Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Sabine en Susan: vanaf wanneer gingen jullie dingen voelen bij jullie zwangerschap ?

Ben daar zo nieuwsgierig naar ....

2. zonnetje1980

zonnetje1980 Fanatiek lid

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Zo, even alles bijlezen en reageren. Is weer een hoop geschreven en gebeurd zo te zien.

@matroosje: fijn dat de punctie meeviel. Succes met de tp. En een mooie score zeg.

@heros: ongi is afkorting van menstruatie/ ongestelheid. En je leert alle afkortingen vanzelf. Alleen even helder blijven als je een keer in het ziekenhuis bent. Ooit een keer gezegd dat ik voor een fm kwam, toen zaten ze me toch raar aan te kijken.
    En is inderdaad een rare gedachte dat je maar al te graag ongi wilt worden. Hier had ik dat deze maand ook. En dan komt hij juist niet als het moet natuurlijk.

@tat: fijn dat je ei toch niet was gesprongen. En geen idee waarom je pregnyl moet. Hier is het ook pregnyl spuiten voor een tp. Denk om er zeker van te zijn dat je ei springt ofzo. Nog even geduld voor je de tp hebt dus.
    Hier spuit ik de pregnyl in mijn buik. Kan dus niet missen of hij goed of fout zit.
    In je bil is de pregnyl nog pijnlijker, omdat hij dan in je spier wordt gezet. En wel apart dat je geen spuiten erbij hebt gekregen.

@engeltje: welkom hier. En de vragen komen vanzelf als je in het traject zit hoor. En lees gewoon lekker mee. Dan lees je al genoeg info.

@loontje: is bij mij in het gunstige geval 30 min heen en 30 min terug. Maar ga altijd maar uit van 45 min, gezien het erg druk is op de A4. En de vorige keer moest ik er een keer om half 9 zijn en heb dus gewoon bijna een uur nodig gehad. Dus probeer wat later op de ochtend de afspraken te plannen als het lukt. Maar als ik een ander ziekenhuis had gekozen had ik hetzelfde probleem gehad met files. En de wachttijd was hier het korste.
    In het mck plaatsen ze onder de 35 ook maar 1 emmy terug hoor. Maar dat weet je inderdaad van te voren. En volgens mij doen steeds meer ziekenhuizen maar 1 emmy terug plaatsen.

@char: pregnyl brand inderdaad een beetje. Ik stop onder het spuiten soms ook even als het te erg wordt.
    Voor jouw ook een mooie score. Doe lekker rustig aan. En fijn dat het mee viel.

@pregnyl: voor degene die ruzie hebben met de pregnyl. Op de ampullen staat een zwarte stip. Dit is het breekpunt van de ampul. Daar breekt hij het makkelijkste. Ik pak altijd een stuk keukenpapier en breek de ampul dus zo dat de stip het eerste breekt. Is ook handigheid krijgen in hoor. Maar lukt eigenlijk altijd. De ene keer gaan ze wel makkelijker dan de andere keer.
    Ik zorg er ook voor dat er geen druppel aan de naald zit voordat ik hem inbreng. Scheelt bij mij branden. En langzaam inspuiten.

Hier mengt manlief hem altijd en zet hem zelf. Man wil dus echt niet bij mij prikken. Maar ik prik toch liever iemand anders dan mezelf hoor.

@girl: hoe was de echo vandaag?

@butterfly: vervelend dat de punctie pijnlijk was. Hebben ze niet meer morfine gegeven bij je? Hier trok ik het dus ook niet meer bij follikel 8 (morfine was uitgewerkt) en heb er toen nog wat bij gekregen. Ik vond de morfine dus helemaal niks. Had het idee in een zwart gat te vallen. En er was me gezegd dat het lijkt alsof je dronken bent. Nou ik dus niet.
    Maar 20 is wel een mooi aantal. En gewoon lekker rustig aan doen.
    Kan door de punctie komen, maar let ook even op je gewicht en of je genoeg plast. Ivm overstimulatie. En gezien je een pijnlijke punctie hebt gehad kan dat een rede zijn van de last. Hier ook dagen pijn gehad.
    Paracetamol mag je evt innemen tegen de pijn. Maar als je twijfelt zou ik even bellen.

