Wie, wat en waar Timon: ICSI 1, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cycro .erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI UMCU Heros: ICSI 1 MC Kinderwens Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Sabine25 11-02 progynova Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE ST: geschat -> 06/03 start progynova Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca Sandra1987: 21-4 start puregon Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl Jessy1983: 24-3start Deca, 29-3 start puregon Echo/fm Tat76: 08-03 fm en 14-03 (?? ligt aan wel of geen eisprong) Char1983: 10-03 echo Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Timon: 01-04 1e fm Matroosje: 11-03 fm Susan: 21-03 1e fm Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) Tat76: niet (14 cryo's over) Sabine25 niet (5 cycro's over) Char1983: Schatting>Half maart Butterfly: rond 14-03 Timon: 05-04 of 06-04 Mistery: rond 08/09-03 Sandra1987: 03-05 LadyZorra: niet (12 cryo's over) Matroosje: 14-3 Jessy1983: waarschijnlijk 14-4 Terugplaatsing Sabine25: 01-03 ST: geschat -> 3e week maart Tat76: geschat eind 3e week maart Snoes: ca 22-03 Zonnetje: eind maart/ begin april Timon: 08/09-04 Matroosje: 17-3 Testen sabine25: 15-03 Matroosje 31-3 Zwanger Niet zwanger Miskraam[/QUOTE]
jeetje wat kletsen jullie veel haha ik heb me ook in de lijst toegevoegd! Moest ik via de comp doen en reageer meestal mijn iphone haha
Meiden, zie nu pas dat op de lijst wel redelijk wat 'Amsterdammers' en 'Utrechtenaren' zijn! Wat een gezelligheid! Strax zitten we allemaal in de wachtkamer met elkaar zonder dat we weten wie wie is
Jullie Brabanders zijn dik in de minderheid! Jessy, fijn dat je ook op de lijst staat. Nu ben je nog beter te volgen. Ik zie nu dat je 2 weken na mij zal lopen. Char, maak jezelf niet gek. X-factor is niet aan mij besteed. De Sing-off morgen lijkt me wel wat. Maar nu 'Flikken Maastricht' kijken. Wij hebben bami op. Mmmmm.....
Mij lijkt die Sing off ook wel leuk als ik zo kijk naar de voor stukjes tenminste! Bami lekker!!! Wij hebben een keer lekker saampjes de fondue op de tafel gezet was ook erg lekker!!!! Leuk he x-factor! Zitten weer goeie bij hoor....
Echt leuk ja. De sing off lijkt mij ook super. Staat op opnemen voor morgen. Krijgen visite. Ps wat uit Brabant komt is natuurlijk altijd goed
Precies Jessy! dat vind ik ook al zijn wij hier maar met zn tweeen al brabanders wij passen overal bij! hahaha (moet wel verklappen dat ik pas sinds 8 jaar in brabant woon dus een echte brabander ben ik dus ook niet hihi) Ik ga nu lekker slapen! Weltruste!
Je zou toch denken dat iedereen hetzelfde middel zou krijgen om mee te spuiten maar dat is dus blijkbaar niet zo Gister de hele medicijnvoorraad gehaald.....jeetje een tas vol Nu in afwachting van mijn cyclus wanneer we gaan starten. Fijn weekend allemaal dames!! Ps. heb het toch verteld aan mijn manager en had alle begrip....fijn gevoel dat je er nu gewoon over kan praten!! Directe collega's ga ik het ook vertellen aangezien ik op mijn werk te maken kan hebben met agressie en/of epileptie-aanvallen.
Elk ziekenhuis heeft zijn eigen behandelingen en medicijnen die ze gebruiken. En de hoeveelheid waar ze mee beginnen is ook weer verschillend. Net als wel of geen pil en wanneer beginnen met alles. Net als medicijnen/verdoving bij de punctie. Verbaasd mij ook altijd. Hier gisteravond alleen soep met brood op. Vierde mijn verjaardag en hadden weinig tijd voor koken. Ben nu alweer 31 jaar. Verder gisteren dus taart staan bakken en geen tijd voor tv gehad. Is altijd fijn als er begrip is van collega's/ leidinggevende. Ik spoot altijd rond 19u/19.30uur. Ben iemand die soms ook echt om 22uur naar bedje wil. En als ik dan nog moet spuiten heb ik niet zoveel zin meer. En hoef ik niet de hele tijd op de tijd te letten. En ook als ik een keer een avond moet werken is het een redelijk goed tijdstip. Maar gelukkig hoef ik even niet te spuiten. Alleen pregnyl.
