Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Volgens mij is de kleine weer wat gezakt, ik loop nu nog moeilijker en bukken is helemaal een uitdaging. Vanvond naarhet ggemeentehuis om de id kaarten van mn dochter en mezelf op te halen en morgen een nieuwe poging om te strippen. De kids zijn lekker met oma mee dus ik ga ff proberen te slapen want dat was vannacht weer waardeloos.

Hoe is het bij de rest?

2. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ow dames, wat vervelend dat het strippen of niet lukte of niet geholpen heeft! Ik hoop echt dat het door gaat zetten!

Hier nu lekker met mijn meisje op de bank! Gaat heel goed met ons alle! Mijn zoontje is ook zo lief voor haar en tot nu toe helemaal niet jaloers!

Vond me bevalling wel behoorlijk heftig, maar begin het toch ook al wel weer te vergeten haha wat is de natuur toch mooi!

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Op dit moment kijk ik echt uit naar de bevalling, inclusief de pijn. Ik bereid me maar voor op een inleiding en als het dan toch nog lekker thuis kan ben ik de gelukkigste vrouw op aarde.
    Vanmiddag wel ff geslapen maar ben daar weer zo duf van geworden dat ik morgen maar gewoon weer op de bank ga hangen. (Wordt altijd duf als ik smiddags slaap)
    Hopelijk heb ik straks een betere nacht dan afgelopen nacht.

4. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Zat ik net nog te klagen.... Nu zijn mn vliezen gebroken. Vk gelijk gebeld omdat de kleine nog niet helemaal was ingedaald en die was er met 10minuten. Vruchtwater was helder, de kleine ligt bijna helemaal ingedaald. Moet blijven liggen en mag alleen lopen om naar de wc te gaan. Ben benieuwd hoe lang het gaat duren voordat ik goede weeen krujg. Nu wat kramp maar nog prima te doen.

5. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Aaah dorisn! Wat spannend! Zo zie je maar weer dat het niet te voorspellen is. Ik hoop voor je dat de weeen snel komen. Zet hem op meid!

6. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Deze bevalling gaat wel langer duren dan die van mn zoon want ik heb nog niet echt weeen. (Bij hem duurde het 1u45) Maar goed toen mocht ik gewoon lopen en dan werkt de zwaartekracht goed. Moest van de vk proberen te slapen, maar dat gaat echt niet lukken want ik lig totaal niet lekker. In tegenstelling tot mn man die lugt te snurken naast me. Maar goed hij gaat het ook nog druk krijgen dus laat hem maar lekker slapen.

7. Yaraa

Yaraa Actief lid

3 mei 2013
    289
    1
    16
    Vrouw
    Zoetermeer
    Nou wat toevallig dorisn haha heel veel succes!! Hoop dat het snel zal doorzetten bij je!

8. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Wat spannend Dorisn!! Heel veel succes!! Hoop dat je ondertussen goede weeën hebt of al bevallen bent!
    Op de vorige pagina staat trouwens een foto van ons meisje!

9. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Vannacht om 3.17 is onze zoon yoshua geboren.Hij weegt 4210gr en is 52cm. Een hele flinke man en zeker als je vergelijkt met zn broer en zus die 2900 en 2920 wogen.
    Alles bij elkaar duurde de bevalling 4u45min.

10. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Het dorisn, van harte gefeliciteerd😀 fijn dat het toch doorgezet heeft!

11. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Jeetje toch nog snel zeg, gefeliciteerd!!

Ik ben de volgende hoor!

12. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gefeliciteerd!! Fijn hoor! Geniet ervan!

13. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    En nog baby's geboren?

Ik ga zo naar ziekenhuis voor ctg en gesprek over inleiden. Dat gaan ze dan waarschijnlijk maandag doen...het einde is in zicht!

14. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Succes tante til.
    De rest die nog moet bevallen succes met de laatste loodjes en doe lekker rustig met dit weer.

15. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    En gaan ze inderdaad maandag inleiden? En was de ctg goed?

16. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ctg was gelukkig goed, maar nog helemaal geen ontsluiting...Ik baal als een stekker. Nu moet ik zondag naar het ziekenhuis en krijg ik een ballonkatheter. Maandag word ik dan ingeleid. Ik probeer de hele tijd positief te blijven, maar ik heb nu wel even een dip.

17. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Ja dat kan ik me voorstellen! Ik hoop dat het morgen in ene vanzelf op gang komt voor je! Over 3 dagen heb je iig je kleine in je armen!

18. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Het zit je ook niet meentante til. Probeer lekker rustig aan te doen. Heel veel succes morgen.

19. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Succes Tantetil! Spannend!

Oké meiden.. Een laar pagina's terug heb ik een foto gezet van ons meisje. Heb hier nog geen reactie op gehad, en dat kan mijn moeder hart niet aan hoor!! ;);)
    Weet iemand trouwens hoe ik die terug verwijdert krijg??

20. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Ooooh sorry ballerina! Ik zag hem en dacht aahhh wat schattig, maar dat had ik niet in mijn bericht geschreven...Maar echt een dotje hoor! Gaat alles goed?

Ik heb zwaar de zenuwen voor wat er komt. Ik wil normaal altijd alles plannen en nu is het gewoon maar alles over me heen laten komen.

Deel Deze Pagina