Hoi meiden, Ik kom hier ook mee schrijven en lezen. Zoals het er nu naar uit ziet begin ik eind april met onze 1e ICSI-behandeling. Vandaag ben ik voor een echo geweest en is er een semenanalyse gedaan. Over 2 weken hebben we het startgesprek en krijgen we de uitslag. Op de echo was wel iets te zien wat er niet hoort, maar of het nou een endometriose cyste of een ingeklapte follikel is, dat kon ze niet goed zien. Het was maar 2 cm dus als het goed is kan het voor de behandeling geen kwaad. Het worden dus 2 spannende weken, hoop zo dat we gewoon eind april mogen beginnen! Liefs, Doortje
Wie, wat en waar Timon: ICSI 2, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo tp 2, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cryo tp, erasmus mc Char1983:ICSI 1, St Elisabeth Tilburg. Snoes: IVF1 cryo tp, UMCU LadyZorra: cryo TP, VU MC Mistery: ICSI 1, UMCU Heros: ICSI 1, MC Kinderwens Matroosje: IVF I, Bronovo & LUMC Jessy1983: ICSI 1 Amphia Breda icm Ez Tilburg Girl86: IVF 1 cryo tp, Dusseldorf Sportmama: IVF 1, UMC Nijmegen Engeltje, ICSI 1, EMC Rotterdam Loontje85: ICSI cryo tp, VUmc Doortje25: ICSI 1, MCK Leiderdorp Wanneer starten Butterfly: 01-02 start pil, 21-02 start decapeptyl, 02-03 start puregon Char1983: 04-02 start pil, 21-02 start lucrin, 28-02 start gonal f Sabine25 11-02 progynova Matroosje: 11-02 start Deca, 03-03 start Gonal, 12-3 pregnyl Susan: 14-02 pil, 28-02 decapeptyl, 12-03 puregon 150 IE, 22-03 Pregnyl Timon: 22-02 start pil, 11-03 start decapeptyl, 25-03 start gonal f Mistery: 28-2 start Gonal f en Cetrotide ST: geschat -> 06/03 start progynova Sportmama: 09/03 start deca, 23/3 start puregon zonnetje1980: 16-03 tp in eigen cyclus Jessy1983: 24-3 start Deca, 29-3 start puregon Heros: waarschijnlijk volgende week of die week daarop start Deca Sandra1987: 21-4 start puregon Doortje25: Hopelijk in de laatste week van april Echo/fm Tat76: 08-03 fm en 14-03 Char1983: 10-03 echo 12-03 fm Snoes: 15-03 (?) uitgangsecho Matroosje: 11-03 fm Susan: 21-03 1e fm Sportmama: 23/03 1e fm zonnetje1980: 28-03 1ste fm Timon: 01-04 1e fm Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Snoes: niet (5 cryo's over) Tat76: niet (14 cryo's over) Sabine25: niet (5 cycro's over) LadyZorra: niet (12 cryo's over) Girl: niet (2 cryo's over) Mistery: 12 maart Matroosje: 14-3 Butterfly: 15-03 Char1983: 16-03 Susan: 24-03 Sportmama: ws. 04/04 Timon: 05-04 of 06-04 Jessy1983: waarschijnlijk 14-4 Sandra1987: 03-05 Terugplaatsing Sabine25: 01-03 Loontje85: 11-3 Mistery 15-03 Matroosje: 17-3 Char1983: 19-3 Tat76: 21-03 Girl86: 21-03 Snoes: ca 22-03 Susan: 27-03 ST: geschat -> 3e week maart Zonnetje: begin april Sportmama: ws. 06/04 Timon: 08/09-04 Butterfly: 18-3 Testen sabine25: 15-03 Loontje85: 23-3 Matroosje 31-3 Mistery: 29 maart Char1983: 4-4 Girl: 04-04 Tat: 4-4 Susan: 08-04 Butterfly: 1-4 Zwanger Niet zwanger Sabine25 Loontje85 Miskraam Ik heb mezelf even op het lijstje gezet!
