Thanks Loontje. Had die bollen vanmorgen gewoon nog ingebracht als automatisme...maar toen ik daarna moest plassen komt er natuurlijk allemaal van die derrie mee bweeeh... misschien dat dat invloed had op de controlestreep. Heb de test thuis liggen, zal vanmiddag even een fotootje uploaden. Ik weet ook niet of het goed is wat je zegt. Als je twijfelt, kun je toch even met het zkh bellen?
vrees dat je alleen op het wachtbankje zit nu girl... Heeeeel erg veel succes, mn duimen draaien in elk geval nog steeds voor je!!!
Tat, wat vreselijk balen. Ik ben benieuwd naar je test. Loontje, minder ongi dan normaal terwijl je een vmk heb? Ik weet niet of het gewoon is. Zelf had ik vorig jaar een enorme ongi terwijl dat niet normaal was. Dikke knuffels voor alle meiden.
Ik breek eventjes in.. Loon had je ook al gepbt.!! Toen ik een vmk had heb ik ook maar heel weinig gebloed en daarna na 4 weken gewoon weer, dus het kan wel.. gelukkig heb je geen veel pijn, lichamelijk dan..!! Sterkte.. Ook alle andere meiden.!!
loontje.. de hoeveelheid verschilt bij iedereen.. misschien ligt het ook aan hoever je zwanger bent.. geen idee.. deze keer ook meer bloed verloren dan de vorige keer..
Ik denk ook dat het bij iedereen verschilt. Volgende week moet ik weer bloedprikken en als ik het dan niet vertrouw kan ik het altijd nog even vragen. Heb namelijk ook nog steeds last van me rug en af en toe een wat drukkend gevoel rechts onderin me buik, dat heb ik bij een normale ongi nooit. @Susan: Vandaag je 1e echo, spannend meis. Ik duim voor een prachtig kloppend hartje !
Ik kan gelukkig niet meepraten over vmk's maar hoop wel voor jullie dat het lichaam alles zelf 'opruimt'... Anders krijg je dat ook nog! Loontje, wat goed dat je dat onthouden hebt! Moet er pas om 3 uur zijn dus duurt nog wel even. Heb er op zich wel vertrouwen in want ben doodmoe, beetje weeiig gevoel inmiddels, dikke buik (kan het nauwelijks meer verbergen...heb al vragen gehad terwijl ik t nog even stil wil houden) dus genoeg symptomen! Ik laat het jullie zsm weten... We kunnen wel weer goed nieuws gebruiken... Eerst zo maar even naar de huisarts vanwege m'n gehoest Is nog steeds niet weg
@Susan: Ik wist ook nog precies hoe laat je moest hihi ! Heel goed dat je er vertrouwen in hebt, en als ik lees waar je allemaal "last" van hebt ... zit dat echt wel goed ! Wat vervelend dat je zoveel hoest, hopelijk kan je huisarts je iets geven, waardoor het snel minder wordt.
Ja normaal gesproken schrijf ik mezelf altijd van alles voor (codeïne tabl en een ab-kuur) en dat werkt als een tierelier maar weet niet o ik dat nu allemaal wel mag... Vandaar m'n bezoekje, hoewel t al wel echt stukken beter is hoor!
susan heel veel succes vanmiddag bij de echo!!! tat he bah is toch de ongi doorgekomen?? hele dikke knuffel meid!!!
Nou hier posi nieuws!! Een mooi knipperlichtje met 133 slagen per minuut! Uk was eigenlijk iets te klein maar was moeilijk te meten want heeft zich veilig verstopt in een hoekje Wij gaan dus lekker aan t gebak vanavond!
@Susan: wat een geweldig nieuws ! Dat konden we hier wel gebruiken. Gefeliciteerd meid en geniet van het gebak !
Susan, wat een mooi bericht. Geweldig. Dit is wat wij ook willen. Dus hou ons op de hoogte! Iedereen een knuffel!
heej susan.. echt mooi zeg.. dit geeft ons allemaal zeker wat moed.. dat het kan.. en goed blijft gaan.. ben echt blij voor je.. hoop dat het gebakje lekker heeft gesmaakt.. mag ook op gegeten worden.. haha
@ alle meiden hallo ook ik meld me weer Gisteren weer begonnen met spuiten heb wel weer een klein traantje gelaten maar goed we gaan het wel weer zien ben nog wel heel onzeker erover maar probeer me met positieve energie te laden maar dat wil nog niet echt lukken .. Ga even terug lezen hoe het met jullie is...
Wow, heel goed nieuws Susan!! Gefeliciteerd!! Girl, hoe gaat het met jou zo alleen op het wachtbankje. Heb je al getest?
tat,balen dat het niet gelukt is. susan, feli met je goede echo, dat is toch iets moois hè, de 1e keer het hartje zien kloppen... geniet ervan! (ook van je gebakje )