]Ik heb mezelf toegevoegd: Wie, wat en waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MC Kinderwens Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Sabine25 11-02 progynova Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide ST: geschat -> 06/03 start progynova Jessy1983: 24-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca Sandra1987: 21-4 start puregon Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon Echo/fm Tat76: 08-03 fm en 14-03 (?? ligt aan wel of geen eisprong) Char1983: 10-03 echo 12-03 fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Matroosje: 11-03 fm Susan: 21-03 1e fm Timon: 01-04 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) Tat76: niet (14 cryo's over) Sabine25: niet (5 cycro's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Mistery: rond 08/09-03 Matroosje: 14-3 Butterfly: rond 14-03 Char1983: 16-03 Timon: 05-04 of 06-04 Jessy1983: waarschijnlijk 14-4 Sandra1987: 03-05 Sportmama: ws. 04/04 Terugplaatsing Sabine25: 01-03 Snoes: ca 22-03 Matroosje: 17-3 Char1983: 19-3 ST: geschat -> 3e week maart Tat76: geschat eind 3e week maart Zonnetje: eind maart/ begin april Timon: 08/09-04 Sportmama: ws. 06/04 Testen sabine25: 15-03 Matroosje 31-3 Char1983: 1 of 2 april Zwanger Niet zwanger Miskraam Ik heb mezelf er bij gezet weet alleen helaas niet wanneer we kunnen beginnen ivm verbouwing EMC
O chips zie nu dat ik een lijstje eerder heb gepakt Ik ben best zenuwachtig voor wat er komen gaat. Ik weet gewoon niet wat ik allemaal moet vragen aan jullie Maar probeer een beetje bij te blijven en te lezen, want jullie zijn allemaal een stukje verder al ons!
ik heb toen ik ook geen eisprong kon vinden ook de pregnyl prik gezet omdat ze dan precies kunnen weten waneer die springt waarom zet je hem zelf niet?
Wie, wat en waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MC Kinderwens Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Sabine25 11-02 progynova Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide ST: geschat -> 06/03 start progynova Jessy1983: 24-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca Sandra1987: 21-4 start puregon Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon Echo/fm Tat76: 08-03 fm en 14-03 Char1983: 10-03 echo 12-03 fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Matroosje: 11-03 fm Susan: 21-03 1e fm Timon: 01-04 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) Tat76: niet (14 cryo's over) Sabine25: niet (5 cycro's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Mistery: rond 08/09-03 Matroosje: 14-3 Butterfly: rond 14-03 Char1983: 16-03 Timon: 05-04 of 06-04 Jessy1983: waarschijnlijk 14-4 Sandra1987: 03-05 Sportmama: ws. 04/04 Terugplaatsing Sabine25: 01-03 Snoes: ca 22-03 Matroosje: 17-3 Char1983: 19-3 Tat76: 21-03 ST: geschat -> 3e week maart Zonnetje: eind maart/ begin april Timon: 08/09-04 Sportmama: ws. 06/04 Loontje85: 11-3 Testen sabine25: 15-03 Matroosje 31-3 Char1983: 1 of 2 april Loontje85: 23-3 Zwanger Niet zwanger Sabine25 Miskraam Ik heb het meest geupdate lijstje gepakt en Engeltje er ook nog ff bijgezet ....
@Zonnetje: Het is inderdaad erg fijn om thuis te testen en zeker als je 1,5 moet reizen .... ik ben met de auto met 20 minuutjes bij het ziekenhuis, dus dat is ideaal. @Susan: Ik zit inderdaad ook in het VU, ben er erg tevreden over. Alleen baal ik net zoals Maria er wel van dat ik geen 2 emmy's terug krijg, maar dat is nou eenmaal hun regel en dat weet je voordat je ermee begint. Ik test alleen zelf thuis bij een hele nieuwe poging, inderdaad om alvast voorbereid te zijn op de "nee". Bij een cryo tp word ik altijd van te voren al ongi, dus hoef ik niet te testen. @Matroosje: Sorry ik ben geen Groninger Mooi resultaat hoor, 13 eitjes ... nu duimen dat ze mooi bevrucht raken. @Butterfly: Succes morgen bij de punctie. Ik vind de puncties altijd heel erg meevallen, heb nooit echt pijn tijdens de punctie. @Tat: Ik ken jouw voorgeschiedenis niet, maar bij ons word de pregnyl inderdaad gezet zodat ze makkelijker kunnen plannen. Ze weten dan zeker wanneer je je eisprong hebt. Succes morgen !
@sabine Tja goede vraag...weet ik eigenlijk niet Maar zal dan toch met de exacte planning te maken hebben. Ik zal het morgen in elk geval toch eens vragen. Ze hebben het vorige keer ook voor me gedaan. Ach kleine moeite bij dit alles en dan weet ik in elk geval dat ie goed zit. Welkom Engeltje! Vragen staat vrij. Ik weet dat ik veel gehad heb aan dit forum toen het voor mij allemaal begon. Kwam vaak met zoeken op internet in topics van ZP terecht en heb me daarom aangesloten hoer. Erg fijn om met lotgenoten te praten en een begrijpend oor (oog meer eigenlijk) te hebben en een bron aan ervaring en informatie.
Goed bezig Loontje lijstje weer netjes en up to date! Ja ik denk dan toch ook planning. Maar waarom ik in de 1e instantie dan wel opzoek moet naar een natuurlijk eeisprong en dat ze die nu gaan opwekken, bevreemd me. Maar dat zal ik moeten vragen morgen. Wordt vervolgd...
