char ik weet nog niet wanneer me tp is. morgen word ik gebeld als me arts er weer is(was op vakantie vorige week) weet dus morgen of ik weer een echo krijg of dat ik misschien ovutesten moet doen ofzo. maar denk dat ik ergens eind van de week de tp krijg als ik me cyclus uitreken. zal denk ik dinsdag of woensdag me eisprong ongeveer hebben maar weet het niet helemaal zeker nog. voor jullie ook erg spannend zie ik deze week de punctie. succes alvast he!!!
Holymoly dames wat heb ik een hoop bij te lezen!! Zie dat er een paar nieuwe dames zijn aangesloten: welkom! @zonnetje nog gefeliciteerd. Leuke dag gehad? @char & jessy ik ben een geëmigreerde brabander telt dat ook? @de rest ik heb het niet allemaal kunnen onthouden maar voo jou is het heeeeel spannend nu sabine? @hier ik moest dit weekend op zoek naar mijn eisprong dmv ovulatie testjes. Niks nada noppes...frustrerend hoor. Morgen dus toch weer een afspraak in het zkh. Ben zo bang dat m'n tp nu misschien niet doorgaat weer een maand wachten...bah! Morgen maar even afwachten en ben ik veel te voorbarig.
nieuwe meiden welkom ja word spannend hier heb nog niet getest doe het pas dinsdag dus moet nog even geduld hebben
He Tat! ja word heel wat gekletst hiero! Maare ik ben ook een nep-brabander hoor...hahaha ben 8/5 geleden voor de liefde naar brabant verhuist! Ben van oorsprong een zuid-hollander! Dus jij telt ook gewoon mee hihi @Sabine ben nog steeds aan het duimen..... @Matroosje succes morgen meis! Spannend ik ben woensdag aan de beurt!
tat balen dat je je eisprong nog niet hebt gevonden met de testjes. hopelijk krijg je morgen nog positief nieuws dat hij nog niet geweest is net zoals dat ze bij mij dachten dat ie ook al was geweest. matroosje succes met de punctie morgen!!! sabine lees dat jij bijna mag testen! spannend hoor. duim voor je dat je een mooie posi test krijgt dinsdag.
@char hihi dan hebben we geruild. ik ben mijn liefde achterna gegaan richting zuid-holland juist. Maar ik moet zeggen...ooit wil ik weer terug hoor @Sabine wat goed dat je (kan) wachten. Het zijn de moeilijkste dagen van allemaal. Denk aan je! @girl Ja ik baal van die testjes. Heb er als ik eerlijk ben nog nooit een positieve test mee gehad. Daarom snap ik ook niet dat mijn zkh deze gebruikt en het niet doet met bijv. bloedtesten? Maar goed, morgen weer een afspraak en hopelijk zit mn ei gewoon haar tijd een beetje uit te zitten op haar stokje en durft ze niet te springen Matroosje, succes morgen met je punctie!
Tat haha telt ook hoor. Ben ik toch de enige Brabander die geboren is in brabant en er nog woont. Mmmmm. Haha Al die puncties deze week. Ontzettend spannend hoor. Maar verhuizen voor je liefdes kan ik me voorstellen. Haha. Mijn woonde gelukkig niet super ver van mij vandaan. Hier griep te pakken. De kleine hb ik aangestoken. Voel me echt zielig. Harstikke moe van de kleine 's machts en me man moet gewoon morgen werken dus kan het niet maken om hem heel de nacht te lopen Het is wel super spannend. Ik ben benieuwd wie hier de eerste is die zwanger is.
Tat ik had ook geen postitieve testen bij de eerste poging en heb toen bij de andere pogingen een pil geslikt en die vieze plakbollen
oh jek! Nou laatste keer toen ik die testen moest gebruiken kon ik ook geen eisprong vinden. Toen ik dat uiteindelijk meldde en een echo kreeg dachten ze dat ze de follikel die er waarschijnlijk nog zat van mn hyperstimulatie en voor een ei hadden aangezien. Een week later had ik zo'n steek van pijn en toen ik ze belde omdat ik dacht dat ik misschien toch een eisprong had zeiden ze dat ze toch geen tp deden in dec?! Raar verhaal was dat. Toen in jan 2e poging en toen ontdekte ze pco. Ben toen gestimuleerd met puregon. Nu afgelopen dinsdag met een echo een mooi ei van 14mm gevonden. Ben erg benieuwd morgen of die er nog zit, gegroeid is of niet of gesprongen en dat die testen het gewoon niet laten zien. Ik hou jullie op de hoogte! Jij succes he Sabine
Sabine, nog 2 daagjes en dan uitsluitsel!! Ovu-testen: geen ervaring mee... En wie had morgen nou de punctie? Matroosje? Char toch pas woensdag dacht ik, uit m'n hoofd Anyway, heel veel succes!! Hopelijk een mooie oogst bij jou en manlief!!
@ Susan-Matroosje heeft morgen de punctie ik woensdag idd dus je had het helemaal goed....Ben wel zenuwachtig hoor en vind het ook best wel een beetje eng allemaal maar we gaan ervoor! @Jessy dat is minder dat je de griep krijgt beterschap! @Tat dat is wel grappig ja hahaha...Maar ookal woon je er niet meer je blijft een brabander en ik een zuid-hollander dat verschil blijf je merken hoor al zou ik nooit meer terug gaan! Ik voel me erg thuis in brabant!
Wie, wat en waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MC Kinderwens Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Sabine25 11-02 progynova Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide ST: geschat -> 06/03 start progynova Jessy1983: 24-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca Sandra1987: 21-4 start puregon Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon Echo/fm Tat76: 08-03 fm en 14-03 (?? ligt aan wel of geen eisprong) Char1983: 10-03 echo 12-03 fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Matroosje: 11-03 fm Susan: 21-03 1e fm Timon: 01-04 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) Tat76: niet (14 cryo's over) Sabine25: niet (5 cycro's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Mistery: rond 08/09-03 Matroosje: 14-3 Butterfly: rond 14-03 Char1983: 16-03 Timon: 05-04 of 06-04 Jessy1983: waarschijnlijk 14-4 Sandra1987: 03-05 Sportmama: ws. 04/04 Terugplaatsing Sabine25: 01-03 Snoes: ca 22-03 Matroosje: 17-3 Char1983: 19-3 ST: geschat -> 3e week maart Tat76: geschat eind 3e week maart Zonnetje: eind maart/ begin april Timon: 08/09-04 Sportmama: ws. 06/04 Testen sabine25: 15-03 Matroosje 31-3 Char1983: 1 of 2 april Zwanger Niet zwanger Sabine25 Miskraam
Balen sabine dat de test negatief was. Vooral omdat je van de week een licht streepje had. Heb je nog meer cryo's?
@matroosje; hoe is het gegaan vandaag? @all: heb de rest wel gelezen het weekend, maar niet goed onthouden. Dus even geen reacties op de andere. Ben weekend lekker aan het rommelen geweest en met allerlei dingen bezig geweest. Vanavond mag ik weer werken. Dus ben nu maar alvast aan het koken. Voor alle andere die van de week de punctie hebben ook succes. @nieuwe dames: welkom hier.
ja heb nog 2 cycro's gelukkig ik had en nog 8 over van de laatste punctie toen ik zwanger raakte van me zoontje
Owwww Sabine wat jammer! Jeetje balen zeg... @Zonnetje heerlijk he lekker rommelen vind ik ook altijd een leuke afleiding...En wat ga je koken?