Valt me op dat er veel dames hier veel eitjes hebben. In het mck is het streven om maar 5-10 eitjes te hebben en vonden ze 12 al heel veel. En als ik het hier zo lees zijn er vele dames met meer veel meer eitjes.

@mistery; balen dat ze te slecht waren om in te vriezen. Maar gelukkig wel 1 emmy in je buikje. Geef die maar veel liefde.

@timon: hopelijk wat meer eitjes voor je dan deze keer. Maar nog even geduld voor je.
    Gaat het wel op je werk verder?

@jessy; zou er niet aan moeten denken alleen een naprxen zeg. Hier heb ik verdoving van de vaginawand gehad, 2 paracetamol en dus morfine die te kort werkte voor al mijn eitjes. Kreeg er toen nog bij.
    Moet er wel bij zeggen dat ik gevoelige eierstokjes en baarmoedermond heb. Al van een uitstrijkje heb ik 5 dagen krampjes gehad.
    Beterschap voor je.
    Erg slecht dat ze vergeten zijn je eicellen uit de box te halen. Zal me dan ook zorgen maken en zenuwachtig worden hoor. En je weet nooit of het wel of niet in 1x lukt.

@gevoel van al een kindje hebben: snap het gevoel van jessy en susan beide wel. En ieder gaat er denk ook op haar manier ermee om.
    Maar ik denk dat het gevoel bij een 2e net zo zenuwslopend is als bij de 1ste hoor.

@susan; hoe gaat het verder bij jouw? Volgende week een echo toch?

@sabine: hoe is het bij jouw?

Ego: nou hier is de ongi eindelijk doorgebroken. Een paar dagen later dan verwacht. En heb er flink last van deze ronde.
    Gisteren dus gebeld met de zkhs. Zou op dag 12 een echo moeten, maar dat was erg lastig te regelen voor me. En gezien ik meestal pas op dag 18 of later mijn ei heb, gevraagd of ik een dagje later kon.
    Heeft ze nagevraagd en dat mocht dus.
    Moet wel vanaf dag 10 ovu-testen gaan gebruiken, mocht je eerder een ei hebben.
    Dus voor mij is de ronde van de tp ook weer van start gegaan.
    Vandaag dus maar ovu-testen besteld en zal de pregnyl ook even gaan bestellen bij de apotheek.

Zo, ik ben weer bij en ga zo maar eens op zoek naar het laatste lijstje

3. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    Wie, wat en waar
    Timon: ICSI 2, UMCU
    Sandra1987: IVF 3, UMCU
    Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC
    SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC
    Zonnetje: ICSI 1 cryo mck
    Tat76: ICSI 1, HAGA
    Susan: ICSI 1, VU MC
    Sabine25:cryo tp, erasmus mc
    Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg.
    Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU
    LadyZorra: cryo TP, VU MC
    Mistery: ICSI 1, UMCU
    Heros: ICSI 1, MC Kinderwens
    Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC
    Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg
    Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf
    Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen
    Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam
    Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc

Wanneer starten
    Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon
    Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f
    Sabine25 11-02 progynova
    Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl
    Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE
    Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f
    Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide
    ST: geschat -> 06/03 start progynova
    Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon
    Jessy1983: 24-3 start Deca, 29-3 start puregon
    Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca
    Sandra1987: 21-4 start puregon
    zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus

Echo/fm
    Tat76: 08-03 fm en 14-03
    Char1983: 10-03 echo 12-03 fm
    Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho
    Matroosje: 11-03 fm
    Susan: 21-03 1e fm
    Sportmama: 23/03 1e fm
    Timon: 01-04 1e fm
    zonnetje1980: 28-03 1ste fm

Punctie
    ST: niet (6 cryo's over van punctie aug)
    Snoes: niet (5 cryo's over)
    Tat76: niet (14 cryo's over)
    Sabine25: niet (5 cycro's over)
    LadyZorra: niet (12 cryo's over)
    Girl: niet (2 cryo's over)
    Mistery: 12 maart
    Matroosje: 14-3
    Butterfly: rond 14-03
    Char1983: 16-03
    Sportmama: ws. 04/04
    Timon: 05-04 of 06-04
    Jessy1983: waarschijnlijk 14-4
    Sandra1987: 03-05

Terugplaatsing
    Sabine25: 01-03
    Loontje85: 11-3
    Snoes: ca 22-03
    Matroosje: 17-3
    Char1983: 19-3
    Tat76: 21-03
    ST: geschat -> 3e week maart
    Zonnetje: begin april
    Sportmama: ws. 06/04
    Timon: 08/09-04
    Mistery 15 maart

Testen
    sabine25: 15-03
    Matroosje 31-3
    Loontje85: 23-3
    Char1983: 1 of 2 april
    Mistery: 29 maart
    Zwanger

Niet zwanger
    Sabine25

Miskraam

Heb mezelf even op gestart gezet.

