dames morgen mag ik weer een test doen.. maar denk dat deze negatief zal zijn.. ben eindegelijk naar een week aan het stoppen met bloeden. dit heeft echt lang aangehouden. stiekem hoop ik dat er eerntje is blijven zitten en dat ik zwanger was van een tweeling.. maar denk morgen toch een leeg 2e scherm te zien.. maar loontje hoe gaat het nu met jou??
@Cm: Bedoel je dat je vandaag gaat testen of morgen . Het berichtje is na 00:00 geplaatst, dus ik vewacht morgen !? Spanned meis, ik hoop ook voor je dat er 1 is blijven plakken. Ik blijf voor je duimen ! @ego: Hier gaat alles goed. Morgen nog even bloedprikken, maar ik ga er wel vanuit dat het nu onder de 4,5 zal zitten, aangezien het vorige week 7 was. Bij de volgende ongi mag ik me waarschijnlijk wel weer aanmelden, dit is onze laatste cryo en daarna zijn we alweer bij poging 3 beland !
jeetje cm en loontje... Spannend voor jullie allebei. Ik denk aan jullie. Girl ik duim nog steeds voor jou! Ben even een weekje met vakantie. Ik hoop op goed nieuws wanneer ik terug ben!
kheb vanmorgen getest hier is nog wel een streep aanwezig maar veel minder duidelijk als eerst.. morgen even het zkh bellen. maar denk dat gewoon nog wat in me urine zit.. ik weet niet.. loontje: heel veel succes morgen.. met de bloedtest.. het gaat heel snel zo een behandeling.. ik zit ook al bijna bij poging 3.. en ben pas 1 jaar bezig.. hoelang ben jij al bezig?? Tat: veel plezier op vakantie geniet er lekker van.. (K)
Cm, pffff... nog steeds in je urine. Dit is zo frustrerend. Loontje, veel succes morgen met de bloedtest. Hopelijk is het enorm gezakt. Ik duim voor je dat je snel door mag en dat het dan een geslaagde poging zal zijn. Tat, veel plezier deze week! Je heb wel een zonnige week genomen. Hier heerlijk de was al weggewerkt. Nu hangen alweer 2 wassen te drogen en ben ik aan de winterjassen begonnen. Zo fijn als straks lekker schoon in de kast kan.
Susan nog gefeliciteerd met de goede echo! En nu de komende maanden lekker genieten!! Loontje ik hoop voor je dat het Hcg nu helemaal uit je bloed is en je binnenkort aan een nieuwe cryo cyclus kunt beginnen. En die blijft dan eens wel plakken!! Cm misschien is het voor jou ook fijn om bloed te laten prikken. Dan weet je goed hoe het zit. Tat fijne vakantie!! Lekker even ontspannen!! Girl hoe is het, jij moet dit topic goed gaan afsluiten hoor!! Ik heb zelf vorige week ook bloed laten prikken. Hcg was 11. Deze week weer opnieuw prikken om te kijken of het onder de 4,5 is. Ik denk het wel want alle zwangerschapsverschijnselen zijn nu wel weg. Sinds zaterdag is het bloeden/bruinverlies ook weg. Moet wel zeggen dat ik maar heel weinig echt rood bloed ben verloren en heb ook maar 1 dag echt krampen gehad. Psychisch ben ik er nog niet. Dit heeft er echt heel erg in gehakt !!
@Tat: Hele fijne vakantie meid ! @Cm: Als ik jouw was zou ik ook een bloedtest aanvragen, kan ook gewoon bij de HA. In oktober 2009 zijn wij gestart met de 1e poging. We hebben beide keren veel cryo's gehad en we hebben vanaf oktober 2010 tot maart 2011 rust genomen. @Timon: Alles weer schoon en droog ? Hoe gaat het verder met jou ? @Guppie: Wanneer moet jij weer bloedprikken ? Ik had vorig jaar ook een waarde van 11 en 1 week daarna stond me hcg op 0. Het is ook ontzettend zwaar dit allemaal. Kan je er met iemand over praten ? Sterkte !
Loontje ik moet woensdag weer naar het lab en dan de volgende dag de uitslag (als ze tenminste werken met bevrijdingsdag). Het is zeker zwaar allemaal, maar heb nu een beetje het gevoel dat het er van de afgelopen 5 jaar uit komt. Dus niet alleen van die miskraam en dat is ook wel eens goed!! Gelukkig kan ik er heel goed met mijn man over praten! We begrijpen elkaar heel goed en voelen elkaar ook goed aan. Met mijn zus heb ik ook een heel goede band en bij haar kan ik ook altijd terecht. Heel fijn! Jij succes morgen bij het prikken. Krijg je dezelfde dag nog de uitslag?
Girl!! Super, van harte!! Wilde hier net gaan typen dat dit zo'n verdrietige IVFmaand is geworden, zo weinig (blijvend) zwangeren... Getsie... Maar gelukkig weer eentje erbij!! Had alleen gehoopt dat het er meer waren geweest. Volg nog steeds regelmatig dit soort topics...
@Guppie: Fijn dat je er goed over kan praten ! Ik krijg inderdaad morgen meteen de uitslag. Ben er niet zenuwachtig voor, ik weet de uitslag toch al Ik had een pendel voor mei/juni, dus hopelijk gaat ie uitkomen
Girl, WOW!!! Die is echt vet positief joh!!! Wat goehoed!! Gefeliciteerd!! Stap 1 is gezet, nu stukje bij beetje de volgende stapjes. Het MOET goed gaan gewoon.
JAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa aaaaa Wat geweldig joepie joepie. Danst door de kamer Van harte gefeliciteerd!!! Ik zag je naam bij 2 topics en dacht oh ze heeft getest! Wat een geweldig duidelijke test. Komen prachtige kindjes van want deze blijft plakken hoor!!!! Ik duim heel hard. Bij S had ik ook zo'n mooie test en het is ook een prachtig ventje ( vind de mama dan hihi) Verkouden had ik ook! En had zoiets hoe kan dat nou in Mei hihihi. Nu naar het verlengde wachtbankje meid!!
Bloeduitslag is negatief ! We mogen weer beginnen, wanneer wij dat willen. Bij de volgende ongi meld ik me meteen weer aan.
girl.. gefeliciteerd.. mooi test.. loontje: je wist het al he meisje.. maar toch fijn om nu zekerheid te hebben.. hier: gebeld naar ziekenhuis over week nog een test doen.. kijken wat de test gaat doen. afspraak blijft staat voor de 19e