Wat vervelend dorisn! Hoop dat je vanavond of vannacht mag bevallen! Blijft spannend tantetil! Benieuwd wanneer jou kleintje komt! Wij zijn in het ziekenhuis.. H. heeft zich vannacht flink verslikt en leek even geen lucht te hebben. Vanmorgen gebeld omdat ik vond dat ze minder goed reageerde. Mochten gelijk komen. Gelukkig alles helemaal in orde. Alle onderzoeken tot nu toe zijn goed, maar moeten voor de zekerheid 24u blijven ter observatie. Ze ligt aan de monitor, hebben net bloed en urine afgenomen om te controleren op een evt infectie. Mijn kleine, lieve meisje.. Vind het allemaal zo eng, kan alleen maar huilen..
Ach ballerina! Kan me goed voorstellen dat het spannend is! Ik hoop dat het allemaal met een sisser afloopt! Ons kleine meisje is uiteindelijk 28-5 om 2.52 geboren!! Kom later meer vertellen!
Kers, gefeliciteerd!! Ik hoop dat alles goed gegaan is. Ballerina, wat naar zeg! Hoe gaat het nu? dorisn, hoe was het gegaan bij de vk? Ben je gestript? Ik zit nog steeds te wachten...
Hier nog steeds niks anders dan wat harde buiken. Niet gestript helaas. Mn bloeddruk was nog wel wat hoog maar mn urine was schoon. Nu maar weer afwachten. Ben echt bang dat ik overtijd ga lopen. Moet donderdag weer voor controle en hoop dat ze dan wat kunnen want ik wordt lichtelijk gek hiervan. Ik moet kan bijna niks door bi, als ik in totaal 5uurtjes slaap is het veel en tussendoor wordt ik dan minstens 2x wakker van mn ribben en ben ik dus minimaal een half uur verder voordat ik weer slaap. alle dames die zijn bevallen gefeliciteerd. Balerina heel veel sterkte.
Gelukkig dat je urine schoon was. Ja die nachten zijn verschrikkelijk als je zo'n last hebt van je bekken. Ik word na een uur of 2 uur ook wakker van mijn bekken of mijn heupen, dan moet ik weer plassen, duurt het weer even voordat ik slaap. Ik heb er echt genoeg van, ik hoop zo dat hij nog komt voor dinsdag want ik zie dat strippen echt niet zitten.
Op dit moment zou ik het niet erg vinden als ze me zouden strippen. Dan gebeurt er misschien wat. Ik zit mezelf in de weg en dat is denk ik nog het meest vervelend want je kan jezelf niet ff aan de kant leggen. Ik merk ook dat ik op ieder dingetje ga letten ook wbt mn bloeddruk waar het allemaal niet beter van wordt. Straks ff naar mn schoonouders voor de verjaardag van mn schoonmoeder. Ff wat afleiding kan ook geen kwaad. Hopen dat je voor dinsdag bevallen bent tantetil.
Gefeliciteerd Kers! Wij zijn gelukkig weer thuis. Niks mis met onze dame, alle onderzoeken waren goed, bloed en urine ook volledig schoon. Ik ben wel terug heel erg onzeker nu.. Vind alles weer heel eng en mijn vertrouwen dat alles goed komt is voor een groot deel verdwenen. Moet ook weer veel huilen.. Zal wel weer even tijd nodig hebben..
Gefeliciteerd kers! Ach arm meisje. Sterkte ballerina. Fijn dat de uitslagen goed waren en jullie weer thuis zijn
Vanmorgen heb ik de vk gebeld, ik maakte me best zirgen om mn bloeddruk en voelde me niet lekker. Vk geweest, bloeddruk was hetzelfde als vrijdag dus ik hoef me geen zorgen te maken. Omdat ik er een beetje doorheen zit heeft ze gekeken of ze kon strippen maar dat lukte helaas nog niet. Wel 1cm ontsluiting, dus er is wel wat bezig. Nu verplicht op bed met 2 paracetamol om bij te tanken. Als ik morgen niet bevallen ben moet ik een afspraak maken voor dinsdag en dan gaat ze nog een keer proberen te strippen. Ben nu wel gerustgesteld en voel me een stuk beter dan vanmorgen. Nu proberen te slapen.