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Zonnetje, jeetje wat een mega reactie zeg!! Petje af!! Wat 'fijn' dat je ongi bent geworden, nu kan je eindelijk beginnen aan je cryopoging. Plan klinkt iig prima en ook wel fijn voor je dat het een dagje later kon...
    Worden die ovu-testen eigenlijk vergoed door je verzekeraar??

Loontje, tja ik voelde eigenlijk echt pas wat rond 6.5 wkn, en dan vooral moeheid en mn borsten. Daarvoor niet echt, klein beetje gespannen borsten tijdens de ww maar dat schreef ik toe aan de Utrogestan. Eigenlijk heb je ook nog geen echte zwangerschapskwaaltjes want daar is je HCG gewoon nog echt te laag voor. Probleem met ons mmm-meiden is gewoon dat we precies weten wanneer er iets in je lichaam kan gebeuren (na een tp, of na een IUI) en dan ga je extra letten op je borsten, krampjes, steekjes, moeheid, je onderrug etc. etc. Misselijkheid kwam bij mij pas rond 8 weken dacht ik en was ook niet heel heftig, gelukkig!
    Ik zou me er in ieder geval niet aan vast klampen aan evt kwaaltjes want het kan beide kanten op gaan.
    Gebruik je nu nog iets extra ter ondersteuning na de cryo? Utrobollen of Pregnyl injecties?

@hier: idd aankomende maandag mn 1e fm. Ben errug benieuwd! Alleen gisteren tijdens mn Puregon begon het toch flink te bloeden toen ik mn naald eruit haalde!! Moesten 3 vingers aan te pas komen om ervoor te zorgen dat ik niet ging lekken op mn broek ;) Manlief was er niet dus moest zelf een doekje halen om bloed mee te deppen... Heb nog wel even mn zus gebeld om te vragen of nu niet al mn Puregon eruit was gekomen met dat bloed maar ze zei dat er heus wel iets is achtergebleven. Ga ook geen zkh bellen want het heeft toch geen zin meer. Niemand weet of en hoeveel er uit is gekomen tijdens het bloeden... Vanavond gaan we dus weer vrolijk verder!! :)

Nou, hier een gezellig dagje met zn 3tjes. Sophie gaan we nu eerst even in bed stoppen en dan gaan wij op de zolder aan de slag. 11 april beginnen we met de verbouwing daarvan. We gaan een groot deel van ons dakterras, wat we nooit gebruiken, betrekken bij de woning. Daardoor komt er zeker 12 m2 bij. Dan gaan we de zolderetage verdelen in 2 gelijke kamers (voor 2 kinderen ;)) en krijgen ze beiden ook een airco. Daarnaast nog een klein kamertje (ca 5m2) om rotzooi in op te slaan. Wij slapen dan op de 1e etage en daar hebben we dan nog een kamer over (logeerkamer annex computerkamer). Dat is de kamer waar Sophie nu slaapt... Heb er echt zin in en volgens de aannemer duurt het maar circa 1 maandje! Vind dat best kort eigenlijk!
    Nou ja anyways, de zolderetage moet dus ontruimd worden voor 11 april en we hebben al heel wat gedaan afgelopen zaterdag maar we moeten nog even iets meer uitzoeken...

