Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Guppie77

Guppie77 Lid

4 apr 2011
    86
    0
    0
    NULL
    NULL
    Girl, gefeliciteerd!!

Cm, wat raar dat ze je zo laten aan rommelen! Een bloedtest geeft toch gewoon snel een duidelijk antwoord/resultaat! Ik kan me voorstellen dat je er op een gegeven moment ook gewoon klaar mee wilt zijn en dus geen zin meer hebt om thuis weer zo'n confronterende test te doen (waar je dan toch weer op gaat zitten turen!).

Loontje, vol goede moed naar een nieuwe ronde, en dus nieuwe kansen :) Hoop voor je dat je cyclus niet teveel in de war is nu en je dus niet al te lang hoeft te wachten!

2. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je meiden!!! nog erg apart allemaal.
    zal dat topic is ff opzoeken.
    banner komt na morgen pas want morgen is me officele testdag.

loontje fijn dat je nu weer verder kan. heel veel succes alvast.

3. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Loontje, je wist het al. Nu wachten op je ongi. Knuffel!
    Ik wacht op het telefoontje komende maandag. Dan weet ik hoe verder met de cryo poging.

Girl, wat gaaf!!! Gefeliciteerd!!!!

4. wies31

wies31 Fanatiek lid

16 nov 2006
    3.371
    1
    0
    roosendaal
    girl, wat een goede afsluiter ben je van dit topic! gefeliciteerd!

en inderdaad verder veel niet blijvende zwangeren deze ronde. heel veel sterkte meiden, laat je dit een rustig plekje kunnen geven.

5. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja kweet ook niet waarom ze dat doen..zal wel de procedure zijn daar.. weer afwachten maarja daar was ik al mee begonnen..

6. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Cm, stom dat zo'n lage dosering eerst in wordt gezet. De meeste zh zullen eerst starten met 150 eh. Zo kan je lang wachten op je follikels. Je bent geen experiment en elke maand is er eentje die voorbij gaat. Zoveel kansen hebben we al niet in het jaar... Ik heb een hekel gekregen aan wachten in de mmm.

7. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    timon denk dat dit berichtje niet voor mij bedoelt is ;)

8. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Ai, foutje!:)

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Nou ik ben weer thuis en moet even wat bijlezen geloof ik, maar ik ben ontzettend blij dat girl dit topic letterlijk en figuurlijk positief heeft mogen afsluiten! Gefeliciteerd meis!!

10. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je tat!!! hopelijk gaat het bij jullie ook snel gebeuren.
    ik duim voor je meid

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Lief! En jij heeeeel verdiend genieten nu!
    Wij gaan dinsdag weer op controle. Vraag me af of ze extra testen gaan doen omdat het nu al een paar keer niet heeft gepakt..? We zullen zien en ik sluit me weer aan in het vervolg topic!

12. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Tat: Ik heb dat ook al eens gevraagd, maar kreeg als antwoord dat ze dat niet kunnen onderzoeken.

Ik ben weer terug van een paar dagen Disney en het was echt helemaal geweldig, ook echt prachtig weer gehad !

13. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    loontje fijn dat disney mooi was!!! heb je ook wel ff nodig gehad. ff leuke dingen doen.
    hopelijk gaat het bij jou ook snel weer gebeuren en blijft het goed gaan. duim voor je!!!

tat oh dan heb je al snel een controle dat is wel fijn. ik kom wel af en toe kijken in het andere topic.

14. cm89

cm89 Lid

16 apr 2011
    65
    0
    0
    NULL
    NULL
    loontje.. ben blij dat je het naar je zin hebt gehad en dat je ervan hebt kunnen genieten... even je gedachten ergens anders op hebt kunnen zetten

tat: ik hoop dat het weekje jou ook goed heeft gedaan...

ik heb vanmorgen nog een test gedaan deze pas negatief.. dus toch weer een miskraam.. had stiekum toch gehoopt dat eentje was blijven zitten.. maar ja..
    ik ga 19 mei weer vaar zkh..
    ik ga ook over naar topic mei/juni..

xx

15. Chybou

Chybou Fanatiek lid

27 jan 2011
    2.211
    8
    38
    Docent
    Twente
    Vraagje; iemand van jullie ervaring met bloedverlies tijdens de stimulatiefase?

Lieve bloed sinds vanmiddag een beetje. Niet veel, wordt niet meer of minder.

We moeten morgen naar de kliniek. We zijn niet heel ongerust of zo. Vroeg me alleen af of iemand hier er ervaring mee heeft.

Deel Deze Pagina