(nog) géén zwangerschapsverschijnselen? vanaf wanneer??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door LiittleOne, 22 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    een soortgelijk topic heb ik ook geopend in 'zwanger worden' forum, maar weet even niet precies waar dit topic hoort haha.

maar goed bij deze ook hier mijn vraag.

normaal voel ik vanalles na mijn eisprong, dan hebben we goed geknutselt en heb ik elke keer het gevoel dat het wel heftig raak zou kunnen zijn maar dat het gewoon niet blijft 'plakken' zoals we het hier noemen..

maar ik voel op dit moment he-le-maal niks!!

is het normaal dat je bij een bevrucht eitje iets kan voelen?

en o ja, ook wel belangrijk om te weten..ik heb de 19e mn ei pas gehad haha!

ben zo bang dat we niet genoeg geknutselt hebben deze maand...

2. Skaya

Skaya Fanatiek lid

19 jan 2011
    4.337
    0
    0
    pedagogisch medewerker
    omg. Rotterdam
    Ik kreeg pas echt duidelijke symptomen toen ik 5 en halve week zwanger was. Daarvoor vooral 5 dagen voor nod ongikrampjes.
    Succes!

3. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Symptomen??? wat zijn dat???? ;)
    Nee ik had niet direct al symptomen hoor, bij beide zwangerschappen niet! EN daar uit zijn toch twee gezonde kindjes geboren.
    Ik had vooral langer last van wat ongikrampjes en bij de tweede erg gevoelige tepels, maar ik meen dat ik daarvan pas na de positieve testen last heb gekregen.

4. bloem26

bloem26 Actief lid

6 mrt 2011
    211
    0
    0
    ik heb ook niets gevoeld voor dat ik een positief test in handen had. begon pas met een week of 5 wat te voelen qua pijnlijke borsten. daarvoor ook wel het gevoel gehad dat ik ongesteld ging worden. zo is het bij iedereen anders het is afwachten tot de dag dat je kan testen. ik hoop voor je dat je een mooie test in handen krijgt straks en qua klussen je hoeft niet vaak te klussen als het maar rond je ei is. ik kwam er achter dat mijn ei al vrij vroeg was op de 9e dag toen was het ook gelijk raak. succes

liefs bloem

5. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    jep dit is ook pas de 2e keer dat ik een ovu testje gebruikt heb, we hebben optijd geknutselt. en ook hier is mijn eitje er vrij vroeg, op CD 5 was hij deze keer..

dankjewel voor je reactie en ik laat je wat weten als ik de positieve test in handen heb!!

6. MirandaV

MirandaV Fanatiek lid

30 dec 2010
    2.363
    10
    38
    NULL
    NULL
    Blijft spannend meid.

7. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    inderdaad...voor ons allemaal...

8. Annemeis

Annemeis Fanatiek lid

11 sep 2011
    2.186
    823
    113
    Hoi,

Hier ook helemaal geen symptomen, helemaal nix.
    Was op een gegeven moment 2 dagen overtijd (gister) en toch maar getest en:

ik ben zwanger!

Sommigen zeggen dat je pas symptomen krijgt als je het weet dat je zwanger bent maar hier echt nog niets.

Meestal pas bij 5 of 6 weken.
    achteraf voelde ik wel wat steekjes die ik normaal niet had maar dat zit ik nu pas te bedenken, toen dacht ik dat t kwam doordat ik hard had gehold

9. Ann86

Ann86 Actief lid

18 okt 2011
    105
    0
    0
    Bij mij hetzelfde, ik weet het daarom ook pas sinds kort, omdat ik een lange onregelmatige cyclus heb...

Vorige maand heb ik een vmk gehad, ik heb daarna geen eisprong gevoeld & geen vruchtbaar slijm gezien, heel gek dus dat het gelijk weer raak is... het kan dus zomaar! :)

10. mamatoB

mamatoB Fanatiek lid

15 jan 2009
    2.196
    0
    0
    Ik dacht destijds ZEKER te weten dat ik ieder moment ongesteld kon gaan worden...:) maar nee hoor, ik was hartstikke zwanger !

En mijn dochter is inmiddels 2 :D

Ik dacht echt NIET dat ik zwanger was toen. Bij mij kwamen de vermoeidheidsklachten pas rond een week of 6. Maar met 12 weken waren die klachten ook weer verdwenen.

Ook nooit misselijk geweest.

Het enige waar ik ooit echt last van heb gehad is bekkeninstabiliteit. Maar dat heb ik liever dan misselijk zijn, ondanks de pijn.

11. Baby2love

Baby2love Lid

23 okt 2011
    17
    0
    0
    Ik werk thuis, maak taarten, website en heb een fo
    Gran Canaria
    toen ik zwanger was van mn zoon voelde ik me zwanger en wist ik het gewoon al voordat ik een test deed, erg moe, pijnlijke borsten enz. maar nu ben ik 6 weken zwanger en voel helemaal niks, het is dat ik overtijd was en maar een test gedaan had (3x) anders zou ik het nog niet geloven haha

12. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    ik heb 9 pendels voor de maand october/november 2011,
    dit is de eerste maand dat ik he-le-maal niets voel!
    wie weet.....

13. MamaMiaatje

MamaMiaatje Bekend lid

11 feb 2008
    887
    0
    0
    Ik ben heb net na de posi testen even een paar dagen iets gevoelige borsten gehad en even een vleugje licht misselijk, maar nu geen kwaaltjes, hooguit een heel klein beetje hoofdpijn af en toe, maar verder niets.
    Ik maak me toch weer zorgen, ook al is het ons derde kindje.
    De testen zijn posi, maar ik heb toch liever kwaaltjes hoor.
    Hopelijk komen die nog. Het klinkt natuurlijk raar, maar dan zou ik me toch wel iets prettiger voelen.

Oja, en om even jou vraag goed te beantwoorden;
    Ik had deze maand juist helemaal niet het idee dat ik zwanger was, voorgaande maanden had ik allerlei kwaaltjes en nu nauwelijks voor de posi-test, dus wie weet, ik hoop voor je dat je zwanger bent!

14. LiittleOne

LiittleOne Fanatiek lid

25 nov 2010
    1.220
    1
    0
    dankjewel! hoop het natuurlijk zelf ook!

Deel Deze Pagina