@jessy: zou het je niet durven zeggen hoe en wat. Ik heb een heel ander schema namelijk. Hier helemaal geen pil. Mijn schema was; op dag 1 als je ongi bent starten met de deca en bellen voor startdatum puregon. Dat kon tussen dag 3 en 7 zijn. En als eitjes groot genoeg waren en punctiedatum bekend was de pregnyl. En de tp was 3 dagen na de punctie. Ik had op maandag de punctie en op donderdag de tp. En moet volgende ronde voor een tp, maar heb geen idee hoe en wat dan. Volgens mij in een natuurlijke cyclus, maar dat hoor ik dus woendag.
Even alleen voor Jessy, lig nl net in bed met mega stijve nek ook nog ns. Jij hebt nu de pil, dan op cd 21 deca erbij. Daarna word je ongi. Rond cd 3 ga hè Puregon of gonal oid spuiten en afh hoe je follies groeien is je punctie. Ga maar uit van punctie over zo'n 1.5 mnd, tp is vaak 3 dgn later
Even weer een ego update Goed dat ik gebeld heb en gevraagd over mijn schildklier. Moet deze week bloed prikken en heb vervolgens volgende week dinsdag dan een afspraak en zullen dan de uitslag bespreken. Ben erg benieuwd wat er uit gaat komen.
Vandaag de echo gehad......kwam niets bijzonders uit, alles in orde (in het zkh al gehad). Volgende week ons tweede gesprek @ het MC en een voorlichtingsavond, ben benieuwd wat daaruit komt!!
Susan, naast dat je onder de pcm zit ook nog een stijve nek! Hoe moet dat morgen nu? Jessy, you're back! Was het leuk? Ik weet niet hoe je schema eruit zal zien. Maar zoals jij het beschrijft hoef je alleen maar die weken door te tellen en dan ben je aardig in de buurt van de punctie. Had je nog geen schema gekregen? Ik heb die al een tijdje, zoals in mijn onderschrift te lezen is. Tat, wat is je schema geworden? Hier moe van het werk. Die 4 uur hebben er nog best ingehakt. Blij dat ik morgen vrij ben.
@timon Moet deze week bloed prikken, ook ivm schildklier. Dan heb ik dinsdag mijn afspraak om te kijken of het een natuurlijke cryo TP wordt of toch ondersteund met medicatie. Heftig dat het werken zo'n impact heeft gehad Ik moet ook zeggen dat mijn ongi me deze keer ook flink parten speelt. Heel heftig en pijnlijk. Zou dat kunnen komen door mijn mislukte TP van vorige maand??
Tat, goed dat je zelf actie hebt ondernomen! En ik weet niet hoe dat zit met de heftigheid van je ongi na de mislukte tp... Had vprige cyclus een mislukte cryo tp maar ikvond m juist niet heftig! Heb al wel bijna 2 wkn langbruin bloedverlies dus tja, miss komt dat ook wel daardoor? Timon, had je dan al een tijdje niet gewerkt? Heb denk ik iets gemist...? @hier: vlak voor het avndeten weer zo'n zware pcm ingenomen. Was niet handig op een redelijk nuchtere maag... Tjonge, leek wel stoned! Had wel geen hoofdpijn, weinig keelpijn etc. etc. Maar ja, voelde me wel bagger. Nu voel ik me eindelijk iets beter Net ook mn 1e deca weer gezet. Manlief was verbaasd over de soepelheid ervan Ach ja, het was de eerste hè
Nou dames mijn ongi is er hoor! Ze liet zich vanmiddag ineens zien! nog nooit zo blij mee geweest hihi... Morgen ZH bellen...voor een echoafspraak en morgen naast lucrin ook beginnen met Gonal f...Hehehe weer een stap verder pfff Morgen ook een telefonische afspraak met bedrijfsarts i.v.m het feit dat ik al 2 weken thuis zit..Ze willen natuurlijk graag weten wanneer ik weer kom werken nou ben net naar een vergadering geweest en trok het echt niet! jeetje wat nu? Het is niet dat ik niet wil werken...Maar moet ook aan mezelf denken en aan mijn lichaam... Sorry voor me ego berichtje... @ Jessy Welcome back! @ De rest slaap lekker en tot morgen!!!
Char,je moet zeker aan jezelf denken! Je gezondheid gaat voor en de bedrijfsarts moet dat gewoon snappen...
Meiden: maart is aangebroken!! Wil jullie allemaal heeeeeeel veel succes wensen deze maand(en)!!! Weet niet of wij een tp krijgen in april, heb eerst een afspraak de 24e (maart), maar anders word het vast mei! Voor alle zieken: Beterschap! Denk goed aan jezelf en op naar een heel roze topic!
LadyZorra, wat een lief berichtje van je! Hopelijk is het snel 24 maart @hier: het is nog steeds k*t... Vanmorgen mega koppijn! Zat in de auto ook te zweten als een otter maar zit op mn werk en de eerste komt over een paar min. Hoop dat de paracetamol zn werk goed doet... Op kdv waren ze heel lief...ik mag Sophie morgen brengen en dan kost het me geen extra dag. Dan kan ik thuis in bed blijven en uitzieken. Ik ga er nog even goed over nadenken want het liefste houd ik mn kindje altijd zo dicht mogelijk bij me in de buurt.
Kijk je uit met die boor Wel lief van het kdv, en ook al begrijp ik dat je het veel fijner vindt als je dochter er is, soms is het beter als je even heel goed kan slapen en niet met een half oor ligt te luisteren........ Sterkte en succes vandaag!!
Wie en waar Timon: UMCU Wanneer starten Timon: uiterlijk 3-3 start pil Timon: 11-3 start deca Mistery: 28- 02 start met spuiten Punctie Timon: 5 of 6-3 Mistery: 8 of 9 maart Terugplaatsing Testen Zwanger Miskraam
Hey Meiden, Ik mag me ook gaan toevoegen eindelijk bij jullie.. Ben gisteren begonnen heb een naalden Fobie maar gisteren toch gespoten bij die cetroide was het wel een grote naald moet je die nou helemaal je buik in ? mijn huid was daarna wel ff rood hebben jullie dat ook gehad? Ik heb vrijdag de eerste ego. Hoe is het verder met jullie?
Hahah ja zie je dit is de eerste keer waar staat die kopieer ik die wel. Jij veel succes vanmiddag zal voor je duimen..
dank je wel voor je lieve berichtje ladyzorra! Het is 24 maart voordat je het weet! @mistery Welkom! Is het je 1e ivf? @sabine Spannend!! Heel veel succes vandaag! @susan oh klinkt echt nog niet goed! Misschien wel even goed juist om even een dagje uit te zieken! Doe ik vandaag ook. Had vanmorgen zo'n buikpijn dat ik even voor mezelf heb gekozen...doe ik niet vaak en daarom moet het af en toe! Dus dagje thuis. Van de werk bloedprikken en de 8e afspraak zkh!
Heey meiden... Vanavond mag ik beginnen met Gonal f en 10 maart kan ik komen voor de echo...van mij mag het nu wel gaan opschieten...pfff @ Mistery het lijstje staat halvewege ergens gewoon even kijken welke het laatst geplaatst is...Suc6 met spuiten lijkt enger dan het is... @Sabine heel veel succes vandaag!!!!!!! @Susan Doe jij het ook rustig aan!?! Uitzieken jij...