Wie ook mét (pijnlijke) aambeien bevallen?!

Discussie in 'Gezondheid' gestart door Vlinderr, 28 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meara

Meara Niet meer actief

In de kruidnoten van bolletje zit geen kaneel.

2. CindyCM

CindyCM Actief lid

21 mei 2010
    112
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nee, het is gelukkig (nog) niet pijnlijk. Ik probeer het eerst met de zalf van A.Vogel. Ik hoop dat ik er dan snel vanaf ben.

3. hanna76

hanna76 Fanatiek lid

15 nov 2007
    3.124
    0
    36
    Waaah, hier ook last van 2 vreselijk jeukende aambeien!!! Ik heb vrijdag een zalfje van de assistente van de huisarts gekregen: lidocaïne vaselinecrème 3%, maar nadat ik dat 2 dagen gesmeerd heb is het alleen maar erger geworden! Wat een verschrikkelijke JEUK!!!!
    Ik heb nu wat wattenschijfjes gedrenkt in water in de diepvries gelegd. Als ik straks weer zo'n jeuk heb, doe ik die wel tussen m'n billen. Afkoelen!
    En morgenochtend ga ik gelijk weer de huisarts bellen dat er iets anders bedacht moet worden!

4. Luanti

Luanti Actief lid

21 jan 2008
    154
    0
    0
    Die verschrikkelijke dingen...
    Tijdens de zwangerschap van de eerste had ik er geen last van. Wel van een moeilijke stoelgang, maar niet van aambeien of in ieder geval niet gevoeld. Totdat ik ging bevallen.
    Nu was onze zoon bij de geboorte nogal een stevig kind en met het persen heb ik ze naar buiten geperst.
    Een flinke knip en uitgescheurd tijdens de bevalling, maar daar had ik allemaal geen last van. Alleen van die aambeien.

Niet tijdens de bevalling, maar in de week erna.
    In het ziekenhuis kreeg ik een of andere zinkzalf om te smeren, maar dat maakte het alleen maar erger. Eenmaal thuis kreeg ik curanol via de vk en dat hielp goed.

Ben benieuwd hoe het nu bij de tweede zal gaan...

Het is dus erg vervelend, maar bij mij is het binnen twee weken ook weer geslonken.

Deel Deze Pagina