Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Tantetil, hoe is het nu??

En met de rest hier?

Haha geeft niet hoor! Bedankt ;) Iemand al een idee hoe ik die foto terug weg krijg?

2. tantetil

tantetil Bekend lid

1 jan 2010
    768
    162
    43
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou ik ben eindelijk bevallen hoor mensen! Zondag om 1400 geprobeerd om die ballonkatheter in te brengen, maar dat lukte niet omdat mijn baarmoedermond te ver en gekanteld was. Na veel proberen en gedoe hebben ze besloten om een gel te doen. Dat heeft geholpen want daarna is de bevalling vanzelf op gang gekomen, dus ik hoefde niet ingeleid te worden. Maar man man man wat een pijn weer zeg, sorry voor diegene die nog moeten hoor. Ik had om een ruggenprik gevraagd en die werkte niet goed. Toen ik tweede prik kreeg, was het even heerlijk bijkomen zeg. Ik kan het iedereen aanraden. Net een zware nacht achter de rug, dus ik ga zo als de kraamhulp er is, weer naar bed.

3. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Allereerst van harte gefeliciteerd tante til! Wat vervelend dat het zwaar was. Geniet van je kraamtijd en rust goed uit

4. Nelllie

Nelllie Fanatiek lid

26 aug 2014
    2.220
    517
    113
    Hihiiiiiiii!! Was gewoon eens aan het neuzen in dit topic. Zo schattig zeg!!!!!!!!!!!!!!:D Wat een lief meisje:)

5. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Gefeliciteerd tantetil!!

Dank je Nelllie :D

6. Britt2014

Britt2014 Actief lid

12 aug 2014
    133
    0
    0
    Den Haag
    Gefeliciteerd! !

Inmiddels geen half mei meer maar wel verlof hierzo!
    Iemand ervaring met ineens giga kwijtraken van vocht nog tijdens de zwangerschap? Momenteel aan het plassen als een gek en kan mijn vingers eindelijk weer een beetje buigen en gewrichten doen minder pijn. Voorak s nachts was dit een drama maar nu blijf ik plassen. Is het een voorteken?! :O

7. kers87

kers87 Bekend lid

4 sep 2012
    678
    0
    0
    Van harte gefeliciteerd tante til! Is een stuk rustiger hier! Iedereen druk met de baby's.

Brit ik weet niet of dat een voorteken is, sorry...

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik denk dat het in het juni topic wel drukker is.
    Hier idd druk met yoshua. Gisteren de kraamweek afgesloten en vandaag alleen met 3kids, waarvan er 2 naar school gaan en vanmiddag gaan ze lekker met oma mee. Vanaf maandag gaat alles weer normaal en ga ik alles weer helemaal zelf doen.

Deel Deze Pagina