Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Timon, Jan 20, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. LadyZorra

LadyZorra VIP lid

Mar 6, 2007
    10,048
    5
    38
    Yep:D Maar hier duurt het sowieso nog 1 cyclus voor onze afspraak 24 maart, dan is precies weer mn ongi-tijd.

Wilde net typen dat het volgens mij geen invloed heeft, maar je had het al gevonden. Beterschap!

2. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    24 maart klinkt wel ver weg zeg maar weet uit ervaring...een paar keer ademhalen en het is zover ;)

De pcm werkt hier gelukkig, voel me iets beter! :) Denk dat ik morgen zelfs gewoon kan werken, iig zols ik me nu voel :) Hulde aan de pcm!!!

Net wel ff naar een patient een email gestuurd, wilde haar afspraak van as dinsdag verzetten. Afspraak is verdorie 1 uur en 40 minuten! Ja doei, dat kan dus niet. Afspraak is ook al 2 mnd geleden, miss zelfs 3 mnd, gemaakt en dan nu piepen omdat je werkgever moeilijk doet. Daar ben je dan gewoon te laat mee. Krijg ik natuurlijk nooit opgevuld en ik mag dan de gereserveerde tijd in rekening brengen. In dit geval toch zeker Euro 150,- Denk dus wel dat ze gaat komen dinsdag ;)

Heb wel iets gegeten vanavond en dat beviel eigenlijk wel. Niet te veel, gewoon een beetje. Vandaag laatste spuitvrije dag, en dan ook nog met koorts :( Lekker dan........ ;)

3. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Ik heb mijn ongi weer gehad. ;)

Susan, prettig dat de pcm werken en dat het geen invloed heeft op jouw eitjes. Van de kleintjes pik je snel virussen op, he?
    Hoe slim kan je zijn om nu nog je afspraak af te willen zeggen? Sommige mensen zijn zo niet slim! Ach, komt ze toch niet dan heb je ruim een uur om tv te kijken of op zp te zitten.:p

4. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Ik verdien zoveel meer als ze wel komt! Ben wel benieuwd hoe ze morgen reageert...

Net weer getempt en heb 39.1 gr :( Hopelijk knap ik goed op deze nacht!! Heb al 1 PCM op en nr 2 ligt klaar. Ben niet zo'n held met pillen... Heb al wel m'n pil ingeslikt. First things first! ;) Foliumzuur sla ik ff een keertje over denk ik.

Timon, altijd fijn als ongi weer voorbij is! Vieze zooi ook altijd! Zou verboden moeten worden...

5. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Wow, jij hebt het even flink te pakken. Zo lekker warm onder de wol met je 2e pcm. Zoveel mogelijk uitzieken. Heb je vandaag wel vitamines genomen?

6. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Dan ben ik vast de enige die niet rond haar ongi zit.
    Zit nu wel rond mijn ei. (denk dat die zondag is geweest, maar weet het niet zeker). Vrijdag wel geklust, maar het weekend niet. Gezien wij een druk weekend hadden en ik 2 avonden met flinke hoofdpijn op de bank heb gehangen.

Balen dat je ziek bent Susan. Hopelijk knap je snel weer op. En door de paracetamol voor je je vaak wel wat beter. Succes met uitzieken.
    Volgens mij kan het voor de vrouw geen kwaad. Voor de man kan het wel invloed hebben, maar dat wij bezig waren met de ronde voor icsi heeft man hier ook koorts gehad. Gezien hij maar 1 dag 38,6 heeft gehad dachten ze dat het geen gevolgen zou hebben voor de poging en mochten we gewoon door.
    Heb er toen speciaal over gebeld, was net 3 dagen met de deca bezig en zo die dag beginnen met de puregon.
    Maar hopen dat je man dus niet ziek wordt.

En wat een lange afspraak zeg en dan nog zo laat durven afzeggen. Kan me voorstellen dat je het niet opgevuld krijgt.

Voor jouw nog even wachten lady zorra. Maar tijd gaat snel genoeg.

