Ja, denk dat het dinsdag komt en mijn man denkt donderdag hahaha.... ach gewoon afwachten maar! Zit toch niets anders op. Wij zitten ook @Leiderdorp ja.....erg fijn MC vinden wij tot nu toe! Hoe is jullie ervaring?
Hoihoi, op zijn max kan het zelfs 40dagen duren :S Het kan nog al wisselend zijn bij mij helaas! Thanks voor je felicitatie....een leuk ventje is het geworden! Ons tweede neefje in drie maanden tijd! Hoezo lukt het je niet om "gewoon"te werken? Komt dat door de spuiten? Misschien heb je t al vermeld maar, dan heb ik erover heen gelezen sorry! En bevroren Deca lijkt me niet zo fijn....geen last van gehad?
Heros, je bent er weer. Jee, 2 neefjes in 3 maanden terwijl je zelf heel graag wilt. Geen moeite gehad om op kraamvisite te gaan? De bevroren deca was snel ontdooit door mijn warme handen en ik heb 'm even laten liggen. Nergens last van gehad met spuiten. Ik zit in re-integratie ivm een inzinking (enorm diep dal) net voor kerst. Mijn rugzak vorig jaar was overgelopen. Nu dus tree voor tree weer aan het opkrabbelen en eigenlijk gaat het best goed. Ik ben echt al een heel eind.
Pas je wel goed op jezelf Timon!? Rustig aan doen hoor, anders ben je straks verder van huis. Babystapjes nemen PCM heeft gelukkig erg veel geholpen en zorgde dat de pijn zeker minder werd. Heel raar dat het dit keer zo heftig was. Dus wel de dagen na je TP maar niet de dag zelf Susan? Tja, ik weet dat er heel veel dames zijn die wel van alles nog uitspoken omdat ze niet weten dat ze zwanger zijn, maar ik wil het lot ook weer niet tarten, begrijp je? Zou graag nog even een klein rondje hardlopen voordat ik naar het zkh moet, maar misschien beter om er even mee te wachten dus. @ heros Oh vreselijk, als he tmoet komen, komt het niet, als je niet wilt dat het komt, komt het altijd te vroeg
Tat, doe waar jij je goed bij voelt. Ipv hardlopen misschien wandelen? Op de dag van tp lekker rustig aan doen is misschien toch wel beter. Het is veelal een intensieve dag.
Wie, wat en waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MC Kinderwens Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Sabine25 11-02 progynova Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide ST: geschat -> 06/03 start progynova Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus Jessy1983: 24-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca Sandra1987: 21-4 start puregon Echo/fm Tat76: 08-03 fm en 14-03 Char1983: 10-03 echo 12-03 fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Matroosje: 11-03 fm Susan: 21-03 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm zonnetje1980: 28-03 1ste fm Timon: 01-04 1e fm Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) Tat76: niet (14 cryo's over) Sabine25: niet (5 cycro's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Mistery: 12 maart Matroosje: 14-3 Butterfly: rond 14-03 Char1983: 16-03 Sportmama: ws. 04/04 Timon: 05-04 of 06-04 Jessy1983: waarschijnlijk 14-4 Sandra1987: 03-05 Terugplaatsing Sabine25: 01-03 Loontje85: 11-3 Snoes: ca 22-03 Matroosje: 17-3 Char1983: 19-3 Tat76: 21-03 Mistery 15-03 Girl86: 21-03 ST: geschat -> 3e week maart Zonnetje: begin april Sportmama: ws. 06/04 Timon: 08/09-04 Testen sabine25: 15-03 Matroosje 31-3 Loontje85: 23-3 Mistery: 29 maart Char1983: 4-4 Zwanger Niet zwanger Sabine25 Miskraam Ook nog even iets aangepast....
