Vrolijk posen allemaal! Klopt timon, volgens mij zitten girl en ik samen in het zonnetje te wachten. Vanmorgen toch stiekem temp gemeten en die was hoog, erg hoog voor mijn doen!! Vorige keer was ie al laag deze tijd en wist ik dat het voorbij was. Zou het alleen kunnen komen door die bollen dat het hoog blijft? Misschien krijg ik wel valse hoop We wachten maar weer af...ik voel nog steeds niks nada noppes, geen buik, geen borsten, alleen maar moe. Gisteren heerlijk bbq gehad, vandaag naar familie en genieten van de zon!
Dank je wel meiden. We zullen inderdaad dinsdag de bevestiging krijgen. Ik verlies al helderrood bloed met wat stolsels, ik weet niet zo goed wat ik nou kan verwachten. Fijne Pasen allemaal. Wij gaan vandaag naar me ouders.
Oh loontje, bah wat naar sterkte dinsdag. Ik zit nu pas 6 dagen na tp. Maar ben tot nu toe telkens na 6 dagen ook al ongi geworden. Nieuwe mijlpaal dus
loontje, hè bah, mnee toch! ik hoop dat er toch wat anders uit komt as dinsdag. sterkte... tat, geen bloed geeft moed idd, en weer een mijl[aal! spannend hoor, en moe is een goed teken toch? wij vertrekken morgen naar euro disney tot en met donderdag. hopelijk lees ik nog wat positief nieuws als ik terug kom. fijne paashaas nog allemaal!
Wies, veel plezier in Frankrijk! Tat, hou deze lijn vast en het komt goed. Loontje, nog 1 dag en dan de bloedtest. Dat het over is gaat bevestigd worden. Heeel erg klote! Morgen het zh bellen om een telefonische afspraak met een fa. Vandaag gewerkt en pfff, ben best gaar van de lange broek aan in deze warmte. Blij dat ik nu de korte broek aan heb.
hier is het ook klaar.. veel bloedverloren en paar grote stolsols.. dus..2e miskraam... hopen dat het ooit nog een keer zo mag zijn..
loontje en cm,.....wat een kl*te nieuws zeg!!!!!!!!! dat had ik niet verwacht zeg!!! was paardagen niet geweest en hoopte hoop leuke dingen hier ff snel te lezen voor ik ga snurken! jeetje,....wat oneerlijk allemaal!!! heeeeel veel sterkte meiden!!!! en een hele hele dikke knuffel van mij !
timon en jessy: ook voor jullie dikke knuffel!!!! bah bah bah arme skatten!!! all/ego: hier ff paar dagen helemaal voor onszelf genomen!! ff lekker wezen varen, tuinieren, zonne, terrasjes pakken, wandelen enz enz en wat heeft ons dat goed gedaan zeg!!! manlief is ook weer helemaal ontspannen en we hebben ons bij de situatie neergelegd en hebben er een plekkie voor gemaakt!! tis verdrietig maar we gaan door!! we willen graag weer meteen verder met nieuwe poging en 3mei hebben we afpraak bij gyn en horen we hoe en wat verder! hopelijk lig in in juni weer in amsterdam voor nieuwe terugplaatsing we gaan ervoor!!! en hopen op geluk!!! en natuurlijk niet alleen voor onszelf maar ook alle kanjers hier!! xxx
Oooh nee cm, wat erg. Verdorie wat wordt het ons toch moeilijk gemaakt... dikke knuf!! Hier echt geen idee. Alles voelt anders dan de vorige keren, maar heb de andere keren dan ook niet aan de bollen gezeten geen zekerheid dus, dus we wachten maar af...
Cm, niet jij ook al! Wat een klerezooi!! Kan het niet gewoon slagen voor ons allen? Dikke dikke knuffel.
Zo bloed is geprikt en nu wachten op de uitslag. Me man word gebeld, ik wil het zelf liever niet horen. We probeerde nog uit te leggen dat haar opmerking van vorige week niet zo heel handig is, maar volgens mij luistert ze gewoon helemaal niet. Volgende keer bij de arts maar even melden, dat je mensen zo alleen maar in nog meer onzekerheid brengt. Zo nu ga ik weer even werken ! Iedereen een hele fijne dag. Liefs
heel erg bedankt allemaal.. klopt de wereld is niet eerlijk.. hopen dat het voor ieder van ons een keer zo mag zijn. zkh gebeld om te laten weten moet over een week toch een test doen om te kijken of het echt een miskraam was. maar dit lijkt precies op mijn vorige miskraam.. dus durf helemaal niet meer te hopen. loontje.. oke en wil je het straks toch wel weten of helemaal niet..? tat: ik hoop echt dat het voor jou wel raak is en dat je er lekker van mag genieten..
@cm: moet je een bloedtest laten doen of zelf testen ? Ja ik wil het wel weten, weet toch wel dat het over is. Maar ik hoor het liever van me man dan van het ziekenhuis.