Sabine, wat k*t! Toen ik mn mail zag met een nieuwe melding van jou, wist ik 100% zeker dat het een zwangerschapsmededeling zou zijn! Nu wachten op je ongi en meteen door?
@sabine: dat is wel fijn dat je er nog een paar hebt. Succes met de volgende poging dan maar. @char; ik eet op maandag altijd makkelijk. Het was vandaag kleine worstjes, blikje groente en aardappelpurree uit een zakje. Dus binnen 15 min was ik klaar. En man warmt zijn hapje vanavond op. Hierdoor is de keus altijd wat beperkt wat we kunnen eten als ik een avond werk.
nee kan jammer genoeg niet gelijk door het ziekenhuis die de terugplaatsing doet is een maand gesloten ivm verbouwen van het lab dus bij de volgende cyclus kan ik weer beginnen hoop ik
Sabine, wat irritant is dat zeg! Nou ja, wie weet brengt een nieuwe omgeving wat meer geluk. Zonnetje, bah lijkt me nix om in wisseldiensten te werken! Vind werken sowieso al niet helemaal mijn ding
@sabine; balen dat je een maand moet wachten. Hopelijk kan je de maand erop wel beginnen. @susan; werken is ook niet helemaal mijn ding hoor, hoewel ik ook weer niet de hele week thuis wil zitten. Ik werk meestal alleen op maandagavond en zondodig een avond extra als er iemand ziek is of met vakantie. Ik werk wel volgens een vast rooster hoor, heb vaste dagen dat ik werk. En voordeel is dat als ik een middag/avond werk smorgens thuis ben en wat in huis kan doen. En dat doe je meestal als je van je werk thuis komt weer niet. Zit weleens aan wat anders te denken, maar weet nog niet wat. En door de mmm is het ook niet verstandig om wat anders te gaan doen misschien. Heb nu een vast contract. En bij een nieuwe baas is het maar weer afwachten hoe ze op de mmm reageren. Ben toch vaak afwezig door afspraken. En als er ooit een kleintje komt is avond en weekend werken misschien weer makkelijk. Hoef je minder snel oppas te regelen. Heb ooit echt volgens een onregelmatig rooster gewerkt, dat het elke maand weer afwachten was. Maar dat hoeft van mij niet meer. Ik kan dus wel gewoon wat langer vooruit plannen.
Tja, wat natuurlijk ook leuk is als er straks een kleintje is, is om samen als gezin vrij te zijn. Dan kan je leuke dingen doen dus ik zou er dan toch voor kiezen, als ik jou was, om de weekenden dan niet te werken. Opvang komt vaak echt wel voor elkaar hoor...
Hoi Dames, Mag ik zo af en toe gezellig meekletsen !? Ik ben niet zo heel erg actief ... sorry Ik heb afgelopen vrijdag een tp gehad van een cryo en ik mag 23 maart komen bloedprikken als er geen menstruatie is. Onze cryo was een beginnende compactie, hij was nog heel erg druk met delen, maar op het moment van afgeven kon ze het nog geen compactie noemen. Ik heb geen testjes in huis en ben ook niet van plan om ze te kopen, dus ik ga niet van te voren testen ... ik probeer het "rustig" af te wachten. Ik wens jullie allemaal heel veel succes !!
@loontje: succes in de wachtweken. En meer dan rustig afwachten kan je inderdaad niet doen. Hier moet ik verplicht thuis testen en dan de uitslag doorbellen. Er wordt geen bloedtest gedaan verder. @susan: mijn streven is om maar 1x per 4 weken te werken (doe ik nu ook). En een enkele keer een ochtendje extra. Op die manier heb ik ook tijd voor een gezinnetje. En wie weet doe ik het tegen de tijd dat er een kleintje is wel anders hoor en regel ik oppas. Maar zal zeker ervoor zorgen dat ik tijd heb voor mijn gezinnetje. Probeer het nu ook te regelen dat ik met man wat kan doen in het weekend.
@zonnetje: ik weet eerlijk gezegd niet wat ik liever zou hebben ... thuis testen of in het ziekenhuis. Vindt jij het fijn om thuis te testen ?
He welkom Loontje! Voor jou dus 2 spannende weken op het wachtbankje... Good Luck! Ik mag vanaf de 19e naast je gaan zitten...Ik weet ook niet wat ik zou doen hoor heb wel testen in huis maar ga proberen er vanaf te blijven...Wat wel erg moeilijk zal zijn vrees ik!
@Char: Thanks ! Voor jou ook een spannende week ... de 16e de punctie en de 19e de tp, succes meid ! Heb de laatste keer ook geen moeite gehad met niet testen. Ik ga pas weer testen als ik zeker weet dat er 2 streepjes op komen
Ik vind het op zich wel fijn dat ik thuis kan testen. Kan ik het nog een beetje inplannen op het moment dat het mij uitkomt (bv dagje later). Zodat ik de teleurstelling kan verwerken als het niet gelukt is. En het scheelt een ritje naar het ziekenhuis toe. Wat voor mij al snel dus 1,5uur reistijd is heen en terug. En dan moeten er geen files staan. En ach, ik ben niet anders gewend eigenlijk. Bij de iui mocht ik kiezen tussen thuis testen of in het ziekenhuis mocht ik niet ongi worden. En zou het dan ook thuis doen. Helaas werd ik alleen elke keer ongi.
