meiden bij wie het niet gelukt is een dikke knuffel het is jullie allemaal zo gegund @susan waarom zal je alles nieuwe kopen ik doe dat niet hoor alleen een andere wagen want deacen kan dan nog niet verlopen dus moet er eentje hebben voor 2 kindjes
Ik heb vanmorgen het zh gebeld dat ik ongi ben geworden, maar voor een tel afspraak kan ik dinsdag pas bellen. Die dames waren vandaag blijkbaar al vrij. Da's balen. Het is vreselijk klotenieuws, maar ik had me er al op voorbereid. De klap was niet zo groot. Eigenlijk ben ik eerder teleurgesteld dat ik het bij het rechte eind had. Manlief was er veel meer van ondersteboven. Ik ben blij dat ik hem begin van de week had gewaarschuwd. Vandaag wezen werken en pcm genomen ivm de ongi krampen. Gelukkig waren ze hanteerbaar, want anders was ik naar huis gegaan. Nu heerlijk met een kruik en de laptop op de bank.
Heros, ik ben ongi geworden en heb de test kunnen laten liggen. Sportmama, met je vuist op tafel slaan. Jij bent de klant en jij heb een vermoeden. Laat ze maar naar je luisteren. Jessy, ik ken je onzekerheid maar al te goed. Hmm, een paar dagen geleden... Wat??? Jij ook al ongi????? KLOTE! Susan, jij doet echt decadent! Nieuwe spulletjes voor baby 2... Meid, jullie keuze! Van de mutsenbollen leek ik energie te krijgen. Ben ik de enige? Mijn verwachting is in mei verplicht vrij te hebben. Ergens niet leuk.
timon, ik had stiekem wel goede hoop voor jouw, balen zeg, echt ontzettend @#&%#$#@^*^$%#$@!!!!! jessy, jij ook al ongi, en zo vroeg al inderdaad? sterkte, en hopelijk kun je komende maand wel terecht. meiden die ongi geworden waren, moesten jullie nog voor een bloedtest komen? ik heb het idee dat jullie niet hoeven, of heb ik het verkeerd? ik wilde eerst ook niet gaan omdat ik toch al weet dat het niks is, maar dacht dat het moest. ik ben ook helemaal vergeten te bellen vandaag...maar ja, als er wat is hoor ik het wel toch? ik bel anders maandag nog voor de goede schijn... nu niemand meer die nog met goed nieuws kan komen deze maand?... geniet allemaal nog van het weer dit weekend, hopelijk maakt het veel goed. we hebben idd veel meiden die niet zwanger zijn geraakt deze maand, hopelijk volgende ronde beter! maar voor degenen die wel zwanger zijn ben ik natuurlijk hartstikke blij! geniet ze!
Lieve Timon (& Jessy); wat een k*t nieuws zeg. Heel veel sterkte lieverd. Ookal voelde je het al een beetje aankomen het blijft moeilijk. Knuffel.
@Wies: in de VU hoef je bij een cryo alleen maar bloed te prikken als je 12 dagen na tp nog niet ongi bent geworden. Bij een verse tp moet je altijd bloedprikken.
Thanks voor je reactie...ben niet eerder zo moe geweest, maar heb dan ook niet eerder die bollen hoeven gebruiken. We zullen zien wat het gaat brengen dit weekend. Ben tot nu toe telkens na een week al ongi geworden. Goed weekend allemaal! Lekker los op de paaseieren
hallo dames.. hier komt niet veel goed nieuws indd.. op een paar na dan... timon en jessy.. heel veel sterkt.. en een knuffel hier: nog steeds bruinverlies.. nog steeds in afwachten of het wel goed is allemaal.. voel me verder nog steeds goed.. maar dat hoeft blijkbaar niks te zeggen. heb toch even het zkh gebelt. deze geef aan afwachten wat het lichaam gaat doen.. ja daar heb ik niet zo veel aan... (ookal weet ik dat ze gelijk heeft)
tat afwachten ja meer kun je niet doen he. hopelijk wordt je niet na een week ongi. duim voor je!! cm wat een onzekerheid zeg. bah dit is niet leuk zeg.en ja helaas moet je afwachten wat je lichaam gaat doen.
loontje: heb vanmorgen toch een test gedaan. deze is nog steeds knalpositief.. :d.. hopen dat het nu allemaal beter word en goed blijft gaan... zo echt goed van je dat je de gaatjes zonder verdoving hebt gedaan...
Oh neee loontje balen! Sterkte meis. Cm- wat een onzekerheid joh, toch wat bloedverlies maar toch een pos test. wanneermag je bloed testen? Ik voel lichamelijk helemaal niks nu. Vanmorgen wat misselijk, maar mag geen naam hebben verder. We wachten maar af...
loontje... wel erg zeg.. maar het kan nog vanalles betekenen. zolang het niet rood helderbloed word.. maar vaak zit je gevoel wel goed.. maar het kan ook heel veel redenen hebben.. waarom je wat bruin verliest. zolang het niet erger word.. even afwachten.. meid heel veel sterkte.. en een knuffel.. laat maar weten of het doorzet of lkkr wegblijft.. tat: bij umc nijmegen doen ze geen bloedtest. alleen een echo waarscheinlijk word dan wel bloedgeprikt.. maar niet om echt hcg te bepalen.. kheb kv 2 voor 5 gekocht.. deze was even donker als controlestreepje.. dus donkerder kan denk niet.. maarja het kan nog steeds 2 kanten op.. kwil gewoon dat al dat viezigheid helemaal weggaat voel ik mezelf ook wat prettiger..
Loontje, nee hè, jij ook al?! Wat k*t allemaal zeg!!! Heeft het al verder doorgezet? Nou, dinsdag krijg je dan wrs de bevestiging...
Loontje, dit is niet waar.... Niet jij! Dikke knuffel. Cm, wat een onzekerheid. *zucht* Tat, jij zit nu bijna alleen op het wachtbankje. Hier een rustige dag gehad met wat klusjes. Soms nog wat krampjes en vanmiddag in de tuin geslapen. Morgen komt visite en gaan we bbq-en. Zo lekker met dit weer!