Wie ook lekker verlof? Half mei uitgerekend :-)

Discussie in 'De bevalling' gestart door Secondbeeb, 15 apr 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Wat naar dat jullie al zolang verplicht thuis zitten zeg! Ik zou me ook doodvervelen :( Dit is pas mijn eerste week, ik ben morgen 38 weken. Nesteldrang heb ik niet haha. Check was wel weer goed, ze ligt ingedaald en vast!! Niks van gemerkt :eek: Hoe is dat bij jullie?

2. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Zo dat was het laatste zon moment voorlopig vrees ik.. Mooi moment om te bevallen ;) beeb ligt volledig ingedaald en vast

Huh het is toch verplicht om sowieso vier wk van te voren te stoppen met werken?

3. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    @ thuiszitten: herken het inderdaad Dufel! Zit sinds 21 weken thuis en heb me ook al heel eenzaam gevoeld..! Wel wat vriendinnen die geregeld langs komen, maar wat is een paar uur op een hele dag.. Kan daar soms echt om janken, maar dat zullen ook wel de hormonen zijn denk ik ;)

Net weer 2 vriendinnen op bezoek gehad, ze zijn nu met een hele groep gaan eten.. Dat lukt voor mij echt niet meer.. Baal er enorm van, had echt graag mee gewild. Ml is wel mee, dus weer alleen thuis nu.

Was heerlijk warm vandaag hè? Hoop dat het maandag wat weer is om nog is over de rommelmarkt te crossen in mijn rolstoel ;);)
    Voor die tijd nog bevallen zou natuurlijk ook geen ramp zijn :D

Hier ligt ze nog niet vast, maar heb wel geregeld steken en druk daar beneden. Niet echt heel pijnlijk, maar prettig is het ook niet ;)
    Vandaag af en toe kramp in mijn rug in combinatie met een harde buik en wat kramp onderin mijn buik.. Hoop dat er iets bezig is daar :D

In België is het niet verplicht om eerder te stoppen. Je mag ook al je verlof na de bevalling opnemen.

4. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    @roerei ik heb last van HG. En dat kan tot aan de bevalling duren. Gelukkig heb ik de "mazzel" dat het nu nog maar 1-2 keer per dag spugen is. Daardoor kan ik mn vocht wel zelf in de hand houden. In het begin moest ik wel 25-30 keer spugen per dag en dan raak je dus uitgedroogd.
    Ben blij dat dat nu niet meer zo is en dat ik nu niet meer in het ziekenhuis lig.
    Er zijn ook vrouwen die aan de sondevoeding e.d. moeten vanwege het vele spugen/uitdrogen.

@ballerina ja dat heb ik ook soms hoor. Krijg ook echt wel vriendinnen of familie langs maar die wonen allemaal ook niet in de buurt. En wat zijn idd dan 2 uurtjes. Ik zit zo 10 uur per dag alleen.. dus soms moet ik er ook van huilen.

@ingedaald hier is de kleine bezig met indalen. Elke check ligt ie weer iets verder. Dus hoop bij de volgende dat hij helemaal vast ligt. Heb wel wat steekjes enzo gehad dus goede hoop

Ben benieuwd wie van ons het eerste gaat bevallen en of er nog april baby's geboren worden :)

5. Secondbeeb

10 aug 2014
    57
    0
    0
    Noord Brabant
    Zo de pc aangeslingerd voor het lijstje :) We hebben een mooi rijtje, missen tot op heden alleen nog 10,15 en 16 mei ;)

Roerei 8 mei ?
    Divorg 9 mei ?
    LoveP 11 mei ?
    Jennechie 12 mei dochter
    Anoswing 13 mei ?
    BallerinaN 14 mei dochter
    Xmoonlightx 17 mei geheimpje
    Secondbeeb 18 mei zoon
    Dufel 19 mei zoon
    Mags 20 mei ?

Ik heb er ook bij gezet indien bekend in de banner wat voor geslacht we verwachten. Mocht je het kwijt willen, laat het weten dan pas ik het aan. Als het een verrassing moet blijven is dat natuurlijk ook goed :)
    Als ik iemand vergeten ben schroom niet en meld je :D (m'n geheugen is niet wat het geweest is momenteel :p)

Ga zo nog even op het geprek reageren maar voor nu dus het lijstje.

6. anoswing

anoswing Actief lid

8 aug 2013
    114
    0
    0
    Wij krijgen een meisje

Ow dat geheugen pfff ik ben een echtr zeef en vergeet alles!

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Leuk lijstje zo! Ben benieuwd wie als eerste mag bevallen!

8. Mags

Mags Fanatiek lid

1 nov 2012
    1.198
    0
    0
    Wij krijgen een dochter erbij!

En oh help, ben ik echt de hekkensluiter? Hoop niet dat ik ook echt als laatste ga bevallen hoor, pffff, dat lijkt me frustrerend!!