Ik hoop dat je wat heb kunnen slapen. Gaan we misschien tegelijk dinsdag strippen...ik hoop natuurlijk dat het nog vanzelf komt!
Ik hoop dat het dinsdag niet meer nodig zal zijn. Nog steeds slijm met wat bloed erdoor en de inmiddels zo bekende harde buiken. Hopelijk gaat het nu een keer wat doen. Heb vanmiddag niet echt geslapen maar wel een poos liggen lezen en wat liggen dommelen.
Wat vervelend dat het niet door zet! Hopelijk duurt het niet lang meer voor je en heb je je kleine snel in je armen. Ook ik wordt dinsdag gestript, ik ben zo te lezen niet de enige. Leuk! Kunnen we elkaar een beetje op de hoogte houden
Grappig dat we dan met zn 3en gestript worden. Ik zie er wel een beetje tegenop hoor...ik heb nogal een gevoelige baarmoeder. Vannacht had ik wat harde buiken en kramp in mijn rug, dus ik was meteen klaarwakker. Helaas niks...behalve een slechte nacht. Ik ga straks weer mn bed in hoor. Hoe is het bij jullie?
Ik heb vannacht gelukkig een "goede" nacht gehad. Wel vanmorgen om 5uur wakker door mn ribben, maar verder alleen wakker geweest om te plassen. Moest van de vk paracetamol nemen voordat ik ging slapen en dat heeft denk ik goed bezig gewerkt. Merk alleen wel dat nu ik de kids naar school gebracht heb ik alweer moe ben. Straks maar weer een dutje doen denk ik. Nog steeds harde buiken, maar die zetten niet door. Ik ga denk ik gelijk krijgen, ik denk mn hele zwangerschap al dat ik overtijd ga lopen.
Hier gaat het wel. Beetje misselijk ineens. Ben moe, had een slechte nacht. Ik lig gewoon klaar wakker en kan gewoon niet slapen. Pas rond 04:00 uur val ik in slaap. En zo gaat het al de hele week. En dan minimaal 10x eruit om te plassen. Savonds/snachts heb ik wel meer last, menstruatiegevoel in mn onderbuik en lopen doet pijn aan mijn liezen. Overdags kan ik ook niet even liggen want ik heb er al 1 lopen waar ik mijn handen vol aan heb hihi. Ik kijk wel erg uit naar morgen. Ben heel benieuwd of er down under wat gebeurd. En natuurlijk hoop ik dat het strippen het laatste zetje geeft. Bij mijn oudste had het na 1 keer strippen wel geholpen. Dus hopelijk heb ik nu weer mazzel bij deze. Maar het zegt niks natuurlijk, het kan alle kanten op gaan
Hoe is het gegaan vandaag Yaraa, Dorisn en tantetil? Ben benieuwd of het strippen wat gedaan heeft?? Mags, heb je foto voorbij zien komen op draagpraat! Je ziet er super uit, en wat een schattig meisje in de doek! Super! Dufel, hoe gaat het met het slapen in zijn eigen bedje?
Het strippen zelf was een hel, man man wat een pijn deed dat zeg. Bij mijn eerste kind had ik het helemaal niet zo pijnlijk ervaren. Heb de hele dag af en toe menstruatie gevoel en krampen die komen en gaan. Rose/slijm verlies. Maar niks wat door zet helaas. Hopelijk zet het vannacht door maar ik heb er geen hoop meer voor
Bij mij deed het ook verdomde zeer en ze kon niet eens strippen! Mijn baarmoedermond lag ver naar achter en gekanteld en ook nog potdicht. Zware teleurstelling. Ik dacht dat ik zeker al een paar cm ontsluiting zou hebben...Ik had echt niet verwacht dat ik zo ver over tijd zou gaan. Ik wil ook fotos van jullie babys zien, waar staan die dag?