Wie ook maart/april '11 IVF/ICSI behandeling of cryo tp?

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Timon, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Laten we het maar houden op gek lijf. Ik snap 'm zelf soms ook niet en zeker met deze processen. Af en toe een pcm is te doen.

2. nadina32

nadina32 Lid

5 mei 2010
    94
    0
    0
    buschauffeur
    Leiden
    Heb mezelf erbij gezet!

3. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Susan, heeeeel veeel succes vandaag en rustig aan he ;)
    Balen van je auto. Is altijd zo'n gedoe weer waar je niet op zit te wachten. Die van mij moet ook weer voor APK...pff wanneer plan ik dát nou weer in!?

Timon, balen dat je je zo slecht voelt joh! Morgen gonal dus. Heb ik nooit eerder gehad. Hoop dat je klachten dan in elk geval af zullen nemen. Sterkte!

Nieuwe meiden, welkom!

4. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Meiden, ben al een tijdje klaar hoor maar heb nog ff lekker ontbeten m'n man in een restaurantje en Sophie net opgehaald bij oma.

Score: 15 eicellen en 2.1 milj zaadjes. Moet lukken dachten we zo :)
    Had goed geloot tav het piknbestrijdingsonderzoek. Kreeg een infuus met daarin een pijnstiller. Punctie was daarom goed te doen! Dit is lichamelijk toch altijd het ergste en dat is nu gelukkig klaar.
    Zaterdag moet ik bellen tussen half 10 en 10 en dan horen we of er bevruchting was. Aantal en kwaliteit horen we pas bij de tp en die verwachten we zondag.

5. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    Klinkt goed Susan! Fijn dat de pijn goed te handelen was. Zo hoort het ook. Lekker rustig aan vandaag (ik neem aan dat je toch niet gaat werken??) en geniet van het zonnetje!

@hier... heb weer een weeïg gevoel in mn buik...maar op een slechte "ik ga ongi worden" manier :(

6. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Tat lieverd, klote van je gevoel maar het zegt nog helemaal niets!! Je zit pas 'net' in de ww dus het kan niet nu al fout aflopen...

Nee vandaag ben ik vrij hoor en lig nu lekker in bed. Sophie en ik gaan beiden slapen en dan gaat manlief boodschappen doen. Net als buiten rondje gewandeld met de hond en Sophie. Oh ja en de 1e bollen zitten er alweer in :)

7. sportmama

sportmama Actief lid

7 mrt 2010
    432
    0
    0
    administratief
    Gelderland
    Hallo allemaal,

Ik zal ook weer eens wat komen posten!
    Heb net paar pagina's teruglezen en meiden op de wachtbank: pfoe, wat spannend om te lezen al jullie kwaaltjes en ik ga ook eens wat meer op mijn kat letten de komende tijd;)
    @Susan, fijn dat je punctie zo goed is verlopen! Ik duim voor mooie emmy's voor je!
    @nieuwe meiden, welkom!
    @Timon, hoest nu met je? Vervelend van je hoofdpijn en moeheid... Tis klotespul die deca... Bij mij is het prikken een ramp maar gelukkig geen kwaaltjes behalve een enkele opvlieger...
    Ben gisteren voor controle echo in het zh geweest en mag VANDAAG beginnen met de puregon! Ik moet na een week terug voor echo en ws. rond 5/4 de punctie! Sportpapa kreeg ook goed nieuws want zijn zwemmers waren nog nooit in zo'n grote getale aanwezig geweest dus zeker IVF kwaliteit!

8. Char1983

Char1983 Fanatiek lid

19 feb 2011
    3.447
    21
    38
    Vrouw
    Noord-Brabant
    @ Susan klinkt idd goed! Fijn dat jij de punctie ook goed ondergaan bent...scheelt toch al een hoop he? Zo de tp ook weer inzicht voor jou spannend!

@Tat zegt idd volgens mij niets ik moet zeggen ieder gevoel dat ik voel in mijn buik denk ik ook o nee help ga ongesteld worden maar misschien zijn dat ook gewoon angst gevoelens? Maar voor mij is het de eerste keer dus weet het verder ook niet...Eng allemaal he???

@sportmama voor jullie ook goed nieuws dan!

9. Tat76

Tat76 Fanatiek lid

20 jan 2011
    1.288
    0
    36
    Vancouver
    dat onzekere he, dat maakt het allemaal zo erg. Bedankt voor jullie lieve woorden meiden! Kan niet meer doen dan afwachten he. Vorige keer werd ik alleen wel al na 6 dagen ongi :( Da's heel vroeg, dat weet ik wel.

Wat mijn vriend alleen zei zojuist, en misschien weet 1 van jullie dat misschien, is omdat ik zoveel eitjes had en ze heel vaak moesten prikken bij , dat ik misschien wat last had van littekenweefsel?
    Sinds mijn punctie voel ik ALLES in die regionen, terwijl ik daar vroeger bij wijze van niks voelde. Op een pijntje hier en daar tijdens mn menstruatie na dan.
    Ik heb nu zeker sinds de pregnyl echt veel last in mn onderbuik en dat varieert van zeurderig gevoel tot echt steken en dat dus al sinds de 15e.
    Nou heb ik een zittend beroep (40 u/w) en ik kan me ook niet voorstellen dat de hele dag rechtop zitten waarbij alles op je onderbuik drukt, goed voor je kan zijn.
    Ik zal het de volgende keer nog maar een keer vragen bij mijn FA sowieso.