Heb zelf verder weinig te melden. Ben ook beetje aan het snotteren, hopelijk wordt ik verder niet echt ziek. Maar merk wel dat mijn weerstand wat minder is.
    Eet wel fruit en slik multi-vitamines. Maar ben beetje moe.
    Wordt tijd voor het zonnetje en het voorjaar.

7. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Zonnetje, niet ziek worden! Misschien een zonnebankkuurtje?

Ik ga zo even afwassen en dan richting werk. Voor het eerst 4 uur werken. Ben erg benieuwd hoe dit zal gaan.

8. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

timon succes met je eerste keer 4 uurtje werken hopelijk valt het niet tezwaar voor je

susan en zonnetje hopelijk knappen jullie snel op

begin toch wel een beetje zenuwachtig teworden voor morgen hoop dat ze goed ontdooien vorige keer waren ze alle 3 goed ontdooid en moest er 1 worden weg gegooid jammer genoeg

9. Timon

Timon VIP lid

Sep 4, 2008
    10,015
    0
    0
    Gelderland
    Brrrr, wat een spannende dag voor jou Sabine. Hou je jezelf goed bezig?

10. welcomehome

ja heb me handen wel vol aan me kleine man die gaat steeds meer ontdekken dus die houd me wel bezig

ga ook nog maar even zonnebanken want dat doe ik nooit in de wachtweken

11. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    @ Timon succes vandaag!
    @ sabine Daar ben ik dus ook een beetje huiverig voor. Het feit dat mn ongi nu weer is gestart is pas "baby"stapje nummer 1. En dat heb ik wel gemerkt in de MMM...je kan eigenlijk nergens zomaar vanuit gaan (ik ben ongesteld, dús ik heb een TP deze maand) En die onzekerheid is toch wel slopend!
    @zonnetje en Susan beterschap meiden!! Hoop dat jullie snel opknappen

12. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

Feb 19, 2011
    3,447
    21
    38
    Female
    Noord-Brabant
    He meiden...

Als eerste even beterschap voor de dames die dat nodig hebben! een dikke knuffff!!!! (ook voor de rest van de dames hoor)
    Nou mijn ongi die laat even op zich wachten is altijd he als je wil dat het komt maar dat kan ook door de pil komen toch?

Meiden wees lief voor jezelf he?!?

13. mammma2

mammma2 VIP lid

Aug 13, 2008
    6,372
    0
    36
    Zonnetje, niet ziek worden hoor! Strax steek je je mannetje nog aan en dat moeten we sowieso niet hebben!!

Sabine, spannend morgen! Vond dat ook slopend hoor met die cryo tp. Wel of niet goed ontdooien??

Char, ik word pas 5 dgn na mn pil ongi. Op hoeveel zit jij nu?

Tat, wanneer moet jij eigenlijk weer naar het zkh? Je hebt toch ook een cryo tp deze cyclus?

@hier: halve dag nu gewerkt, onder invloed van pcm. Manlief neemt er dus preventief 2 pd en ik 6 pd. Schrijf strax iets sterkere pcm's voor voor mezelf zodat ik morgen fit ben. Belangrijke dag op werk nl. Heb die patient nog gebeld, die wilde afzeggen. Afspraak was trouwens 2 uur lang! Uitgelegd en ze begreep het volkomen. Komt dus gewoon morgen...

Nou meiden, ik ga richting huis en in bed slapen! Eerst nog ff langs de apotheek voor paracetamol met codeine! :D Word ik meteen lekker suffig van....................;)

14. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    Ik hoop dat ik blijf steken op het kwakelend zijn. Helaas moet ik nog 4 dagen op pad voor mijn werk (morgen maar een halve dag).
    En woensdag heb ik een gesprek staan met de gyn over hoe en wat verder. Krijg ik ook info over de tp. Dus ook maar een halve dag werken, maar wel vanuit mijn werk naar het ziekenhuis. En dat is ongeveer een uur rijden vanuit mijn werk. Moet dan manlief ook nog oppikken.
    Ik denk dat alles een beetje zijn tol begint te eisen bij mij.
    Een zonnebankkuurtje trekt me niet zo, heb het weleens geprobeerd, maar beviel me niet echt. Ben ook bang dat ik verbrand onder zo ding (ben altijd erg snel verbrand).
    Vorige week met het zonnetje merkte ik wel dat ik wat fitter was dan met dit prutweer.