LOontje, spannend!! Ook in de VU toch? Ik vind bloedprikken wel prettig moet ik zeggen. Doe dan eerst zelf thuis een testje maar een bloedcheck is 100% zekerheid. Testje thuis is om mezelf in te dekken tegen een negatief antwoord door de telefoon........
Hallo dames, Ik ben het weekeind bij mijn ouders in Noord Groningen geweest, en ben dus ff een paar dagen off-line geweest. (maakt dit mij de enige Groninger hier op het forum?? ) bedankt voor alle geluk- en succes-wensingen van iedereen. Het viel gelukkig allemaal reuze mee. Tot mijn verbazing is het me zelfs gelukt om vannacht goed te slapen. Vanochtend heb ik me, samen met mijn vriend, om 10 uur in het ziekenhuis gemeld. De pijnstillers werkten prima, en moet zeggen dat minder pijnlijk was dan de keer dat ik bij de tandarts een implantaat kreeg. Na de punctie moest mijn vriend de eicellen naar Leiden brengen en mocht ik op de op de verpleegafdeling rustig bijkomen van het hele gebeuren. 3 uur later was mijn vriend terug met de mededeling dat ze in het LUMC hebben vastgesteld dat er 13 eitjes waren. Een mooi resultaat lijkt me zo. Morgen krijgen we te horen hoe veel embryo's er zijn. Donderdag is de terugplaatsing. Nu zit ik lekker op de bank verder bij te komen. @Butterfly: Ik hoop dat bij jou de punctie ook goed is gegaan.
Matroosje, wat fijn dat het mee viel! En zeker een mooi aantal hoor. Spannend morgen hoor je weer meer dus. Ik heb morgen de punctie. Je hebt me wel wat gerust gesteld nu je zegt dat het mee viel. Zat vandaag wel even in de stress! Voelde m'n eitjes niet meer en was bang voor een vroege eisprong... IVF poli getelde dat dat maar 1x per jaar voorkomt dus dat de kand erg klein is. Maar zo gek, heb het echt een week goed gevoeld en vandaag bijna niks gevoeld!! Hoe kan dat nou? Knijp m wel een beetje zeg.
Misschien een domme vraag maar staat ONGI als afkorting voor de menstruatie?? Moet nog even inkomen met al die nieuwe termen en afkortingen hahaha..... Goh, nooit gedacht dat ik graag ongesteld zou willen worden Van mij mag het komen dan kan ik gaan starten!
Hai heros, ja ongie staat voor ongesteld. ja raar hè dat je een moment bereikt dat je graag ongie wilt worden omdat je dan kan gaan beginnen! Hihi. Wat is jouw traject?
Wie, wat en waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MC Kinderwens Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Sabine25 11-02 progynova Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide ST: geschat -> 06/03 start progynova Jessy1983: 24-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca Sandra1987: 21-4 start puregon Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon Echo/fm Tat76: 08-03 fm en 14-03 Char1983: 10-03 echo 12-03 fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Matroosje: 11-03 fm Susan: 21-03 1e fm Timon: 01-04 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) Tat76: niet (14 cryo's over) Sabine25: niet (5 cycro's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Mistery: rond 08/09-03 Matroosje: 14-3 Butterfly: rond 14-03 Char1983: 16-03 Timon: 05-04 of 06-04 Jessy1983: waarschijnlijk 14-4 Sandra1987: 03-05 Sportmama: ws. 04/04 Terugplaatsing Sabine25: 01-03 Snoes: ca 22-03 Matroosje: 17-3 Char1983: 19-3 Tat76: 21-03 ST: geschat -> 3e week maart Zonnetje: eind maart/ begin april Timon: 08/09-04 Sportmama: ws. 06/04 Testen sabine25: 15-03 Matroosje 31-3 Char1983: 1 of 2 april Zwanger Niet zwanger Sabine25 Miskraam Zo ik heb het lijstje weer even bijgewerkt. Ego-updateje Vanmorgen toch naar afspraak gegaan omdat ik geen eisprong heb kunnen vinden. Bleek er dus ook geen te zijn geweest.Meting wees uit dat ei gegroeid was naar ong 18mm. Voor de zekerheid dus toch bloed prikken voor mijn oestradiol. Die bleek in orde (663...? zegt me verder niet veel eerlijk gezegd ) dus moet morgen langskomen voor toch een spuit Pregnyl. Wil ik ze toch even vragen waarom ik dan toch een spuit moet krijgen en dat ze niet gewoon wachten op mijn eisprong. Iemand ervaring? Of heeft het gewoon echt puur te maken met plannen? In elk geval wordt ik dan zondag gebeld hoe laat ik mijn tp heb op maandag...ieieieie *toch stiekem lichtelijk opgewonden* maar we zijn er zeker nog niet. @matroosje Klinkt goed! Mooi aantal zeker. @butterfly & Char Succes jullie deze week met jullie punctie. @Sabine Hoe voel jij je? Echt balen! Moet je nog naar het ziekenhuis hierdoor? Hoe gaat het met de rest van de dames met prikken en wachten?