineens van het consultatiebureau voor de deur! We hadden op je voicemail ingesproken dat we zouden komen.. Nou.. dat had ik dus ff gemist haha. Ach, die komen vast ook op plekken waar de mensen nog meer stinken en het nog minder opgeruimd is ;););)

8. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd divarg! Ik ben ook benieuwd hoe het gegaan is!

Ballerina ja hoor bij het cb zijn ze heel wat gewend!

Mama in love als ik bevallen ben kom ik in je forum!

Hier is het ook nog gewoon rustig, al zijn me darmen wel een beetje aan het protesteren best wat krampen, wie weet dat mijn baarmoeder het over gaat nemen, maar vrees het ergste :p

9. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mijn vliezen zijn zonet gebroken.....werd er wakker van. Mooi roze/helder. Nu hele lichte kramp. VK komt straks even kijken. Spannend!!

10. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    spannend! succes!

11. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Spannend ntp! Succes!!

Hier al de hele dag aan het rommelen... Hoop dat het door gaat zetten :)

12. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow ntp succes! Op naar een mooie bevalling.

Mags wat bedoel je dan met rommelen? Voorweeen ofzo?

Hier nog helemaal niets...geduld is een schone zaak zeggen ze dan haha.

13. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ja voorweeen, en veel slijmverlies ook.

Bevalling kan ook zomaar vanuit het niets beginnen he! Bij mijn oudste had ik ook dagenlang voorweeen dus ik durf niet te hopen dat mijn wens om op mijn verjaardag (morgen) te bevallen uitkomt...

14. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ik help het je hopen mags!

Mijn man voelt zich niet lekker dus zegt dat het vanavond of morgen gaat beginnen haha. Bij mijn zoon voelde hij zich ook beroerd van te voren haha tis wat. Bij mijn zoon kwam het ook uit het niets, dus denk dat het nu ook weer uit het niets begint.

15. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Eindelijk!! Gefeliciteerd!!!

16. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Succes ntp!

@mags gefeliciteerd met je verjaardag. Heeft het rommelen nog doorgezet?

Hier is het even heftig geweest. Ik vond de borstvoeding op een gegeven moment echt "moeten" en deed vreselijk pijn. Hij leek goed te happen maar blijkt een zeer kort tong riempje te hebben waardoor borstvoeding erg moeilijk/niet lukt. Ik zit hierdoor onder de kloven.
    Zondag bleek hij bijna 8% te zijn afgevallen en had geen plasluiers meer.
    Zondagnacht was drama. We kregen hem niet meer stil. Zo'n honger had dat ventje :( ik moest vreselijk huilen omdat hij zo verdrietig en hongerig was. Vriend heeft toen verloskundige gebeld en is snachts in t ziekenhuis flesvoeding gaan halen.

Gister was alweer een wat betere dag. Noud drinkt en plast goed. Verloskundige gaat kijken of ze het korte tong riempje kunnen verhelpen. Maar borstvoeding is voor mij klaar.

Vandaag weer wegen. Hopelijk is hij aangekomen.

Hij wil trouwens snachts niet in zn wiegje slapen. Is dan erg onrustig/huilen. Hij vind het in de box veel fijner. Vriend en ik hebben nu dus om de beurt paar uurtjes geslapen maar das ook niet ideaal. Iemand tips?

17. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    En nog mijn bevallings verhaal:

Mn bloeddruk was bij de 39 weken controle ineens veel te hoog. Dus dag erna weer terugkomen. Ook nog te hoog en ik voelde hem wat minder. Dus werd doorgestuurd naar t ziekenhuis. Daar ctg gehad en extra controle. De gynaecoloog heeft me toen gestript. Dat deed verder weinig. Donderdag moest ik weer terugkomen.
    Weer bloeddruk en ctg. Bloeddruk weer te hoog. Toen heeft gyn besloten om te gaan inleiden. Donderdagavond ballonkathether in gekregen en mocht thuis slapen. Snachts viel die uit en kreeg ik weeen maar het zette niet genoeg door dus moest wachten tot vrijdagochtend.

Vrijdagochtend om 7 uur in t ziekenhuis. Ze gingen checken en had 4 cm dus was blij. Verloskundige ging vliezen breken maar er kwam geen vocht. Ze dacht dat ze gebroken waren maar dat hij het vocht tegenhield met zn hoofdje. Dus wachten of mn lichaam zelf de weeen ging oppakken. Gebeurde niets.

10 uur weer een check. Bleek dat mn vliezen niet gebroken waren. Nu werden ze met een enorme plons gebroken haha

Werd daarna aangesloten aan infuus met weeen opwekkers. Elk half uur zetten ze die dan hoger. Ik had wel al weeen maar weer zette er niets door.
    Infuus bleef piepen en wij maar vragen of hij goed was aangesloten. Steeds: jahoor mevrouw hij staat goed. Maar ik kreeg geen weeen... steeds controle 4 cm en niet verder.

Uiteindelijk kwamen ze er om half 2 een keertje achter dat het infuus niet aan stond... ik was kwaaaaaad... de hele tijd weeen en wachten voor jan lul...

Infuus werd nu dan aangezet en binnen een halfuur kom ik in een weeenstorm terrecht.. al snel kan ik niet meer ademen tussen de weeen door. Ze bleven hangen op hun hoogtepunt. Ik heb geschreeuwd en gekotst van de pijn.
    Na 3 uur hield ik het niet meer en heeft vriend de arts erbij gehaald. Nog steeds 4 cm😡

Toen heb ik een ruggenprik gekregen. Dat haalde de scherpe pijn eraf en kon ik de weeen zelf weer opvangen en ontspannen.

Rond 8 uur zat ik toen op 7 cm, rond 10 uur op 8.5 en kreeg lichte persdrang. Om 11 uur zat ik op 9.5 cm met flinke persdrang en om 23.25 mocht ik gaan persen.
    Na 20 min persen is hij geboren😃

18. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Divarg, gefeliciteerd!
    Dufel, heftig zeg. Hopelijk gaat het vandaag beter met naud.

Ik ben gister bevallen van een meisje!! Het ging supersnel. 14.00 braken de vliezen, 16.00 weeen om de 3/4 minuten, om 17.00 6 cm ontsluiting en om 19.00 was ze er al. Geen hechtingen niks! Was wel pittig hoor dat het zo snel ging.
    Ze is prachtig 😍. Vannacht moest ze helaas veel spugen, dus bijna niet geslapen 😖. Ze heeft al goed bij me gedronken twee keer. Hopelijk is haar misselijkheid snel over.

19. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Ntp gefeliciteerd!!

Dufel wat een verhaal joh, heftig! En wa omtzettend suf van dat infuus...

Hier niks doorgezet. Verlies nu wel bloederig slijm sonds vanochtend dus heb de hoop op een verjaardagsbaby nog niet helemaal opgegeven. :) en anders morgen! Of overmorgen! Of volgende week! Ons lieve eigenwijsje komt vanzelf!

20. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Gefeliciteerd Dufel, Divarg en NTP! Lekker genieten nu!
    Nu zijn jullie vast aan de beurt kers en Mags. Nog gefeliciteerd trouwens!
    Ik blijf hier af en toe meespieken hoor!

Deel Deze Pagina