Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Timon. En hoe gaat het met de decapeptyl. Had je hiervoor iets anders als decapeptyl en in combi met gonal. Grappig hoe alles anders is!
    Nou hopen dat deze poging gaan lukken!

@steun. Wij vertellen het nu aan niemand. Vorige poging was me schoonmoeder over de mik omdat we niet vertelde wanneer de tp was. Ik had geen zin in elke dag Foon of het al was gelukt.
    Dus nu niks aan niemand verteld. We hopen dat als we zwanger zijn dat ze het ons maar vergeven. We konden dit vorige keer met zijn tweeën nu gaat dat ook lukken!

2. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Ps als deze poging lukt kom ik mooi onder de feestdagen uit. Dan ben ik uitgerekend 31 december. En bij de vorige was ik een week te vroeg en bevallen in 3,5 uur. Dus nu zouden we rond de bevallingdatum niet te ver weg gaan. Ouders wonen 20 min met de auto en schoonouders 25 min. Heerlijk geen
    Verplichtingen

3. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jessy, als je geen zin hebt om uitgebreid oud en nieuw te vieren, doe je dat toch niet? Tenminste, zo denk ik erover ;)

Hier, toch maar even zkh bellen strax. Ongi is vannacht echt doorgekomen dus denk dat ik 1 dagje later met Puregon moet starten...

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Had gisteravond enorm last van opvliegers, bah! Had ik vorige keer helemaal niet van de deca... Hopelijk is het voor korte duur.............

Sabine, heb je alweer getest?

5. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedemorgen!

@Timon ik kreeg ook iets meer begrip toen ik me eigen site heb aangemaakt over onze situatie...Dus dat is zeker fijn!

@Jessy als bij ons de eerste keer raak is dan ben ik ook in december uitgerekent en idd heerlijk dat je dan een goeie smoes hebt om onder die verplichtingen uit te komen haha...

@Susan en al naar het ZH gebeld? ik heb het steeds ook zoooo warm! normaal heb ik het altijd heel snel koud.En ik spuit Gonal f.

Nou ben ondertussen druk aan het duimen hier hoor voor iedereen!!!!

6. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Suus haha ja mijn familie denkt daar anders over en me man ook. 2 weken nadat Siem geboren was konden wij gerust gezellig heel de avond op verjaardagsvisitr komen. Ik heb gevloekt. Had geen zon om met zo'n kleintje al op visite te zitten. Ach ja we hebben het overleeft. Ik denk dat ik te vaak toegeef aan me man.

Ik had trouwens ook opvliegers vorige keer van decapeptyl.
    Haha net of je in de overgang zit.

7. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Char al bijna punctie.... Spannend.

8. welcomehome

welcomehome Niet meer actief

nee heb nog niet getest zondag denk pas weer moet vandaag en morgen werken dus zondag als we allebei thuis zijn ga ik denk nog maar een poging doen

9. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Jessy en Suus wat spannend zeg!!
    Jessy misschien de 29e december mooie datum hoor ;)

10. Wie, wat en waar
    Timon: ICSI 1, UMCU
    Sandra1987: IVF 3, UMCU
    Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC
    SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC
    Zonnetje: ICSI 1 cryo mck
    Tat76: ICSI 1, HAGA
    Susan: ICSI 1, VU MC
    Sabine25:cycro .erasmus mc
    Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg.
    Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU
    LadyZorra: cryo TP, VU MC
    Mistery: ICSI UMCU
    Heros: ICSI 1 MC Kinderwens
    Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC

Wanneer starten
    Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon
    Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f
    Sabine25 11-02 progynova
    Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE
    ST: geschat -> 06/03 start progynova
    Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f
    Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide
    Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca
    Sandra1987: 21-4 start puregon
    Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl

Echo/fm
    Tat76: 08-03 fm en 14-03 (?? ligt aan wel of geen eisprong)
    Char1983: 10-03 echo
    Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho
    Timon: 01-04 1e fm
    Matroosje: 11-03 fm
    Susan: 21-03 1e fm

Punctie
    ST: niet (6 cryo's over van punctie aug)
    Snoes: niet (5 cryo's over)
    Tat76: niet (14 cryo's over)
    Sabine25 niet (5 cycro's over)
    Char1983: Schatting>Half maart
    Butterfly: rond 14-03
    Timon: 05-04 of 06-04
    Mistery: rond 08/09-03
    Sandra1987: 03-05
    LadyZorra: niet (12 cryo's over)
    Matroosje: 14-3

Terugplaatsing
    Sabine25: 01-03
    ST: geschat -> 3e week maart
    Tat76: geschat eind 3e week maart
    Snoes: ca 22-03
    Zonnetje: eind maart/ begin april
    Timon: 08/09-04
    Matroosje: 17-3

Testen
    sabine25: 15-03
    Matroosje 31-3

Zwanger

Niet zwanger

Miskraam

11. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Jessy ja erg spannend idd voel die spanningen nu wel opkomen hoor! Morgen even afwachten of de kleintjes ook nog gegroeid zijn! Hoe is het met jou?

@ Sabine ben nog steeds aan het duimen voor je hoor!

12. Zo.. De kop is er af. Nu gaat het echt spannende allemaal komen. Had vanochtend mijn FM en had 14 stuks die groot genoeg zijn. Dus nu staat de punctie gepland voor maandag en de tp voor donderdag. Dood eng allemaal, maar gelukkig wel op een leuke manier. :)

@Char: We zitten inderdaad erg dicht bij elkaar wat betreft behandelschema. Jij veel succes morgen. Ben benieuwd of je door mag.

13. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Spannend Matroosje! Maar wel fijn toch er komt beweging in! 14 is een mooi aantal trouwens! Ik heb er tot nu toe 9 maar morgen zijn er misschien wel meer gegroeit dus ik hoop ook dat we morgen die afspraak kunnen maken! Maar ik vind het ook erg eng hoor! Ja wie weet heb ik wel 1 of 2 dagen na jou de tp! Kunnen we samen in de zenuwen zitten....Op het wachtbankje als zovelen! Veel succes! Ik duim voor je!

14. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Even ego, net gebeld met het zkh (kon pas tussen 11 en 12 nl): vpk moest ff wat dingetjes uitzoeken omdat mn punctie al ongeveer gepland stond ook (geen idee wanneer maar denk dan vrijdag de 25e zodat ze niets in het weekend hoeven te doen) maar gewoon morgen starten met de Puregon en 1e fm blijft ook staan. Zal dan denk ik woensdag de 2e fm hebben + bloedafname voor hormoonwaarde-check en dan woensdagavond Pregnyl. Ben benieuwd of dit ook uit gaat komen. ;)

Moet weer ff verder werken! Heb pas rond 12.15 uur pas weer wat tijd!

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Hij zit erin!!!!:D:D:D Manlief deed aan darten en het ging goed!:p

Jessy, wil jij je op de lijst toevoegen? Wij zitten echt dichtbij elkaar.

Ik heb deze combi (deca & gonal) de vorige ICSI ook gehad. Mocht het deze ronde raak zijn zit ik ongeveer half december.

Trouwens, wij hebben het nu ook aan niemand verteld. Misschien dat we het mijn ouders wel vertellen, maar nu nog niet. Ivm punctie en tp zal mijn leidinggevende er vanaf gaan weten.

Char en Susan, hoeveel Gonal staat op jullie programma? Ik ga van 150 (in mei) naar 225 eh.
    Ik heb nu 2x deca gehad en geen last van opvliegers gehad. Hoop dat het nu ook wegblijft.

Matroosje, morgen de pregnyl en maandag de punctie. Spannend!!!

Susan, het gaat bij jou ook spannend worden.
    Had je zowaar patiënten vandaag?:p

Hier een goed dagje gehad. Op het werk heb ik best veel gedaan en was met 3 uur best op. Omdat ik naar huis ben gegaan ben ik goed te pas. Dit is waar ik naar op zoek was! :)

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Hahaha Timon, grapjas! Natuuuuuuuurlijk had ik patienten vandaag! Ik heb zelfs 7 kiezen getrokken, altijd leuk ;)

Ik heb pas sinds gisteren voor het eerst die opvliegers gehad hoor! Dus dat is na 10 spuiten deca. Ik spuit Puregon trouwens, geen Gonal, en evenveel IE als vorige poging, 150. Toen had ik 9 eicellen bij de punctie. Ik hoop nu stiekem toch wel op meer eitjes hoor........ Just in case ;)

Timon, prima toch dat het nu zo goed gaat met 3 uurtjes werk! Niet dan ineens teveel gaan doen he, juist nu je rust pakken.

Matroosje, 14 stuks, WOW! Mooi aantal hoor! Ik hoop voor je dat de punctie meevalt. Zie dat het je allereerste (en laatste ;)) punctie ooit is. ZIe je er erg tegenop?

Char, jij hoort morgen meer. Hoe laat moet/mag je?

Oh, wij gaan hier zo eten!

17. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Oh ja Timon, begrijp ik nou goed dat je man jouw spuitjes zet?? Lijkt mij doodeng!! En je zet m ook al 'vroeg'? Ik zet mijn prikjes pas om 22.00 uur :) en doe het dan zelf. Ben een redelijke controlfreak :p

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Smakelijk Susan!

Het is dat ik nu al thuis ben en manlief ook thuis is. Ik mag tussen 16.00 en 20.00 spuiten. Ben ik normaal aan het werk dan kan dat pas rond 19.00. De vorige keren kon ik het een week doen. maar nu geen zin in. Dus doet manlief het nu vanaf het begin. :)

19. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    Goedeavond!!!

Ik mag morgen om half 10 dus ben wel blij dat het s ochtends is.
    betreft gonal f is het nog steeds 150 dus wie weet hoor ik morgen wel of het evt. gaat veranderen. Ben wel zenuwachtig hoor! Ga me steeds ook van alles in mijn hoofd halen van zal allemaal wel gaan mislukken word nooit mama...Jeetje word gek van mezelf!

Ik spuit trouwens altijd tussen 18.00 en 18.30 uur.
    Mijn vriendlief kwam net thuis met een mooi bos bloemen lief he?

En wat stond er op het menu vanavond bij jullie?
    En zijn er meiden die ook straks x-factor gaan kijken?

Fijne avond liefs en een dikke knuffel voor iedereen!

20. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jaaaa Char, ik ga x-factor kijken!! Eerst nog even gtst :) En daarna Tatjana, als ik dat al red zonder in slaap te vallen ;)

Wel grappig om te lezen hoe anders iedereen spuit, tijdstippen enzo.

Hier op het menu: krieltjes, spinazie en een soort biefstuk (nu het nog kan/mag ;)). Krieltjes eten we vaak omdat Sophie daar DOL op is! Die propt zo 100 gr achter haar net 3 doorgebroken kiesjes :D

Nu ik me bedenk, ik ben wel een late spuiter zo te lezen!!

Deel Deze Pagina