Wat een domper vandaag 10+ follikels aangeprikt en maar 1 eicel gevonden. Heb er zo de balen in!!! Morgen wordt ik gebeld of deze dan wel bevrucht is. Hier ga ik niet van uit... En als mijn ene eicel wel bevrucht is, zal je maar net zien dat deze niet doordeelt. just my luck! Kan iemand mij een beetje opvrolijken?
Kiekies... Misschien heb je toch wel een beetje geluk dat ie wel word bevrucht en doordeelt.. Wanneer hoor je het? En wanneer zou je de tp hebben ??? Zaterdag??
Hoor het pas eind van de middag en dan zou inderdaad zaterdag de terug plaatsing zijn. Jij succes vandaag lieverd!
Okee.. laat het even weten vanmiddag!!! iK ben nog steeds aan het duimen voor je.. IK hoor het tussen 2 en 3... pff zenuwslopend he dat wachten... !!
@Kiekies: kan me je teleurstelling helemaal voorstellen, meid. Door mijn leeftijd heb ik altijd een lagere follikelopbrengst en de afgelopen keer had ik 4 follikels (net als de poging ervoor). Er waren echter maar 2 eitjes gevonden in deze 4 follikels. En dan te bedenken dat ik vanwege mijn leeftijd 2 embryo's teruggeplaatst krijg. Je snapt dat dat voor mij ook een enorme domper was. Bij mij waren allebei de eitjes wel bevrucht, maar eentje niet goed doorgedeeld, waardoor ik maar een embryo teruggeplaatst heb gekregen. Houdt de moed erin, meid. Ik ga voor je duimen en aan je denken!
Sneeuwmees wat balen inderdaad! Dus je hebt pas geleden 1 embryo terug geplaatst gekregen? Even een gek vraagje.. Stel je voor hij is wel bevrucht wanneer krijg je dan te horen of die wel is door gaan delen of niet? Voor jou draaien mijn duimen ook!!!
@Kiekies: ik heb op maandag de punctie gehad en werd op woensdag gebeld dat ze allebei bevrucht waren, maar er een niet goed doorgedeeld was en ik dus een dag later (donderdag) die ene embryo teruggeplaatst kreeg. Dus 2 dagen later kreeg ik het al te horen. Bij mij heeft dat toen niet geresulteerd in een zwangerschap, maar daar moet je je niets van aantrekken, want mijn leeftijd speelt daar natuurlijk ook een grotere rol bij.
Ik heb gister de punctie gehad en wordt eind van de middag gebeld of er bevruchting heeft plaats gevonden en wanneer de terug plaatsing is. Maar dan kunnen ze toch nog niet zien of er een goede doordeling is geweest Wanneer gaan jullie voor de 3e poging?
@Kiekies: blijf er vertrouwen in houden, meid! Misschien dat ze bij twijfel het eitje nog een dagje langer laten doordelen. Ik ga heel hard voor je duimen. Killing hè, dat wachten op zo'n telefoontje! Ik heb deze maand een rustmaand en zou dan bij de eerstvolgende ongi (eind deze maand) weer mogen bellen. Maar ons zkh heeft een winterstop, waardoor ik nog een extra rustmaand heb. Ik heb ook eerst een afspraak met mijn arts staan. We hebben de afgelopen keer een nieuw medicijn uitgeprobeerd, maar dat middel wil ik dus zeker niet nog een keer, gezien het resultaat van de laaste keer. Het zal dus wel het 'oude' spuitschema worden, maar daarvoor dus eerst een afspraak met mijn arts om dat weer te bespreken. Op zich sta ik niet erg te trappelen om aan de 3e poging te beginnen. Het is immers onze laatste (vergoede) poging. Ik blijf nog stiekem hoop houden dat onze rustmaanden een onverwachte verrassing zullen opleveren.
De tijd gaat inderdaad erg langzaaaaaaam! Ene kant balen van de winterstop maar aan de andere kant kan je wel even rust nemen. Bij mij willen ze ook als gper geen bevruchting heeft plaats gevonden heel het schema omgooien. Ik ben namelijk pas net 24.
@Kiekies: hebben ze bij jou nog een speciale tijd genoemd dat ze kunnen bellen? Bij ons was het bij de eerste poging tussen 11-13.00 uur (en toen belden ze om 13.15 uur!). Ik was zo op van de zenuwen dat ik (toen mijn man belde waar ze naar toe gebeld hadden) gelijk in huilen uitbarstte. De tweede keer zeiden ze dat ze tussen 11-15.00 uur konden bellen. Toen dachten we nog. Pfff... nog 2 uur langer in spanning zetten. Toen belde ze gelukkig al om 11.10 uur. Op zich ben ik ook niet rouwig om die rustmaanden. We zijn 2 keer redelijk snel zelf zwanger geworden, alleen heb ik vorig jaar april een mk gehad en daarna ben ik niet meer zwanger geraakt. Gezien mijn leeftijd wilden ze in het zkh wel helpen, maar dan zou het ivf worden. Omdat we toch alles aangegrepen willen hebben in de hoop op een brusje voor mijn zoontje, zijn we het traject ingegaan. Dus ik weet dat het bij ons wel zou moeten kunnen, dus we benutten iedere rustmaand zelf met volle overgave. Ook in de hoop dat we straks geen 3e ivf meer nodig zullen hebben. In tegenstelling tot jou ben ik hoogbejaard, want ik ben al 41 en weet dus dat ik in de blessuretijd zit en mijn maanden om nog een kindje te krijgen geteld zijn. De vorige keer hadden ze bij mij een nieuw medicijn geprobeerd omdat dat bekend stond dat dat wat meer kleinere follikels zou bereiken. Maar mijn follikels groeiden onregelmatig en achteraf dus 2 flut-follikels waar niets in zat. Maar voor wisseling van protocol (ook al heb ik het al een keer gehad) moet ik eerst weer langskomen. Nou, meid, leef met je mee en denk aan je vanmiddag. Als ik dit van jou zo weer hoor dat je weer moet wachten op zo'n telefoontje, ben ik inderdaad niet rouwig met even 2 rustmaanden.
Ik duim ook voor je meid, Ik weet hoe zwaar kut dit kan zijn. Ik had bij de laatste poging 4 eitjes maar helemaal geen bevruchting. Ben heeel benieuwd of bij dat ene eitjes wel goed is bevrucht. Wat zou dat mooi zijn!
Maandag weer naar de gynaecoloog. Ze willen het behandelplan helemaal omgooien. Pfff zie het echt even somber in