@nadina; welkom hier! Je kunt het laatste lijstje dat is ingevuld aanvullen (een paar pagina's terug). Ja idd er is geen peil op te trekken! Of je nou wat voelt of niet, t kan nog alle kanten op. Bij de een betekent het ongie en voor de ander betekent het zwanger. Het enige dat ik heb wat wel anders is dan normaal is dat ik het echt koud heb. Hoofd voelt juist wel warm maar van binnenuit koud ofzo. Kan ook door de spannende tijd komen.... Haha. Tja @Susan ja ik wist niet eens van die gradaties. Mijn ziekenhuis vroeg ernaar omdat ze niet konden inloggen bij t vu tijdelijk ofzo. Vandaar dat ik daarna natuurlijk nieuwsgierig ernaar werd! Haha, Zetten ze dat dan wel in de brief die ze opsturen?
@susan: succes morgen. @nadine: welkom hier. @doortje; heb je al een infoavond gehad? Zag dat je ook bij het mck loopt. Ik loop daar ook. Vervelend dat ze wat zagen wat niet goed was. @all: vind dat je tijdens de ww inderdaad van alles voelt en helaas hoeft het helemaal niks te betekenen. Heb alles even snel doorgelezen, dus een korte reactie dit keer.
Ook ff een snelle reactie van mij..... @Nadina en Doortje: welkom meiden ! Spannend allemaal hè !? Het is altijd fijn om mee te kletsen en je hart te kunnen luchten. @Susan: succes en sterkte morgen, hopelijk valt de punctie mee Heerlijk hè dat je van alles voelt na de tp ..... Ik had het ook en helaas betekende het helemaal niets. Kan natuurlijk wel zo zijn en laten we dat ook hopen ! Duimen dat het een roze maand gaat worden
susan veel sterkte morgen hopelijk heb je niet teveel pijn toen ik zwanger was ging me hond elke keer op me buik liggen maar zodra die kleine ging bewegen trok hij hem snel weg en de nacht voor dat me weeen begonnen leek hij wel een wolf met ze gejank snachts schrok me rot waarschijnlijk heeft hij wat aan gevoeld maar eenmaal toen de kleine er was was hij gelukkig niet jaloers hebben kleertjes laten ruiken van de kleine toen we in het zk lagen
Meiden, dankjewel voor jullie welkom! Is altijd fijn om met meiden die hetzelfde mee maken of gemaakt hebben, ervaringen te delen. Zonnetje, ons 1e startgesprek hebben we in november gehad, maar dat was uiteindelijk maar een kort gesprek helaas. Mijn vriend had namelijk koorts gehad en is uiteindelijk ook nog aan een spatader geopereerd. De info-avond hebben we toen dan ook helaas moeten afzeggen. Over 2 weken hebben we opnieuw een startgesprek, maar dan echt hoop ik. En de week erop staat de info-avond gepland. Wat kan ik van die info-avond verwachten? Ik heb van andere vrouwen gehoord dat die namelijk helemaal geen info-avond hebben gehad, maar dat is wel al wat jaren terug hoor! Sabine, ik heb 2 honden en ben erg benieuwd of ze het zullen door hebben als ik eenmaal zwanger mag zijn! De hond van vrienden ging ook steeds met zijn kop op de zwangere buik van mijn vriendin liggen. Erg bijzonder lijkt me dat! Susan, ik lees dat jij morgen de punctie hebt. Veel succes, hopelijk valt het mee!
Welkom Nadine. Is het je allereerste behandeling? Maar leuk dat je mee komt kletsen. Jammer om de rede
En welkom doortje!! Voor jou begint het al op te schieten. Eind april is zo Spannend Gek hè dat dieren zo reageren.
welkom nadine en noortje. susan succes met de punctie!!!!! hopelijk een mooie score. hoe gaat het met de meiden op het wachtbankje?? en de andere die bezig zijn met spuiten??
