Tantetil, hoe is het nu?? En met de rest hier? Haha geeft niet hoor! Bedankt Iemand al een idee hoe ik die foto terug weg krijg?
Nou ik ben eindelijk bevallen hoor mensen! Zondag om 1400 geprobeerd om die ballonkatheter in te brengen, maar dat lukte niet omdat mijn baarmoedermond te ver en gekanteld was. Na veel proberen en gedoe hebben ze besloten om een gel te doen. Dat heeft geholpen want daarna is de bevalling vanzelf op gang gekomen, dus ik hoefde niet ingeleid te worden. Maar man man man wat een pijn weer zeg, sorry voor diegene die nog moeten hoor. Ik had om een ruggenprik gevraagd en die werkte niet goed. Toen ik tweede prik kreeg, was het even heerlijk bijkomen zeg. Ik kan het iedereen aanraden. Net een zware nacht achter de rug, dus ik ga zo als de kraamhulp er is, weer naar bed.
Allereerst van harte gefeliciteerd tante til! Wat vervelend dat het zwaar was. Geniet van je kraamtijd en rust goed uit
Hihiiiiiiii!! Was gewoon eens aan het neuzen in dit topic. Zo schattig zeg!!!!!!!!!!!!!! Wat een lief meisje
Gefeliciteerd! ! Inmiddels geen half mei meer maar wel verlof hierzo! Iemand ervaring met ineens giga kwijtraken van vocht nog tijdens de zwangerschap? Momenteel aan het plassen als een gek en kan mijn vingers eindelijk weer een beetje buigen en gewrichten doen minder pijn. Voorak s nachts was dit een drama maar nu blijf ik plassen. Is het een voorteken?! :O
Van harte gefeliciteerd tante til! Is een stuk rustiger hier! Iedereen druk met de baby's. Brit ik weet niet of dat een voorteken is, sorry...
Ik denk dat het in het juni topic wel drukker is. Hier idd druk met yoshua. Gisteren de kraamweek afgesloten en vandaag alleen met 3kids, waarvan er 2 naar school gaan en vanmiddag gaan ze lekker met oma mee. Vanaf maandag gaat alles weer normaal en ga ik alles weer helemaal zelf doen.