ICSI, je zal met de link in mijn berichtje bij de topic uitkomen. Bij vragen gewoon stellen. We zijn (helaas) al oude rotten hier en in de mmm.
Ach meiden, wat een verdrietig nieuws hier allemaal zeg. Ik weet dat een vmk heel hard aankomt, maar hopelijk zal het bij jullie net zo gaan als bij ons. Na de vmk wist ik dat het kon. Hoop dat de positiviteit snel weer terugkeert bij jullie.
Lieve meiden, Wat lees ik allemaal voor ontzettend verdrietige berichten... Heel veel sterkte voor jullie en een hele dikke digiknuffel van mij! Ik heb vandaag de 1e spuit Decapeptyl gezet, dat viel me echt ontzettend mee! Het naaldje voelde ik niet eens, alleen de vloeistof een beetje, maar dat trok ook snel weg. Donderdag mag ik de Puregon erbij gaan zetten en woensdag heb ik de 1e echo. Behoorlijk spannend dus, al drukt jullie verdriet me wel weer even met de neus op de feiten... Het is gewoon zo oneerlijk dat het niet allemaal goed mag gaan, als ik kon toveren dan wist ik het wel!
aaah guppie.. jij ook al.. dit is toch niet meer normaal.. ben je eindelijk gelukkig.. word het weer een hele tranendal.. heel veel sterkte meid.. ik zat al even aan jou te denken. bruin bloedverlies betekend echt dat het niet goed zit.. heb ik hier ook weer ervaren.. raar he dat we steeds weer onze grenzen verlegen.. en toch weer gaan hopen.. maar zeker komt er een keer dat het goed gaat.. snap dat je nu even stopt.. hier ook even wachten hoor.. 2e miskraam komt me toch iets te hard aan..
meiden ik kan mezelf er niet tussen zetten.. (status bericht) geeft elke keer aan (geef minstens 3 tekens)
neee guppie, verdorie!! iedeeen dondert het wachtbankje maar af op een hele vervelende manier Dikke knuf meid! Zitten alleen Girl en ik nog met zn 2tjes te wachten nu? Hoe voel jij je girl? Ik ben aan het sporten en hardlopen, en voel me daar goed bij. Voel gewoon niet zo veel, echt raar. Maar ook wel fijn, want dan heb ik ook niets om te analyseren
Guppie, nee niet jij ook!! Wat is dat toch?! Dikke knuffel meid!! Tat, volgens mij zitten idd alleen girl en jij er nog op. Hoop op positief en blijvend nieuws van jullie beiden!!! Het is wel een heel treurig lijstje zo.......
Het is zeker stil ..... De meeste zijn al verhuist naar het mei/juni topic denk ik !? Hoest met jou Cm ??
tat fijn dat je je zo goed voelt. hier weer goed kokhalzen met tandenpoetsen. en heb afgelopen nacht (precies een week na tp) bruin verlies ietsjes gehad. (heb dit nog nooit gehad) zal het dan nu een keer wat worden voor ons???hoop het zo. ik duim voor je tat!!!!!
Ik duim ook voor jou girl!! Hoop dat het juist een goed teken gaat zijn. Ik hoop het zo! M'n onderbuik borrelde net wel een beetje...meestal niet echt een goed teken Ga er morgenochtend toch een testje tegenaan gooien. zou dat te vroeg zijn? Zit dan 2 weken na eisprong en 10 na tp... Spannend dus!
Girl, hopen dat jij een mooie test zal hebben. Tat, het zou mogelijk zijn om morgen te testen. Mijn duimen draaien voor je. Ja, veel meiden hebben de overstap naar mei/juni al gemaakt.
loontje.. ja afgelopen dagen veel bloedverlies gehad en stolsels.. daardoor ook licht en draaierig geweest.. maar tword steeds minder.. en hoe gaat het met jou???
Tat, hè bah wat een klerezooi weer zeg! Ga je nu ook al stoppen met die bollen of wacht je je officiële testdag af??
Ik weet het even niet, misschien dat ik het ziekenhuis gewoon nog even bel voor hun advies. Zit maandag een weekje met de schoonouders in een huisje, dus om dan een test te doen Moet ook zeggen dat m'n controle streep ook niet echt heel erg roze is hoor...? Als temp morgen nog hoog is, knal ik er gewoon nog een overheen. Kunnen die utro bollen de test beïnvloeden?
@Tat: Misschien is het toch nog wat te vroeg !? Heb je niet even een foto, dan kunnen we de teststreep ook even bekijken ? Ik blijf nog voor je duimen. De utro bollen kunnen de test niet beinvloeden. Je temp kan trouwens ook pas gaan zakken, nadat je ongi doorbreekt. Maar ik hoop natuurlijk dat je ongi wegblijft !!! @Cm: Bij mij gaat het wel. Sinds zaterdag verlies ik al bloed en stolsels, maar niet echt super veel. Het is minder dan bij een normale ongi, maar ik heb geen flauw idee of dat goed is.