vanwege diabetes. Het plan was om het aan te kijken maar mijn suikers schommelen nogal de laatste weken. ze willen het niet meer aan kijken tot 41 weken.
Veel succes en sterkte Nanda! Ik hoop dat het allemaal meevalt en je straks een prachtig kindje hebt.
Nadat ik gisteren een mega baaldag had gaat het vandssg weer iets beter. Heb vannacht ongeveer 6uur geslapen in tegenstelling tot gisteren 4 met 3x wakker zijn. Wat kan een paar uur extra slaap toch een hoop doen. Vandaag de was wegwerken en naar zwemles met mn dochter. Heb sinds gisteren het gevoel dat ik op woensdag ga bevallen en heb vandaag redelijk last van harde buiken. (Kan natuurlijk ook nog makkelijk volgende week woensdag zijn of zelfs die woensdag daarna) Succes met de bevalling nanda.
Nou hier vanmorgen 7.00 mijn vliezen gebroken. Tot nu toe geen wee te bekennen, baal er behoorlijk van...hoop dat het wel door gaat zetten en ik niet tot morgen zit!
Kom maar op met die weeen kers. Hier al de hele dag harde buiken en last van mn rug, maar denk zelf dat ik teveel gedaan heb. nanda hoe gaat het bij jou?
Spannend kers!! Ik hoop dat het snel zal doorzetten bij je!! Hier gebeurd er ook weinig. Savonds is het wel meer aan het rommelen dan overdags maar onschuldig allemaal. We wachten maar weer (on)geduldig af
Ik hoop voor jullie dat het snel gaat beginnen dames. Hier nog steeds niets, word er een beetje moedeloos van, mis me kleine mannetje. Die hebben me ouders vanmorgen al meegenomen achteraf was dat helemaal niet nodig natuurlijk. Kan wel huilen! Hoop echt dat ze niet nog 60 uur op zich laat wachten!
@kers Hoe gaat het nu? @ dorisn Fijn dat je iets beter hebt geslapen. Ik heb ook dat als ik zo een slechte nacht heb gehad, ik helemaal gebroken ben en eigenlijk de hele dag suf ben. Vandaag ging ook beter, dochter ook naar zwemles geweest. Ik hoop dat ik de baby morgen komt, die nachten zijn nu zo naar. Om de paar uur wakker worden van de pijn. Maar ja, ik begin nu weer te twijfelen over de naam....
Gefeliciteerd Nanda! Kers, hoe is het nu? Heb vandaag infacol gehaald Dufel. Het lijkt inderdaad al wat te helpen. Bedankt voor de tip! Ook een speentje gegeven voor wat troost. Hopelijk zet het bij de anderen snel door!
Mijn zoon zegt dat de baby morgen of maandag komt. Straks naar de vk, eens horen wat ze te vertellen heeft. Misschien dat ik vraag of ze me wil strippen. Aan de ene kant wil ik heel graag bevallen, maar aan de andere kant zie ik er ook wel tegenop. tantetil. Wat hormonen allemaal met je kunnen doen he. Ik twijfel af en toe ook aan de naam en probeer het naast me neer te leggen. Bij mn dochter en zoon twijfelde ik ook op het laatst.
Baal een beetje. Kom net bij de vk vandaan en de kleine is nog steeds niet ingedaald ven mn bloeddruk was aan de hoge kant voor mij. Moet morgenochtend urine inleveren en mn bloeddruk laten meten. Nu ff vervoer regelen voor morgen want ik ga het op de fiets niet redden naar de praktijk (ze zitten op donderdag bij de fysio vlakbij) en mn man kan waarschijnlijk niet mee omdat ze morgen een belangrijk project moeten afronden op zn werk. (Kan dan alleen in noodsituatie weg) Maak me er toch wel een beetje zorgen om terwijl ik me juist rustig moet houden. Bah, die laatste loodjes worden steeds zwaarder.
Wat vervelend zeg, heb je niet iemand anders die morgen met je meekan? Bij mijn praktijk strippen ze pas vanaf week 41 omdat het vaak daarvoor toch nog geen zin heeft. Ik word dinsdag gestript, hoop natuurlijk dat het niet nodig is. Meerdere mensen om me heen denken dat het vandaag gaat gebeuren. Ik wacht het maar gewoon af...
Heb mn schoonmoeder geregeld. Als er iets serieus is komt mn man direct naar huis dus sta er niet alleen voor wat dat betreft. Ik hoop dat ik vanavond of vannacht ga bevallen, ik wordt steeds minder relaxed merk ik. Aan de andere kant weet ik ook wel dat ik me niet te druk moet maken omdat het toch geen zin heeft.