Jeetje veel geschreven zeg! Was ff lekker hockeyen vanavond Kom ik bij mn auto, doet ie t niet!! ANWB gebeld, had helemaal nix bij me qua pasjes (ook geen rijbewijs dus) dus zou dan iets moeten regelen om die pasjes bij mn auto te krijgen, baalde al als een mega stekker (had het paar weken geleden ook al nl) en ineens, toen ik die vrouw nog aan de lijn had, deed ie t weer!!! Huppa naar huis gereden dus ik ben weer thuis met auto en dan morgen ook maar ff de garage bellen of ik langs kan komen binnenkort. Gedoe ook... Ben er dus ff klaar mee dus ff geen reactie op iedereen. Wel ff kort op Butterfly. In de brief staat niet welke kwaliteit de cryo's hebben, maar ik kan je wel zeggen dat ze alleen de beste invriezen. Dus waarvan zij denken dat die kans maken om het invries- en vooral ontdooiproces te overleven.
Susan, veel succes morgen met de punctie!!!! Zonnetje, onthou goed dat de pregnyl onderin je groentela ligt! Sabine, wat een fout om de verkeerde dosering aan te geven. Overgeven is niet goed terwijl je alleen meer verdoving met de punctie wilt. Winkelen na de punctie was bij mij niet mogelijk. Elke hobbel onderweg voelde ik. Hopelijk is dit begin april anders. ST, fijn om weer even wat van je te lezen. Het weekend starten voor je eskimo. Spannend! Is het in natuurlijke of gestimuleerde cyclus? Poca, welkom bij de club. Wij lopen aardig gelijk op. Ik mag vrijdag de gonal erbij nemen. Deze ronde heb ik ook last van (vage) hoofdpijn door de deca. In welk zh lopen jullie? Girl, hou jij het zonnetje wel in de gaten waardoor je niet verbrand op het bankje? Ik zie dat Butterfly zich naast je heeft genesteld. Char, als ik het nog niet heb gedaan. Van harte met je verjaardag! Jessy, bijzonder van jullie kat. Net als de kat van Tat en de hand van Char. Ons konijn heeft dat gedrag niet vertoond. Nadina, welkom. Spannend de 1e ICSI. Waarom zie je nu al tegen de punctie op? Iedereen beleefd het anders en jij kan er nog onbevangen instappen. Doe dat. Het kan jou ook erg meevallen. In welk zh lopen jullie? Nog een nieuwe naam. Doortje welkom! Susan, niet fijn als je auto je in de steek wilt laten. Zeker vlug ermee naar de garage. Maar eerst de punctie... hoe laat moet je? Hier gaat het even wat minder. Een samenloop van nog niet helemaal beter/fit, deca en ongi. Dus veelal moe en deze dagen veel hoofdpijn. Vandaag zelfs ziek gemeld omdat ik het niet trok. Met een kruikje op de bank. Vrijdag gaat de gonal naast de deca erin.
He Timon, wat balen voor je zeg dat je je zo voelt! Hopelijk worden de deca klachten minder als de Gonal erbij komt. Hoor je toch vaker?? Morgen moet ik me om 08.15 uur melden, dus lekker vroeg, ben er dan wel meteen vanaf
Je hebt de hele dag om bij te komen! Hopelijk ben je niet zo gek om vrijdag te gaan werken. Even bijkomen... Ik vermoed dat de hoofdpijn deze dagen erger is geworden door de (naderende) ongi. Ik heb namelijk gemerkt dat ik sinds enkele maanden net voor de ongi heftige hoofdpijn heb. Vast nu geen uitzondering. Vage hoofdpijn door de deca heb ik niet eerder gehad. Ach, voor alles is een 1e keer. Geen idee of het weg gaat als de gonal erbij komt. We zullen zien.
Wel vreemd dat je dat hebt hoor........als je het nooit eerder gehad hebt. Anders gewoon een lekker pilletje innemen!