Ladies, ik ga dus even wat doen! Hoop snel wat te horen van Matroosje! En natuurlijk ook goed nieuws dan :D

Liefs Suus

5. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @susan; ben er vanmorgen ook even goed voor gaan zitten hoor om te reageren. En lees en schrijf dan gelijktijdig. Had vanmorgen de tijd.
    Geen idee of die testen worden vergoed. Ga er eigenlijk vanuit van niet. Maar ik betaal ze liever zelf dan dat ik mijn ei mis. In het mck hebben ze het beleid dus van op dag 12 een echo. (bij een cyclus langer dan 27 dagen) en bij die echo kijken ze wanneer de de pregnyl kan spuiten. Als het eitje nog te klein is moet je nog voor een echo komen. Maar voor de zekerheid moet je dus die ovu-testen doen, stel dat je ei ineens andere ideeën krijgt, dan mis je hem niet. Maar krijg daarnaast dus ook gewoon echo's hoor.
    Gelukkig heb ik ervaring met ovu-testen die bij mij prima werken en ook nog een leuke prijs hebben. Heb ze gebruikt voordat we naar de HA gingen.

Dat is wel lekker veel ruimte wat je erbij krijgt. En een hoop troep. Gaat ook wel snel hoor een verbouwing.
    Alleen het werk vooraf ben je inderdaad even mee zoet. Hebben wij een tijdje geleden ook gedaan, de zolder leeg gehaald. Wij krijgen een nieuw dakkapel. En gaan de zolder anders inrichten.
    Maar dan kom je er pas achter wat een hoop spullen een mens heeft.

Succes met opruimen in ieder geval.

En helaas is er weinig aan te doen als je zo bloed. Alleen als je pech hebt krijg je een blauwe plek. Ik heb altijd een doekje bij de hand eigenlijk bij het spuiten. Heb meestal een klein druppeltje bloed of hormonen wat ik dan meteen weg kan vegen.
    Heeft inderdaad geen zin meer om te bellen. Hooguit dat je ei iets minder hard groeit. Maar als het maar 1 keer is zal het weinig invloed hebben lijkt mij.

6. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Wow, herkenbaar gevoel....
    Je wilt er niet over klagen maar andere zwangeren zijn zooo confronterend..
    Ik sta er momenteel zo in: De hoofdprijs heb ik al en dat is mijn geweldige dochter! Ivf is de laatste strohalm en als het op die manier niet lukt weet ik zeker dat ik er vrede mee zal hebben! Tot die tijd gaan wij sowieso, indien nodig, voor 3 pogingen.

7. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    @Susan: Aangezien je inderdaad 100% (bij een tp) weet dat er iets in je baarmoeder zit, voel je natuurlijk alles. Maar volgens mij zijn er zat vrouwen die al een week voor hun NOD zwangerschapssymptomen hebben, toch ?
    Ik gebruik voor de rest helemaal niets bij een cryo tp. Heb 1x pregnyl gespoten en dat was op 5 maart, dat is nu ondertussen wel uit me lichaam. Het blijft afwachten, volgende week weten we iig meer :). Ik verwacht maandag/dinsdag me NOD te hebben.

Volgens mij maakt het bloeden niet zo heel erg veel uit. Bij mij bloed het ook wel eens. Ik spuit zowiezo minimaal 4x op een dag insuline en ook dat bloed wel eens, maar zie ik niet terug in mijn waardes. Spannend maandag je 1e fm !

Succes met de zolder opruimen. Wauw je krijgt er wel een heleboel ruimte bij, super hoor !

8. zonnetje1980

9 feb 2009
    4.405
    11
    38
    in mijn huisje
    @loontje: de een heeft inderdaad al paar dagen voor nod zwangerschapskwalen en de ander pas later.
    Maar je lichaam kan je wel voor de gek houden met kwalen. Dus helaas gewoon afwachten.
    Pregnyl 5000eh is volgens mij na ongeveer 10-11 dagen uit je lichaam (bij sommige sneller) en 10000eh na ongveer 11-12 dagen.
    Ik merkte het altijd als de pregnyl weer verdwenen was. Succes nog even met wachten.

9. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Suus ik hoop niet dat ik iets heb gezegd wat kwetsend is. Dat is niet qat ik wou

Weet niet wie het vroeg over symptomen. Ik voelde elke maand symtomen. Tot de maand dat ik zwanger was. Toen ik bijna
    Mocht testen kwam ik erachter dat ik juist niets voelde.

10. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Jessy, je hebt me zeker niet gekwetst hoor! Zou eigenlijk niet weten waarmee :) Wilde jou eigenlijk meer het gevoel geven wat Sportmama ook al zei, dat je de hoofdprijs al hebt.

