Char, prima score hoor, 10 eicellen! En wat fijn dat de punctie je meeviel. Wanneer hoor je meer over het aantal bevruchtingen??
char wat fijn dat het meeviel zeg!! en ook zeker een mooie score. doe het lekker rustig aan meid. en hopelijk heb je morgen veel bevruchtingen.
Butterfly, ook al geen prettige punctie gehad, maar jeeee.... ook al een supercore! Nu hopen dat er veel bevruchtingen zullen zijn van geweldige kwaliteit zodat je voorlopig geen punctie meer hoeft te hebben. Char, jij hebt ook een mooie opbrengst! Nu echt rustig aan doen, he! Helaas zijn het meer minder prettige puncties dan prettige. Ik hoop dat mijn volgende tot de prettige gerekend mag gaan worden. Graag ook meer follikels en eicellen dan vorig jaar. Toen had ik 5 follikels en 4 eicellen waarvan 2 toppers waren. Maar goed, daar gaat straks aan gewerkt worden dmv ophoging van de gonal. Wat was het zonnetje weer fijn. Helaas niet erg veel van kunnen genieten ivm werken. Nu wat moe, maar kan vanavond wel lekker naar mijn cursus.
@timon.....hier gaat alles goed hoor.....sta te trappelen om te beginnen!! @char fijn dat de punctie goed gegaan is....doe maar lekker niets vanavond @sabine, balen joh dat het niet gelukt is hoe ben je eronder?
Heros, hoe ziet jouw schema eruit? Wanneer start je nu met de deca? Het is zeker spannend om voor het eerst te starten. Ik heb al een ronde in mijn rugzak zitten... jij bent lekker 'vers'. Toch is het ook voor mij spannend, want wat gaan we nu allemaal meemaken?
Char lekker rustig aan doen nou! Dat jij zoveel pijnstilling krijgt. Ik krijg alleen een naproxen Butterfly. Klote dat t zo tegenviel. Hier hetzelfde geweest. Mijn eerste punctie viel ik ook bijna flauw van de pijn. Maar ik houd nu in gedachten dat een bevalling meer zeer doet! Timon. Voor jou word het ook steeds spannender. Suus ik duim voor je en hoop dat fit een ontspannen poging word Hier nog steeds ziek en hoofdpijn om gek van te worden. Volgende week begin ik aan de deca. Word toch wel nerveus.
Jessy, het is miss meer spanning dat je m moet zetten. Ik kan je uit ervaring vertellen dat je er meteen weer in zit hoor!!
Suus misschien wel maar zie er zo enorm tegen op. Laatste leer waren ze eicellen vergeten uit de transportbox vergeten te halen. En nu maak ik me zorgen om alles. Zo zenuwachtig dat het dit keer niet lukt. We hadden zoveel geluk dat het bij Siem in de eerste icsi raak was. Me tweede tp maar de arts zei dat de kans heel klein was dat het weer zo snel gaat. Ik wou dat ik ook zo ontspannend aan een poging kon beginnen maar ben echt zo nerveus.
Jessy, je kan niet anders dan het gewoon over je heen te laten komen. Daarnaast moet je je echt bedenken dat wij al in de gelukkige situatie zitten al een prachtig kindje te hebben. Er zijn genoeg stellen helaas die nog wachten op hun allereerste wondertje... Zo sta ik er nu in ieder geval in en dat scheelt ook wel een hoop hoor! Hoewel het natuurlijk wel steekt als ik een zwangere kennis tegenkom die nu ca 34 wkn zwanger is en haar dikke buik in de weg vindt zitten Of dat een ander vriendinnetje van mij nu alweer 11 wkn zwanger is terwijl haar dochtertje 1 maand jonger is dan Sophie. Enige manier om daarmee om te gaan is dus het besef te hebben dat wij al zo ontzettend veel geluk en mazzel hebben met Sophie. Hopelijk kan jij dat ook zo zien... Probeer zoveel mogelijk te genieten van Siem en je verder alleen druk te maken om het feit dat je spuitjes op tijd de koeling uit haalt Ik had een hel van een punctie maar maak me er zeker nog niet druk om. Het moet toch gebeuren, is pas volgende week aan de orde, ga toch nog eea bespreken tav extra pijnbestrijding en ook al zou ik het niet krijgen, als ik daardoor nog een Sophie zou krijgen is het mij dubbel en dwars waard. Kortom, niet teveel nadenken maar genieten van alles wat je al wel hebt en gewoon je dingetjes (blijven) doen.