Wie, wat en waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MC Kinderwens Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Sabine25 11-02 progynova Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide ST: geschat -> 06/03 start progynova Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus Jessy1983: 24-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca Sandra1987: 21-4 start puregon Echo/fm Tat76: 08-03 fm en 14-03 Char1983: 10-03 echo 12-03 fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Matroosje: 11-03 fm Susan: 21-03 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm zonnetje1980: 28-03 1ste fm Timon: 01-04 1e fm Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) Tat76: niet (14 cryo's over) Sabine25: niet (5 cycro's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Mistery: 12 maart Matroosje: 14-3 Butterfly: rond 14-03 Char1983: 16-03 Sportmama: ws. 04/04 Timon: 05-04 of 06-04 Jessy1983: waarschijnlijk 14-4 Sandra1987: 03-05 Terugplaatsing Sabine25: 01-03 Loontje85: 11-3 Snoes: ca 22-03 Matroosje: 17-3 Char1983: 19-3 Tat76: 21-03 Mistery 15-03 Girl86: 21-03 ST: geschat -> 3e week maart Zonnetje: begin april Sportmama: ws. 06/04 Timon: 08/09-04 Testen sabine25: 15-03 Matroosje 31-3 Loontje85: 23-3 Mistery: 29 maart Char1983: 4-4 Zwanger Niet zwanger Sabine25 Loontje85 Miskraam Helaas het is over en uit hier ..... vraag me echt zo af waarom het niet wil lukken . We gaan gelijk door voor een nieuwe cryo tp, heb me zojuist weer aangemeld en dan horen we vanmiddag of we deze maand verder kunnen.
@Timon Ja hoor, ben er steeds maar vaker aangezien ik anders zo snel achterloop met de verhalen Maar, helaas heb ik nog steeds niet meer te vertellen en wacht ik maar af! Mijn twee nieuwe neefjes zijn echt schatjes!! Nee, ik heb daar geen moeite mee. Mijn zusje zei wel toen ze nog zwanger was en het verhaal van ons hoorde; sorry! Echt heel lief maar, ik was al zo blij dat het hun wel gewoon is gelukt!! Veel sterkte he, en doe alles lekker rustig aan....het is ook allemaal niet niks!! @Tat76 Helaas is dat helemaal waar :S @Char1983 Spannende tijd joh!! @Loontje85 Wat balen joh....gaan ze nog verder onderzoeken waarom ze niet blijven zitten? Sterkte!!
@Heros: Nee ze gaan niets onderzoeken, ze kunnen niets aan de innesteling onderzoeken zeggen ze .... Balen he dat het zo lang duurt bij je !!
Nou, ff snel ego want mn nichtje loopt deze week stage hier. Net terug van de VU. Er liggen 22 follikels klaar, 12 links en 10 rechts. Wezen bloedprikken en afh daarvan wordt het verdere plan bepaald.Vanmiddag word ik gebeld... Loontje, wat k*t voor je......
Zo, heb weer even gelezen. @timon: hier ook een groot, klein kind met een speeltje hoor. Maar hebben samen van het mooie weer genoten. En 1 weekend valt nog mee. En soms 2. Dat heb ik nu ook. Wil er eigenlijk ook niet meer werken. Hopelijk gaat het goed die uren. En anders misschien 2x 4uur en 2x3 uur ofzo. Succes. En de deca is erg vervelend als hij bevroren is. Als ik weg moet haal ik hem gewoon uit de koelkast en neem hem zo mee. Volgens mij mag hij wel een paar uur uit de koelkast. Was toen ook niet zo warm en hij bleef in de auto liggen. Maar ga het eens opzoeken. @heros; ik ben erg blij met het mck. Is fijner dan waar ik hiervoor zat. Maar had er ook al goede verhalen van gehoord voordat ik erheen ging. Succes met wachten en ik ben benieuwd wie gelijk krijt. @sporten na de tp: hier heb ik dus erg veel last van mijn buik. En dan wel een week of 2 weken. Dus ik doe de weken erna heel rustig aan. Ook op verzoek van manlief. Die wil dat ik mijn buikje rust geef. En ik voel ook echt krampjes als ik teveel doe. Maar ik heb het gevraagd na bij de tp wat je wel en niet mag doen. Antwoord was dat je alles mag doen wat je wilt, maar bv niet paardrijden en parachute springen. Voordeel, was dat ook niet van plan. Maar doe waar je je goed bij voelt inderdaad. Volg je eigen gevoel en let op je lichaam. Helaas kan je verder weinig doen aan het wel of niet bevorderen van een innesteling. Man heeft het de vorige keer aan de gyn gevraagd en die zei het een grijs gebied is wat ze dus ook niet kunnen onderzoeken. @loontje; Balen dat het mislukt is. Hopelijk mag je gelijk door. @susan; dat is een flink aantal wat je hebt zeg. Is dus even afwachten hoe verder. Hoeveel had je de vorige keer bij sophie? @all; de rest succes op het wachtbankje of met het wachten op andere dingen. Hier weinig te melden verder eigenlijk.
