Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd dufel en NTP. Klinkt als een heftige bevalling dufel! Ik hoop dat hij snel gewoon lekker gaat drinken. Wij hebben toen onze kleine op het verschoningskussen tussen onze kussens ingelegd de eerste nachten. Toen sliep die wel. En inbakeren hielp bij kans ook goed, liggen ze gewoon wat geborgen.

Ntp ik hoop dat de misselijkheid snel over is bij je kleine, vervelend! Is wel heel normaal volgens mij die eerste dagen,maar neemt niet weg dat het wel vervelend is!

Mags zijn wij nog de enige die niet bevallen zijn? Nee toch? Nog gefeliciteerd met je verjaardag! Ik hoop voor je dat het door gaat zetten!

Hier nog steeds niets geen actie, zo een afspraak bij de vk. Verwacht geen gekkigheden en gewoon afwachten maar we gaan het zien!

2. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Hier nog steeds beetje slijmerig bloedverlies, maar geen voorweeen meer. Geen idee wat ik er van moet denken. Uhh ik weet niet of wij de laatsten zijn, heb al een poos geen lijstje meer gezien :p

Morgen weer naar de vk. Geen idee wat ze gaan doen of zeggen, 40 wkn precies, heb ik nog niet eerder meegemaakt haha. Stiekem hoop ik dat ze willen strippen maar bij de eerste zeiden ze dat ze dat in principe niet doen voor 41 weken... Misschien dat ze dan in ieder geval even willen kijken of al die voorweeen iets van ontsluiting hebben opgeleverd, dat zou ik wel fijn vinden om te weten. Gezien het bloedverlies denk ik het van wel, namelijk :)

Maar eigenlijk wil ik gewoon vandaag nog bevallen! Ben nu zover dat ik er gewoon zin in heb!

3. XDeniice

XDeniice Lid

10 sep 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Mags gefeliciteerd met je verjaardag! Hoop voor je dat je alsnog een mooi cadeautje krijgt vandaag!! 😉

Hier ook nog steeds niet bevallen hoor!! Ik doe ook nog mee aan de race.. Haha inmiddels over de 40 weken. Vind het zo'n bizar idee en had zo gehoopt dat hij zich eerder zou melden!
    Wordt als t goed is morgen wel gestript!!!

4. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    ik ben ook nog van de partij hoor

5. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Sorry Deniice en nandanovember! ;)
    Hoop voor jullie natuurlijk ook dat jullie snel aan de beurt zijn!

6. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Gefeliciteerd mags! Ik hoop op een mooi verjaardagscadeau voor jou. Ik doe ook nog mee hoor..
    Vandaag 39 weken precies, denk dat ik nog wel een week moet wachten...

7. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow zie ik wou al zeggen er waren er nog wel meer! Gezien het termijn kan ik nog echt achteraan aansluiten haha pfff.

Vandaag bij de vk geweest controles allemaal goed. Ze ligt helemaal vast, dus wat mij betreft ;P

8. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gefeliciteerd NTP!!

Dufel, dat klinkt inderdaad heel heftig zeg! En wat vervelend van zijn tongriempje! Hopelijk gaat hij snel goed drinken!
    Hier ook lastig in het begin met slapen in eigen bedje. Wij zorgen nu dat we haar bed altijd voorverwarmen, dat ze niet ineen koud bed moet liggen. Ook hielp inbakeren bij ons heel goed, dus we hebben zo'n slaapzakje van pucababy gekocht, de pucababy piep. Daar ligt ze met haar armpjes in, maar ze kan ze nog wel bewegen. Hier een groot succes vanaf dag 1! :)

9. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Nou, die komt niet meer vandaag hoor. Welgeteld twee harde buiken gehad, kan het geen voorweeen noemen. Het is gewoon helemaal weggezakt :(

Ben echt bang dat ik nog een week ofzo mag gaan rondwaggelen... En iedereen begint me nu op mijn zenuwen te werken met appjes sturen en zo, lief en grappig bedoeld maar na het zoveelste zelfde grapje ..ha ha.. Ben ik er wel klaar mee.

Mijn man wil nu ook dat ze nu eindelijk eens komt! Die had echt verwacht dat het afgelopen nacht zou gebeuren.... Nu heb ik nog het gevoel dat ik hem heb teleurgesteld ook :(

10. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Hier vorige week bevallen :D

11. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Gefeliciteerd moonlight! Alles goed gegaan?

