Hallo Dames, Ik heb Pco syndroom waardoor ik in behandeling ben van clomid 100 mg deze slaat goed aan krijg stip dag 26 a 27 ongi. De samenlevingstest was goed en de zaad van manlief was redelijk gaven ze aan. Volgens de gyncoloog zou ik binnen 4 maanden zwanger moeten worden. Maar tot heden niks. Zijn er dames die een goede eisprong hebben gehad maar niet zwanger werden en wat dan ? Wordt zo onzeker van.
Wat stom dat je binnen 4 maanden zwanger zou moeten worden... Heeft jou gyn een glazen bol? Er zijn mensen met een goede eisprong die er anderhalf over doen...
Hahaha sam20 ik weet het niet je hecht je toch onbewust aan die 4 maanden. Maar ja ben natuurlijk wel blij dat het wel aanslaad heb nog 1 maand clomid op voorraad en dan moet ik weer contact opnemen. We zullen zien.
Het kan nog steeds langer duren meid. Snap dat het teleurstellend is maar ook al heb je een eisprong wil het niet zeggen dat je gelijk zwanger raakt. Hoop voor jullie dat het snel lukt, maar probeer het wat los te laten ook al is het moeilijk ( i know)
Volgens mij heb je met een eisprong gewoon net zoveel kans als 'gewone' mensen, dus tot 20% per cyclus. Zou me dus niet vastpinnen op die 4 maanden. Is mi. een beetje voortvarende opvatting...
Ik heb al 6 maanden clomid, en ook nog steeds geen zwangerschap. Gisteren een HSG gehad, deze zag er goed uit. Volgende week dinsdag weer naar de gyneacoloog en dan horen we wat we nu gaan doen.
je hebt met clomid echt geen garantie binnen een paar maanden zwanger te worden. In die zin heb je net zoveel kans als een stel met wel een goede eisprong uit zichzelf en dat lukt ook niet altijd binnen een paar maanden. Ik heb met clomid na de 2e maand positief getest wat een miskraam werd. Daarna nog 6 maanden gebruikt, wel eisprong maar geen zwangerschap. Succes, de aanhouder wint he!!
Ik heb ook 6 maanden Clomid gebruikt waarvan 5x een mooie eisprong. Maar niet zwanger helaas. Nu ben ik al aan mijn 5e ronde spuiten bezig (Fostimon en Pregnyl). Ook met spuiten heb ik een mooie eisprong. Maar, nog steeds niet zwanger. Zaad is goed en bij een kijkoperatie zag ook alles goed uit. Dus het kan wel degelijk langer duren dan 4 maanden.
Hoi licht, Ik heb zeven maanden clomid geslikt, zonder resultaat. Toen over op spuiten en eerste ronde raak. Denk dat t bij mij aan m'n BMS lag (kan door clomid worden aangetast). Ik kreeg veel bijwerkingen dus wilde niet met clomid verder. Begreep van mijn arts dat ze niet weten wat de beste behandeling is van PCOS en dat je best tot een jaar kan doorgaan. Na zes maanden is de kans dat t succesvol wordt wel minder zei mijn arts..... Wachten is altijd vervelend maar t enige wat je kam doen. Sterkte!
Wat een rare uitspraak van je arts zeg. Er zitten hier genoeg meiden waarbij niks afwijkends is gevonden bij hun zelf of partner, maar die al jaren bezig zijn. Het hebben van een eisprong is helaas geen garantie op een snelle zwangerschap (dan had ik nu immers niet hoeven beginnen aan IUI 6). Het kan snel gaan met Clomid als het puur ligt aan het feit dat je geen eisprong hebt (een familielid van mij was na 1 ronde Clomid zwanger), maar dat hoeft niet. En als het zaad van je partner 'redelijk' is, dan zou dat het ook nog iets kunnen vertragen (maar weet niet bij welke cijfers jouw arts het redelijk noemt). Ik hoop dat het snel lukt voor jullie, maar blijf wel realistisch want dat bespaart je misschien nog grotere teleurstellingen. En geef die arts maar een schop onder z'n kont voor die domme opmerking Succes meid!!
dank je wel dames voor jullie reactie. Jullie hebben gelijk het is stom om te geloven maar hoop blijf je houden ik mag donderdag testen kijken of het gelukt is. Maar ik voel helemaal niks dus ik weet het niet.Normaal bij mijn nod krijg ik opgezette borsten en krampen in mijn buik tot nu toe niks
Hallo Licht, Hier ook bezig met Clomid, tweede ronde. Ik verwacht dinsdag mijn NOD en heb daarvoor ook altijd rommelende buik en gevoelige borsten, maar tot nu toe ook nog niets... Wel af en toe een steekje in mijn buik, zijkant of lies... Ben benieuwd of het nu raak zal zijn! Succes!
Hier derde ronde clomid. 1e met 50 een ei, 2e geen ei en nu met 100 mg twee eitjes. Ik hoop binnen een paar dagen te weten of het wat geworden is deze ronde. Klachtjes zeggen helaas niet veel met clomid. Mijn kaartje is wel veel belovend dus ben erg benieuwd. Jij heel veel Succes en hopenlijk toch nog snel zwanger!