Zonnetje, alsnog van harte met je 31e verjaardag!! *Langzalzelevenlangzalzelevenlangzalzelevenindegloriaindegloriaindegloriaaaaahiephiephoerahiephiephoera!!* Vandaag het grote feest? Jessy, wat sneu dat de kleine zo verkouden is. Denk toch een beetje aan jezelf. Misschien kan manlief zich met de kleine vermaken terwijl jij even kan bijtanken dmv bijv slapen. Hero, het is echt een hoeveelheid, he? Een groentenlade vol. De rest ligt bij mij in het nachtkastje. Dan hoef ik niet te zoeken. Niet iedereen reageert goed op hetzelfde middel. Het is dus erg prettig dat ze meerdere versies hebben met eenzelfde werking. Het is altijd erg prettig als er begrip is voor je mmm situatie. Je vraagt er ook niet om om hierin terecht te komen. Hopelijk reageren je collega's net als je manager.
@timon: nee, gisteren al feest gehad. En vandaag een andere verjaardag waar ik naartoe moet. @jessy; kleintjes die verkouden zijn, zijn altijd zielig. Succes en hopelijk kan je een beetje bijslapen. Hier vond ik de groentela nog wel meevallen. Maar ik kreeg ook maar beperkt mee de 1ste keer. (voor 14 dagen deca en ook beperkt puregon). Ik moest nog een keer bijhalen, gezien ik wat langer bezig was. Had dus genoeg tot de 1ste echo. Vast om te voorkomen dat je veel te veel hebt. Is inderdaad fijn dat er wel meerdere middelen zijn inderdaad, zodat als middel 1 niet werkt je nog middel 2 kan gebruiken. Bij de iui deden ze daarom bij ons ook 3x gonal-f en 3x menopur als standaard protocol.
Ik heb nog altijd de alles tegelijk gekregen. Dan heb je echt een volle lade. Omdat ik nog over had van de gestimuleerde cryo tp ben ik maar eerst met deze deca begonnen. Precies een doosje over. Met de mutsenbollen heb ik al een zp-er blij kunnen maken, want zij had net niet genoeg. Ja, als ik ze toch overheb... Met kerst had ik die heleboel al binnen. Schoonfamilie kwam eten en toen het gesprek op de medicijnen kwam heb ik die lade zo op tafel gezet. Zie maar eens hoeveel weer in mijn lijf zal verdwijnen. Misschien ga je dan nog beter begrijpen hoe erg ik uitkijk naar deze periode (NOT). Ja, naar het resultaat... ZWANGER, maar dat is nu nog niet. Schoonmoeder heeft het door. De rest lijkt het nog niet echt te begrijpen. Laat maar...
He meiden! Vanochtend naar het ziekenhuis geweest en had er nu 8 aan de linker kant en 6 aan de rechterkant woensdag de punctie! En zaterdag 19 maart de terugplaatsing...Jeetje zo spannend! Gaan vanmiddag even iets leuk doen misschien met hond naar de duinen ofzo even er tussen uit! Jullie fijn weekend!!! Enne zonnetje nog GEFELICITEERD!!!!
Wie, wat en waar Timon: ICSI 1, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cycro .erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI UMCU Heros: ICSI 1 MC Kinderwens Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Sabine25 11-02 progynova Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE ST: geschat -> 06/03 start progynova Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca Sandra1987: 21-4 start puregon Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl Jessy1983: 24-3start Deca, 29-3 start puregon Echo/fm Tat76: 08-03 fm en 14-03 (?? ligt aan wel of geen eisprong) Char1983: 10-03 echo 12-03 fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Timon: 01-04 1e fm Matroosje: 11-03 fm Susan: 21-03 1e fm Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) Tat76: niet (14 cryo's over) Sabine25 niet (5 cycro's over) Char1983: 16-03 Butterfly: rond 14-03 Timon: 05-04 of 06-04 Mistery: rond 08/09-03 Sandra1987: 03-05 LadyZorra: niet (12 cryo's over) Matroosje: 14-3 Jessy1983: waarschijnlijk 14-4 Terugplaatsing Sabine25: 01-03 ST: geschat -> 3e week maart Tat76: geschat eind 3e week maart Snoes: ca 22-03 Zonnetje: eind maart/ begin april Timon: 08/09-04 Matroosje: 17-3 Char1983: 19-3 Testen sabine25: 15-03 Matroosje 31-3 Char1983: 1 of 2 april Zwanger Niet zwanger Miskraam
hallo meiden. als het mag kom ik nu ook hier mee schrijven. schreef eerst bij januari en februari topic. zal deze maand een cryo tp krijgen. hoor nog allemaal hoe het gaat ivm cyclus.