@Tat: tja dat is dan inderdaad wel weer vreemd. Misschien hadden ze verwacht dat je ei eerder zou zijn en doen ze het nu liever met de pregnyl, omdat ze hem anders misschien missen ?! We wachten geduldig je antwoord van morgen af Wat doen jullie op de maandagavond ? Mijn man is naar EHBO-les en ik zit tv te kijken ......
Hier net gehockeyed! Normaal kijk ik Grey's Anatomy Tat, je Emmy's zijn vorige keer bevrucht op dag 0 en ingevroren op (ik denk) dag 4? Jouw punctie was toen je eisprong en dus die dag 0. Als je morgen de pregnyl zet, heb je dus 40 uur later de eisprong dus zo ongeveer donderdag. Dat is dus weer dag 0. En zo tel je weer verder. Jouw cryo wordt dan op precies de juiste dag teruggeplaatst, dus overeenkomend met hoeveel dagen oud hij is en hoeveel dagen na je eisprong. Hopelijk heb ik m duidelijk uitgelegd?
Nieuwe namen. Leuk!!! Sportmama, welkom! Jij ligt 2 dagen voor mij. Wat spannend! Ik zag dat je in UMCN loopt. Ik zou je bijna willen vragen waar je woon. Welkom Engeltje. Als 'vreemde' kan je dan nergens aanhaken. Deze topic zal over zo'n 2 maanden vast overgaan in de volgende 2 maanden. Dus maakt het uit!!! Heb ik net niet elders gelezen dat de wachtlijst door de verbouwing zo'n 2 maanden is geworden? Vraag het maar eens na. Wat heb je trouwens een mooi gedichtje in je onderschrift staan. Tat, die ovu testen vond ik zo onhandig. Wat goed dat je al een ei van 18 mm heb. Matroosje, jij hebt de punctie gehad.Mooie score 13 stuks! Nu moeten ze goed bevruchten en delen. Jij bent niet de enige Groninger op dit forum. Ik heb al meerderen ontmoet. Sabine, je hebt al getest! Wat zwaar balen dat het negatief is. Eerder een licht streepje betekend dus een vmk. Verhuizen voor de liefde ken ik wel. Ben van Gelderland naar Utrecht gegaan en heb hem weer meegenomen naar Gelderland. Jessy, beterschap!!! Susan, nog steeds druk met de tandjes? Char, nog even spanning en dan is het woensdag en heb je je punctie. Pfffff.... Zonnetje, werkse vanavond! Loontje!!! Wat gezellig dat je je af en toe hier wilt laten zien. De spannende weken zijn ook voor jou aangebroken. Wij testen ook 'gewoon' thuis. Ik ben benieuwd of ik straks in april mezelf tot de testdatum kan bedwingen. Butterfly, heel veel succes morgen!! Je gaat die hoeveelheid eindelijk kwijtraken. Vanavond nog wat bijkomen van 3 uurtjes werken en Oceans 13 kijken. Natuurlijk ondertussen jullie bijlezen. Wat een geklets deze 2 dagen! De deca gaat best goed. Manlief vindt het darten niet erg en ik hoef alleen maar te spuiten en de naald uit mijn buik te trekken.
timon ik loop ook in het zelfde ziekenhuis als engeltje alleen terugplaatsing dan maar mijn ziekenhuis zei er niks over die zei dat ik me volgende cyclus gewoon weer kan beginnen
@Susan Superduidelijk en klopt wat je zegt over die 4 dagen. Ik heb ma inderdaad mijn tp en het zal dus met het inplannen te maken hebben. Hey Timon! Je mist veel he als je even niet meeleest. Maar je hebt een altijd goed totaaloverzicht zie ik. Ik ga net als jij mn liefde ook weer mee terug nemen hoor, maar dan naar Brabant Wat fijn dat het prikken goed gaat. Ik liet ook mn vriend prikken. Deed het voor mijn gevoel minder pijn dan wanneer ik mezelf moest prikken. Morgen laat ik het ziekenhuis de pregnyl zetten. Volgens mij heb ik ook alleen maar ampullen meegekregen bij de apotheek ?!
Goede avond meiden! Vanavond heeft een vriendin van mij (die verpleegkundige is) de pregnyl spuit gezet,en viel reuze mee was wel reuze blij dat zij hem gezet heeft hoor durfde deze zelf echt niet te zetten! Nadat zij weg was ben ik lekker grey's anatomy gaan kijken had ik opgenomen! Owww heerlijke serie is dat. @Buterfly succes morgen meis! @ de rest slaap lekker lieverds!
Net terug uit zkh. Had inderdaad met de planning te maken die spuit. Ik moet zeggen...ik had de pregnyl niet zelf kunnen zetten hoor. Allereerst hadden ze me enkel de ampullen meegegeven bij de apotheek en ten 2e heeft ze hem in mn bil gezet....AUW! Wat deed ie pijn dit keer, grrr! Maar, alles voor een positieve uitkomst!! Dikke knuf voor jullie allemaal omdat jullie het verdienen!!
Tat, vaag dat jij het ook al in je bil moet hebben. Bij mij zal 'ie in mijn buik gaan. Ik heb hier ook 3 ampullen en 2 soorten naalden met spuitje. Met de prikinstructie is ons geleerd hoe we dit goedje moeten mengen. Char, jij hebt de pregnyl al gezet. Lekker goedje, he? Ik probeer een verzekeringsmaatschappij te bereiken... telefonisch hopeloos!!!
ja vreemd he? Puregon moet in mn buik en volgens mij kreeg ik ovitrelle tijdens mijn stimulatie voor de punctie en die moest toen ook gewoon in mn buik en heb ik toen ook zelf gedaan (nou ja zelf...mn vriend dan!). Pregnyl dus in mn bil...en tis nog niet eens 1 april Maar venijnig is het wel!