Haha mags het is wat! Nou die mannen moeten gewoon ook geduld hebben als het aan ons ligt was het kindje er toch allang! Dus echt invloed hebben we niet, dus dan kan je hem ook niet teleurstellen!

Net nog maar een keer geschoren welgeteld drie snijwonden! Kan er gewoon niet meer goed bij! Hoop dat het de laatste keer is voor de bevalling!

Wij hadden onze kleine gewoon ingebakerd in zon omslagdoek van de hema ging ook prima! Gewoon zorgen dat de beentjes nog wel vrij liggen! Bedje voorverwarmen deden wij ook! Was inderdaad ook een goeie!

12. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Voor wie ook gek wordt van al die vragen de hele tijd.

Bijgevoegde bestanden:

13. NTP

NTP Bekend lid

3 dec 2012
    537
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Moonlight!!

Dames, jullie geduld wordt binnenkort beloond hoor! Zet hem op!

Onze dame is prachtig 😍. Ze spuugt nog best veel en kokhalst dan heel.naar. Vind ik soms best eng, maar het schijnt normaal te zijn. Dit moet wel over gaan binnenkort volgens de verloskundige. Verder drinkt ze goed. Grote zus is wel onder de indruk van het hele gebeuren, maar deelt graag kusjes uit (niet altijd even zachtzinnig 😉).

14. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Goeiemorgen!

40 weken vandaag, halleluja! :) en nog geen baby in zicht.

Ik ga mijn tactiek aanpassen, vanaf vandaag doe ik net of ik 30 weken ben ipv 40. Ik ga niet meer bij alles alles alles rekening houden dat ze vandaag misschien wel komt. geen seks om bevalling op te wekken, ananas eten, tonic drinken, etc. Tenzij ik daar gewoon trek in heb. Niet verplicht wandelen om de boel in gang te zetten, tenzij ik gewoon zin heb om een frisse neus te halen. Niet stofzuigen en alles hysterisch schoon houden omdat 'vandaag misschien wel de dag is'. Nee hoor, iedereen kan de pot op, ik ben er klaar mee, als ze komt dan komt ze maar ik ga er niet meer om stressen. Eens kijken of die aanpak werkt ;)

Vanmiddag weer naar de vk. Eens kijken of ze willen voelen hoe het ervoor staat, en als ze in een goede bui zijn willen ze misschien wel strippen. Wie weet! En anders maar niet. Dan komt ze er ook vanzelf een keer uit.

Verlies nog steeds bloederig slijm. Gisteravond eens in het half uur a drie kwartier eens een weetje (die pittiger aanvoelden dan de dag ervoor, toen ze om de tien minuten kwamen) maar niks doorgezet. Hopen dat het wel alvast iets doet zodat de echte bevalling straks in een uurtje of vijf gepiept is, zou wel fijn zijn!

Word lichtelijk gestoord van de goedbedoelde opmerkingen (vooral de 'nog twee weken max!' Werkt op mijn zenuwen) maar vind het wel lief dat vooral mijn moeder en zus zoooo meeleven. Elke dag appen en facetimen. Maar ja, elke keer hetzelfde verhaaltje afdraaien he ;)

Hoe gaat het met jullie? Vind het zo leuk om de verhalen over de verse babies te lezen! De blijdschap (en vermoeidheid :p) spat ervanaf, ik krijg er al helemaal zin in!

En voor de vrouwen die net als ik nog wachten, rot he, dat wachten!! Dikke knuffel. Ik kan zeggen ze komen vanzelf komt allemaal goed er is er nooit een blijven zitten maar dat krijgen jullie net als ik waarschijnlijk al 30x per dag te horen dus niet van mij, van mij krijgen jullie een dikke knuffel, het is niet altijd makkelijk geduldig te wachten!!

15. XDeniice

XDeniice Lid

10 sep 2014
    49
    0
    6
    NULL
    NULL
    Geweldig tantetil! Dat plaatje... Had m op whatsapp als profiel gedaan met als resultaat meer appjes dan een gewone foto..

Knap van je mags als je het zo opzij kan zetten.. Ik wordt met ongeduldiger!!

Hier vanmorgen naar de vk geweest, geprobeerd om te strippen. Ging helaas net niet, bmm ligt nog te ver naar achter. Vrijdag komen ze nog even langs om het nog een keer te proberen. Hopen dat hij zich vanzelf meldt!!

16. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    OW balen denice dat het strippen nog niet wilde! Nja hopen dat hij zich toch vanzelf meld. Vandaag heb ik over hobbels gefietst (geen aanrader!) trapgelopen bijna een hele ananas op, voeten gemasseerd haha en tot nu toe niets.
    Ik denk dat het een goede tactiek is mags!

Vandaag bij de huisarts geweest, ik heb namelijk al vanaf dat ik 30 weken was een erg zere tong. Toen ben ik behoorlijk ziek geweest en vanaf daarna steeds niet echt fit. Nu blijkt gewoon dat ik al 9 weken roodvonk heb. Kan geen kwaad, en normaal gesproken zou het allang over moeten zijn, maar de huisarts wijt het aan mijn zwangerschap en verwacht dat het op dag 3 in het kraambed zeker wel over is. Nog een reden om te bevallen! Haha
    Gaan gewoon weer in de wachtstand! En meiden die aan het wachten zijn ook een knuffel van mijn kant!

17. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Inderdaad balen dat het strippen niet wilde Denice! Hopelijk vrijdag meer geluk!

Hoop dat die tactiek dan beter werkt Mags! Knap dat je het wat los kunt laten!

Hier ook nog eens gefeliciteerd Moonlight! :D

Oei, dat klinkt niet fijn Kers! Inderdaad te hopen dat het op dag 3 over is dan!

Spugen en kokhalzen is eng hè? Vind dat ook hoor! Net of ze geen lucht krijgen dan..

Hier lastig met de schoonouders.. pff! :(
    Ze willen constant komen kijken, liefst elke dag. Ze komen dan heel laat, rond 20u. Ik ben dan echt bekaf en dus al een paar keer naar boven gegaan terwijl ze er waren. Nu hadden ze het gevoel dat ik het niet fijn vind dat ze langs komen, en waren daar toch echt niet goed van. Dat vind ik dan natuurlijk weer heel erg, dus weer lekker een avondje zitten janken.. :( Mijn man heeft het uitgelegd en ze zeggen dat ze het snappen, dat het dus een misverstand was.. Hoop dat dit ook zo is..

18. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Alles weer keurig goedgekeurd bij de vk!

Had zelf het idee dat ik de kleine wat minder voelde, minder vaak en heftig dan ik gewend was, maar dit bleek enorm mee te vallen, toen ze hartje ging luisteren was ze weer als vanouds gelukkig.

Ook even getoucheerd, ik heb nu een goede 2 cm ontsluiting! Strippen wilde ze nog niet doen, dat doen ze pas vanaf 40w6d in onze praktijk. Nou ja, vind ik ook nog niet zo erg nodig hoor. Het rommelt al genoeg van mezelf... Wel fijn om te weten dat er al een goed beginnetje is, en al dat voorwerk dus niet voor niets is!

Afspraak gemaakt voor dinsdag, dan gaan ze wel strippen en aansluitend naar het zkh voor ctg en echo. Als ik nog niet bevallen ben tegen die tijd, tenminste. Ik ga er stiekem vanuit dat ik die afspraak niet hoef te komen omdat ik dan al lang en breed een baby in mijn armen heb haha.

Het rommelt hier nog steeds, harde buiken die af en toe flink pijn doen, mijn darmen zijn nu weer wat van streek ineens... Maar ja de vk zei ook al dat dat nog gerust een week kan duren. Of niet, en dat ik dan ineens vanavond beval. Kan alle kanten op!

19. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow lastig ballerina, het gewoon zeggen dat het eigenlijk net wat te laat is, is het makkelijkst denk ik, dan zullen ze het heus begrijpen! Wel lief dat ze zo geïnteresseerd zijn!

Mags ik herken een hoop van jou in mezelf haha. Had net een super zenuwachtig gevoel, maar dat is nu weer weg, was heel apart! Ik denk dat ik ook maar gewoon een andere instelling moet krijgen. Ik ben nu zo moe dat ik nu weer hoop dat het niet vanavond begint heb ik geen puf voor. Sowieso zit ik hier met die kleine ik hoop dat het gewoon overdag begint en we die kleine niet hoeven te verslepen zou ik toch wel een beetje zielig vinden+ dat hij dan mogelijk ontregeld is en ik die nachtmens de vruchten daarvan pluk, daar heb ik ook niet zo zin in. Maar ja als het zo is, is het ook niet anders.

20. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    nou ik moet er ook niet aan denken om mijn (schoon)familie élke dag op de stoep te hebben. 2 a 3 x per week vind ik zat. En als ze boos zijn dan is dat niet mijn probleem :p

Deel Deze Pagina