Suus dat doe ik ook zeker. Ik kan nog steeds huilen van geluk als ik naar ons mannetje kijk. En ik vind ook niet dat ik mag klagen omdat wij al een wondertje hebben. Maar zie er er gewoon een beetje tegen op. Je wilt ergens ook zo graag je gezinnetje compleet hebben. Zo stom. Ik voel me vaak ook schuldig tegenover andere meiden waarbij de eerste niet lukt. En ik mag ook van geluk spreken dat we er al een hebben. Maar ja dat gevoel dat het nog niet compleet is en mosschien nooit zal worden Ik weet het misschien is het egoïstisch en dat wil ik echt niet zijn. Ik denk altijd eerst aan iemand anders. Maar dat gevoel dat is zo moeilijk En iedereen om me heen 1x horizontale lambada en raak. En hier op deze manier!
@Mistery Je hebt je tp gehad! Nu duimen dat ie lekker blijft zitten en een mooi plekje vindt Spannende tijden! (over spannende tijden gesproken...hoe gaat het met jou??) @Char Wat een goed resultaat ook! Lekker rusten en relaxen en bijkomen van dit alles. @jessy en Susan Ik begrijp allebei jullie standpunt. Ik denk dat de angst, verdriet en het verlangen ondanks dat het misschien je 2e, 3e of misschien wel 4e is er niet minder om is. Neemt niet weg dat je moet blijven relativeren. Maar dat gezegd hebbende...soms kan me dat relativeren ook gestolen worden!! Juist omdat ik al zo vaak rekening houdt met anderen en je zelf in een situatie zit waar je zelf zo weinig invloed op hebt. @hier Gisterochtend dus mijn Pregnyl gehad en ik kon vanmiddag gewoon niet meer zitten van de pijn in mijn onderbuik. Hallo eisprong! Ben dan ook naar huis gegaan om languit te gaan en dat hielp gelukkig goed. Nu alleen staan koken en zitten eten en dan begint het weer jammer genoeg. Ach ik hou maandag maar voor ogen en ga weer languit op de bank.
@all:meiden, bedankt voor al jullie lieve reacties. Voel me nog niet ok... Weten jullie of het met de punctie te maken kan hebben dat ik echt buikpijn heb? Lees:darmen en maagpijn? Zo ongemakkelijk voel ik me!!
Ff snel een korte reactie, zit namelijk op me werk @Char: Wat een mooi resultaat en wat ontzettend fijn dat de punctie meeviel ! @Butterfly: Ik heb daar zelf nog nooit last van gehad, maar wie weet zou het best kunnen. Heb je nu nog steeds zo een last ? Misschien anders ff het ziekenhuis bellen om het te vragen.
char wat een mooi resultaat butterfly ik had ook pijn in me buik na de punctie na een dag werd het minder bij mij maar ze hebben ook flink moeten aan prikken bij je dus is flink beurs aan de binnen kant
Matroosje, vandaag je emmy ophalen, spannend!! Butterfly, jij hoort vandaag denk ik meer vd VU? En dan morgen de tp. Char, hoe is het met je buik nu? Ik had het zelf niet maar hoor wel vaker dat meiden nog wel veel last hebben van hun buik. Ik hoop voor jullie dat de ww snel voorbij gaan. Loontje, hoe gaat ie bij jou??
ik ben ook heel blij dat ik een mooie zoon heb wil heel graag een 2de maar ik mag al van geluk spreken dat we een zoontje hebben want ik dacht echt dat het nooit zou lukken bij de 4e keer was het toch gelukt dus als het niet mocht lukken is het heel erg jammer maar we hebben er al 1 er zijn genoeg stellen die helemaal niks hebben
@Susan: normaal gesproken vind ik de ww wel snel gaan, maar dit keer helemaal niet. Heb er zelf wel een goed gevoel over, maar helaas zegt een gevoel niet altijd het juiste ..... Vind wel dat het na de 7e tp een keer raak mag zijn @Sabine: Is jullie zoon uit de 4e tp of de 4e poging ? Ik hoop dat er gauw een 2e bij mag komen !