Lijkt me ook spannend of de cryo's ontdooien. En ook wel zonde als er 1 weggegooit moet worden.

@timon: succes met de 4uur werken. Gaat het al wat beter op je werk?

15. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    @susan; maakt niet uit als mijn man ziek wordt. Gezien ik 7 cryo's heb in de vriezer kan ik nog wel even voort.
    En bij de vorige poging is hij ook ziek geweest en heb toch 8 mooie emmy's eraan overgehouden.

Slaap lekker en beterschap.
    Ik blijf hangen op snotterig en moeheid. Heb dat wel vaker als ik een weekend gewerkt heb.

Werk normaal 3 dagen en nu dus 5. En door wat schuiven heb ik 2 weken geleden ook al 5 dagen gewerkt.
    En ook al 2x voor een overleg terug geweest.

Fijn dat je patient toch komt. Wil niet weten wat je moet doen bij een afspraak van 2uur. Ben nog nooit langer dan een half uur bij een tandarts geweest.

@tat: de hele mmm is niet te plannen inderdaad. En zekerheid krijg je helaas ook niet.
    Is elke keer weer afwachten. Soms is dat zo slopend zeg.

16. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

Jan 20, 2011
    1,288
    0
    36
    Vancouver
    @Susan Ik kanzometeen bellen naar het zkh voor mijn schema. Ben erg benieuwd wat ze van plan zijn deze cyclus. Mijn vorige hebben ze ondersteund met hormonen (vanwege pcos)

Ik wil sowieso eigenlijk dat ze mijn hele hormoonhuishouding even onder de loep nemen dit keer. Het bevreemd me dat ze nu opeens pcos hebben ontdekt.
    Ik heb een aantal jaar geleden een te snelle schildklier gehad en ik heb het vermoeden dat dat misschien met elkaar in verband kan staan (tsh, fsh...wordt toch allemaal in hetzelfde stukje hersenen aangemaakt)?
    Iemand daar misschien ervaring mee?
    Ben daar sowieso al weer even niet op getest, dus kan dat meteen mee!
    Wat kan een lichaam je toch in de steek laten he?

17. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    Goodafternoon!!

Om even in de stemming van engeland te blijven!!
    hoe is het hier met alle dames??
    Er is zoveel geschreven dat ik dat op me gemak nog even moet terug lezen!!

Maaru ik ben vandaag ongesteld geworden dus gelijk me pilletje geslikt.
    Weet iemand op welke dag ik dan ongeveer uit kom met me punctie en tp?

18. zonnetje1980

Feb 9, 2009
    4,405
    11
    38
    in mijn huisje
    @tat: ik kan je niet verder helpen daarbij. Heb met beide geen ervaring. Maar succes in ieder geval en wat je zegt even weer alles laten nakijken is een goed idee.

@jessy: wat gebruik je, gezien je een pilletje moest innemen?
    En dat is per persoon per maand verschillend hoe je uitkomt.
    Dit is afhankelijk hoeveel en hoe hard je eitjes groeien. Ik had de vorige keer op stimulatiedag 15 van de puregon de punctie en het was dag 18 van de cyclus.

19. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

Jul 30, 2008
    1,593
    1
    0
    Noord Brabant
    haha de pil heb ik ingenomen, die moet ik 3 weken slikken en de laatste 4 dagen decapeptyl en dan pregnyl... zo spannend weer

20. welcomehome

geen idee heb je het zk nog niet gebeld ligt er ook aan hoe snel je eitjes groeien je moet ok spuiten neem ik aan?

Share This Page