Pregnyl 10.000 IE is bij mij na 10 dgn mn lijf uit. Heb er al 2x op getest nl ;)
    En ook ik voelde, net als Jessy, bij mn zwangerschap helemaal niets!! Maar ja, het wisselt gewoon enorm...

Loontje, we moeten voor jou dus gewoon hopen dat je niet ongi wordt aankomende week...

Hier dus al iets opgeschoten op zolder. Heb er ook al wat oud behang afgetrokken. De vorige eigenaar had 2 lagen behang erop! Pffffff, gelukkig gaat het redelijk makkelijk en voor de moeilijkere stukken gaan we tzt een behangstoomapparaat huren voor een dagje. Dan is het zo gepiept! Nu ff lunchen en dan hierna naar de Appie voor de boodschapjes... Als we terugzijn, kan ik een mega berg wasgoed gaan opvouwen, bah!

11. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Suus. Ik weet dat ik de hoofdprijs al heb. Maar ja dat gevoel!
    Ik ben ook enorm gezegend met ons mannetje. Dus daar klaag ik ook echt niet over.

12. jessy1983

jessy1983 Fanatiek lid

30 jul 2008
    1.593
    1
    0
    Noord Brabant
    Heel veel succes met de zolder. Het behang en zo!

13. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Jessy, wanneer is voor jou je gezinnetje compleet? Je schuldig voelen tegenover ons (zonder kinderen) is ook niet nodig. Jij kan er niets aan doen dat jij al zo'n heerlijk ventje hebt en wij nog niet.
    Elke poging zal weer anders gaan. Door de opgedane ervaring kan je nu enkele dingen alvast voor zijn zoals aangeven om ev. pijnbestrijding te willen.
    Ik maak me maar niet te druk. Manlief doet aan darten, en kan daarom morgen niet om 16.00 afspreken :), de deca gaat nog steeds goed in mijn lijf en er worden nog geen gekke dingen aan mij opgemerkt.:p Druk maken om de punctie doe ik niet. Als mijn eierstokken weer naast elkaar gaan liggen krijg ik een roesje is afgesproken. Die pijn hoef ik niet nog eens mee te maken. Die ken ik nu wel. Wel ben ik erg benieuwd naar de hoeveelheid follikels die ik nu zal kweken.

Mooie uitspraak. :D:D

Tat, hoe is het vandaag? Heftig zoals jouw buik op de pregnyl reageert.

Zonnetje, jij hebt je reacties even goed bijgewerkt. Top!:D
    eindelijk ongi en duidelijkheid over wanneer het begin van de cryo poging. Wanneer verwacht je ongeveer de tp te hebben?

Ik heb de afgelopen 3 dagen gewerkt. Elk 3 uur en dat ging wel. Al vielen maandag en gisteren me wat zwaarder. Na thuis rustig aan op de stoel achter de pc of op de bank hangen kon ik weer wat doen en dat voelde goed! Gelukkig is het ook niet superdruk op het werk en heb ik maar een beperkte ruimte om me in te mogen bewegen. Natuurlijk is dit in overleg met leidinggevende. Morgen nog een werkdagje, maar die zal wat meer mentaal druk zijn. Gesprekken met collega's nav gedoe over mij tijdens mijn afwezigheid. Het zal vast meevallen, maar toch.. even meemaken.;)

Susan, toch een heftige operatie zijn jullie van plan. Natuurlijk met mooie kamers in het vooruitzicht en meer ruimte. Slim om het dakterras te gebruiken. Een maand is niet lang, maar een kleintje en slapen kan het misschien soms toch lastig zijn.

Wij hebben onlangs meer opbergruimte achter schotten gemaakt. Dat was ook lekker opruimen.;)

Heee, kan je ook even hier komen om de was op te vouwen? Zover kom ik vandaag niet.

14. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    hallo allemaal.

nou weer terug uit dusseldorf. had vanmorgen ook een posi ovutest:) en ik heb maandag me cryo tp!!! :)

voor de zekerheid nog wel ff bloed geprikt en daar bellen ze me nog over op of maandag zeker blijft staan. (maar denk het wel)

dus bij deze timon mag je me op de lijst zetten voor de tp.

hoe gaat het met de rest?? timon hoe gaat het met het spuiten van jou??

15. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Wie, wat en waar
    Timon: ICSI 2, UMCU
    Sandra1987: IVF 3, UMCU
    Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC
    SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC
    Zonnetje: ICSI 1 cryo mck
    Tat76: ICSI 1, HAGA
    Susan: ICSI 1, VU MC
    Sabine25:cryo tp, erasmus mc
    Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg.
    Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU
    LadyZorra: cryo TP, VU MC
    Mistery: ICSI 1, UMCU
    Heros: ICSI 1, MC Kinderwens
    Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC
    Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg
    Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf
    Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen
    Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam
    Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc

Wanneer starten
    Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon
    Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f
    Sabine25 11-02 progynova
    Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl
    Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE
    Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f
    Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide
    ST: geschat -> 06/03 start progynova
    Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon
    zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus
    Jessy1983: 24-3 start Deca, 29-3 start puregon
    Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca
    Sandra1987: 21-4 start puregon

Echo/fm
    Tat76: 08-03 fm en 14-03
    Char1983: 10-03 echo 12-03 fm
    Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho
    Matroosje: 11-03 fm
    Susan: 21-03 1e fm
    Sportmama: 23/03 1e fm
    zonnetje1980: 28-03 1ste fm
    Timon: 01-04 1e fm

Punctie
    ST: niet (6 cryo's over van punctie aug)
    Snoes: niet (5 cryo's over)
    Tat76: niet (14 cryo's over)
    Sabine25: niet (5 cycro's over)
    LadyZorra: niet (12 cryo's over)
    Girl: niet (2 cryo's over)
    Mistery: 12 maart
    Matroosje: 14-3
    Butterfly: rond 14-03
    Char1983: 16-03
    Sportmama: ws. 04/04
    Timon: 05-04 of 06-04
    Jessy1983: waarschijnlijk 14-4
    Sandra1987: 03-05

Terugplaatsing
    Sabine25: 01-03
    Loontje85: 11-3
    Snoes: ca 22-03
    Matroosje: 17-3
    Char1983: 19-3
    Tat76: 21-03
    Mistery 15-03
    Girl86: 21-03
    ST: geschat -> 3e week maart
    Zonnetje: begin april
    Sportmama: ws. 06/04
    Timon: 08/09-04

Testen
    sabine25: 15-03
    Matroosje 31-3
    Loontje85: 23-3
    Mistery: 29 maart
    Char1983: 1 of 2 april

Zwanger

Niet zwanger
    Sabine25

Miskraam

16. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Girl, geregeld!;)

Het spuiten gaat best goed. Manlief blijft darten. Morgen kan hij niet eens om 16.00 afspreken ivm het darten.:) Maar verder mag ik niet mopperen. Nog nergens last van en dat is altijd fijn.;)

17. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    dank je timon. nu natuurlijk nog wel erg spannend of hij goed ontdooid zaterdag!!!

18. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Daar gaan we wel vanuit, hoor! Maar mijn duimen draaien...;)

19. Girl86

Girl86 Fanatiek lid

21 jan 2010
    2.318
    0
    0
    fijn dat het goed gaat met spuiten. maar hij weet ook dat het voor een goed doel is he. dan doen ze dat wel.
    gelukkig heb je nergens last van. dat is erg fijn.

hier wordt zaterdag cryo uit de vriezer gehaald.

20. butterfly80

butterfly80 Actief lid

21 jun 2010
    112
    0
    0
    He lieve meiden! Nou t was spannend vandaag! Ging niet zo goed met me dus moest op echo controle komen. En ja hoor, zit tegen overstimulatie aan..... Al die follikels gevuld met vocht en ook in m'n buik gaan lekken... Au! Vandaar dus die rot pijn. Moest m'n bloedtest vanmiddag afwachten. Die was gelukkig wel goed dus mag de terugplaatsing door gaan morgen! :) het vu heeft aan ter gooi alleen doorgegeven dat er een terugplaatsing is en helaas zeggen ze niet hoeveel embryo's er zijn. Naja dat hoor ik wel morgen in t vu. Nu dus maar op bed. Mag niet zo veel doen.
    @all: weten jullie wat wel niet goed is om te eten drinken met dreigende overstimulatie? Kan wel wat tips gebruiken. :) voor alles andere meiden succes met spuiten en wachten tot de testdag......

Deel Deze Pagina