loontje wat k#t hopelijk kan je gelijk weer door volgens mij heb ik in mei me terugplaatsing susan mooi aantal heb je
Holymoly Susan, wat een mooi aantal!! Rustig aan doen tot aan de punctie hoor! Loontje, wat ontzettend kl^%$&^$& dat het niet gelukt is. Hoop dat je meteen door kan zodat je vooruit kunt kijken. Ik ben lekker aan het zenuwen ondanks dat ik op mn werk zit voor vanmiddag... Afleiding, ho maar Bijna naa rhuis en dan op naar LUMC...spannend! Ik hou jullie op de hoogte! Girl, hoe is het bij jou gegaan?? Butterfly, hoe voel jij je? Sabine, in mei leggen alle vogels een ei...dus hopelijk is dat sowieso een vruchtbare maand? Timon en heros, thanks voor jullie reacties. Ik ga zeker doen wat goed voelt. Zolang ik inderdaad maar luister naar mijn lichaam, dan doe je niet verkeerd. Char, hebben ze kunnen invriezen?
@tat: dat heb ik vaak ook dat je toch zenuwachtig bent, ondanks je werk. Vaak vind ik de eerste uren nog wel gaan, maar hoe verder de ochtend hoe zenuwachtiger je wordt. Succes in ieder geval. @sabine: nog even geduld voor je dus.
Ik heb het nog even van de deca opgezocht wat betreft bewaren en als je hem mee moet nemen. In de bijsluiter staat dat je deca 1 week buiten de koelkast kan bewaren, mits hij niet warmer wordt dan 25graden. Om bevriezing te voorkomen kan je hem dus gewoon in de tas meenemen.
Tat, sterkte vanmiddag!! Het is bijnaaaaaaaaa zover! Zonnetje, bij Sophie had ik 'maar' 9 eicellen, met maar 4 bevruchtingen. Was toen erg teleurgesteld... En nu dan ineens zoveel? Had ik niet verwacht! Rechts waren ze zo'n 14mm, maar links al eentje van 20, 1 van 19 en 2 van 18!! Er zat ook wat vocht naast mn rechter eierstok...maar was niet erg zei ze. Geen cyste hoor. Nou, ben benieuwd met wat ze gaan doen met me....... Ze zei wel dat ik de dag na de punctie beter niet kan werken... Uhm, dat kan dus niet echt dus mocht de punctie donderdag zijn, ga ik vrijdag gewoon werken! Ik zie dan wel hoe het gaat.
@susan; maar 9 valt ook wel mee hoor. Weet dat het mck namelijk er naar streeft maar 5-10 eitjes te hebben bij de punctie. Had er 12 en dat vonden ze best veel. Maar weet dat andere ziekenhuizen dus veel meer proberen te krijgen. Maar 4 bevrucht is dan weer weinig helaas. Is nu ook afwachten hoeveel er nog mooi gegroeid zijn en bruikbaar. Waarschijnlijk kan je beter niet gaan werken ivm kans op overstimulatie en grotere kans op het feit dat de follikels zich weer met vocht vullen. Met rust is de kans kleiner. Omdat je nu ook al vocht in je eierstokken hebt. Dat is wel vervelend dat je moet werken. Maar is dus even afwachten. Succes in ieder geval en doe voorzichtig met je buik en je stokjes.
Halo Dames, Sorry dat ik zo lang niets van me heb laten horen, maar heb na de punctie even goed rust genomen. Ik lees dat jullie de afgelopen dagen aan mij hebben gedacht, dat vind ik erg lief van jullie De TP ging prima. Uiteindelijk waren er 5 emmy's die geschikt zijn voor terugplaatsing. Omdat ik 36 ben mag ik in principe 2 terug laten plaatsen. We hebben besloten om er maar 1 te doen, en de andere 4 te bewaren. Nu is dus het wachten begonnen. Vriendlief zit voor zijn werk de hele week in Duitsland, dus ik zit hier in mijn eentje thuis te wachten. Ik heb voor elke avond een activiteit georganiseerd zodat ik me niet te veel met wachten bezig houd.