9. dame84

dame84 Actief lid

28 jan 2013
    235
    0
    0
    hihi wat leuk een verlof forum!

alhoewel ik ook al heel lang thuis zit !

heb al wel heel wat van jullie hier gelezen! lijkt me leuk om mee te schrijven en zien wie er als eerst gaat bevallen,! haha

ik heb al een zoontje van 1 jaar en 3 maand, en ben 4 mei ook alweer uitgerekend van ons 2de boy!

haha wat grappig ik herken een paar namen hier op dit forum! gezellig ja!!

10. LoveP

LoveP Actief lid

22 jan 2014
    196
    71
    28
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Wat lastig als je niet meer uit de voeten kan. Dan tel je echt de dagen tot je weer een beetje mobiel bent!
    Nog even volhouden, meiden!

Wij weten het geslacht van ons kindje nog niet! Dus dat kan erbij in het lijstje☺️

11. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    neehoor, ik ben de hekkensluiter

12. Nandanovember

Nandanovember Fanatiek lid

2 nov 2013
    1.017
    0
    0
    ik ben trouwens 24 mei uitgerekend

13. Divarg

Divarg Bekend lid

12 okt 2014
    913
    21
    18
    Leuk!! Ik verwacht een meisje :) En ik woon in Scandinavie, hier mag je stoppen wanneer je wil.

14. BallerinaN

BallerinaN Bekend lid

6 jul 2014
    751
    0
    0
    kindje maken ;)
    Thuis
    Zomaar benieuwd.. zijn er daar veel verschillen in zwangerschap en bevalling met Nederland/België?

15. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Ik wil 16 mei wel opvullen Secondbeeb! ;)..
    Andere groepen zijn veel te groot, maar ik denk dat ik deze wel kan bijhouden!
    Wel leuk om jullie ervaringen te lezen!

Wij krijgen ook een meisje :D

16. anoswing

anoswing Actief lid

8 aug 2013
    114
    0
    0
    Zo de meisjes zijn volgens mij aardig in de meerderheid. ik heb echt al twee dagen dat ik stik chagarijnig ben en niemand om me heen kan verdragen. Beetje gestresst denk ik...ook als ik opsta snel een harde buik...maar mn hele onderkant doet zon pijn door de bi dat ik eigenlijk alleen maar op bed kan liggen...man en zoon gaan steeds maar met zn 2en op pad en ik wil zo graag mee....

17. Pillow

Pillow Bekend lid

13 apr 2014
    565
    71
    28
    Kan me voorstellen dat je dan chagrijnig bent! Harde buiken met opstaan herken ik wel.
    Echt naar dat je alleen maar op bed kan liggen. Hoop dat je wel een beetje verwend wordt door manlief en zoon?

18. Roerei

Roerei Actief lid

26 mrt 2014
    310
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezellig clubje is dit inderdaad:)!

Ik sta tot nu toe op nummer 1 om te bevallen met 8 mei, ben benieuwd of dat ook in het echie zo zal zijn hihi. Daarbij zal ik met een babyboy in mijn buik de stand jongens en meisjes ff beetje proberen recht te trekken:D!

@ dufel, pfff wat verschrikkelijk zoveel spugen zeg, gelukkig is het nu al stukken beter dus. Ik vond een paar keer in totaal overgeven al een hel, maar als ik jouw verhaal lees mag ik niet klagen;)

@harde buiken en pijn: hier vandaag ook een dag dat ik aan de bank gekluisterd zit, was vanmiddag heel even in de winkel maar wist niet hoe snel ik weg moest zijn, harde buiken en steken down onder. Buik rommelt ook de hele tijd. Wellicht morgen weer een betere dag.

@ all; merken jullie ook dat je meer vocht begint vast te houden? Ik kon al een tijdje mijn ringen niet meer om krijgen en vanochtend knelde mijn sneakers gewoon af (terwijl dit echt van die losse slobberschoenen zijn). Blijft dat zo of kan dat per dag verschillen? Iemand ervaring?

19. kuikentjepiep

kuikentjepiep Bekend lid

30 aug 2014
    575
    2
    16
    Ik zit ook lekker in mijn verlof!!
    Ik kan niet zoveel meer, dus doe hier en daar wat in huis of een boodschapje..
    Ik erger me aan dingen in huis die moeten gebeuren omdat ik maar de hele tijd thuis ben zie ik alles. (nog meer mensen daar last van?)

Harde buiken nemen wel toe. Nu ook als ik op de bank lig uit het niets.. Spannend!!! Ik probeer me er niet echt op te focussen maarja dat gaat vanzelf.
    Lekker zonnetje is heeeeeeeerlijk deze dagen!!!!

Sterkte allemaal met de laatste loodjes!!

20. XmoonlightX

XmoonlightX Niet meer actief

Ik heb al weken last v vocht. De ene keer meer dan de andere keer maar thuis zit ik ook veel met de benen hoog. Nou zit ik al vijf weken thuis dus tis de laatste tijd minder ;)
    Maar mn ringen kan ik al sinds week 27 niet meer om...
    Vocht zit alleen in voeten/ enkels en vingers

Deel Deze Pagina