Wat zou ik graag lekker met mn snoet in de zon willen zitten nu!!!

Susan, laat je goed verwennen en ik hoop op een hele goede oogst!!
    Char, onderbewust is het zeker angst, ondanks dat ik voor mijn gevoel rustiger ben.
    Sportmama, ja het gaat hard hier, voordat je het weet hebben we weer pagina's vol gekletst :D Fijn dat je al mag beginnen met puregon. Elke keer weer een stapje dichterbij he.

Dikke knuffel voor jullie allemaal

10. poca

poca Lid

19 nov 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Het is inderdaad vervelend met de hoofdpijn erbij.
    Maar we doen het voor een goed doel!:)

Heb geen idee hoe het allemaal zal gaan lopen, maar is wel fijn om dan via zo'n forum met anderen in contact te komen die in hetzelfde schuitje zitten.

Wij lopen trouwens in Zwolle.

11. Heros

Heros Actief lid

13 feb 2011
    163
    0
    0
    NULL
    NULL
    @susan Jeetje ik kon vandaag net op mn werk komen in zn 3....kon namelijk niet meer schakelen :(
    Aan het einde van mn cursusdag ook de ANWB laten komen en die was er gelukkig snel! Blijkt mn koppeling stuk te zijn, hij heeft m even gemaakt zodat ik thuis kon komen. Maar ja, nu wordt het binnenkort naar de garage en de portomonnee trekken!!

@timon rustig aan he?!

@doortje wij lopen ook bij MCK @leiderdorp...wij hebben wel een voorlichtingsavond gehad hoor! Was prima geregeld! Is voor jullie ook de 1e keer ICSI lees ik.....

Meiden ik ben hard aan het duimen!!

12. butterfly80

butterfly80 Actief lid

21 jun 2010
    112
    0
    0
    Susan! Fijn dat t goed is gegaan! Lekker uitgerust vandaag in bed?
    Ik heb brief an t vu. 7 cryo's. Verdeeld over 3rietjes..... Spannend. Dus misschien als ontdooien goed gaat, nog 3 kansen.
    Tat en Char: ja vreselijk die ww. Ben best bang dat t misgaat en dat je dan ook nog eens net op je werk bent of zo. Bah niet leuk deze spanning! Was er maar een lijst met symptomen! Echte dan. Zwangerschapskwaaltjes moeten weer op ongie kwaaltjes lijken! Grrrr.

13. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Butterfly, wat mooi zeg, 7 cryo's!!! Idd nog 3 kansen, maar die heb je binnenkort niet nodig hoor! :D

Ik ga eens even kijken op het lijstje zo wie strax allemaal mogen en/of kunnen testen. Volgens mij zijn het er heel wat in korte tijd!! Meiden, hoop zo dat dit een mega vruchtbaar topic gaat worden! Tot nu toe helaas nog geen succesverhalen maar dat MOET veranderen :)

14. butterfly80

butterfly80 Actief lid

21 jun 2010
    112
    0
    0
    Jij ook mooie opbrengst hè Susan! Sspannend weer hoeveel bevruchtingen er komen. Heb je napijn?

Ja het gaat spannend worden op t wachtbankje! Matroosje en mistery zijn de eerste! Meiden! :)
    @matroosje en mistery hoe voelen jullie je?!

Ik ben echt in een pestbui vandaag! Gewoon door de zenuwen dat ik denk dat ik ongie word. Dan word ik weer kwaad op mezelf omdat ik dan bang ben dat ik t negatief beïnvloed!
    Volgende week vrijdag mag ik bloedtest doen, kan ik dan woe a.s al zelf testen? Weet niet of ik t durf hoor, naar zou t al mogelijk zijn? Woe is 14 dagen na punctie.....

15. Loontje85

Loontje85 Fanatiek lid

19 sep 2008
    3.465
    0
    36
    Sales-/Logistic-Assistant
    Purmerend
    Susan: mooi resultaat heb je. Fijn dat het allemaal goed gegaan is.
    Hoe gaat het nu ? Nog pijn ? Doe maar lekker rustig aan !

16. mammma2

mammma2 VIP lid

13 aug 2008
    6.372
    0
    36
    Lieve meiden, alles gaat prima hier! Totaal geen napijn dus helemaal toppie!

Je kan prima 14 dgn na de punctie testen... Die is dan redelijk betrouwbaar hoor!

17. #717 Matroosje, 24 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2011
    @Susan: Hmm... dat zou betekenen dat ik maandag al kan gaan testen. Zal eens even met mijn vriend overleggen of hij dat ook een goed idee vindt :)

Fijn trouwens dat je punctie zo goed is gegaan.

Ego: Vandaag zit ik precies een week naar de terugplpaatsing. Heb al sinds 2 dagen een beetje het gevoel in mijn buik dat ik ongesteld moet worden. Ga er maar van uit dat dat van de Oetrogestan komt. Toen ik IUI kreeg heb ik ook Oetrogestan. Ik ben toen nooit door de Oetrogestan heen ongesteld geworden. Nu krijg ik een hogere dosis, dus lijkt het me sterk dat ik daar nu door heen zou breken. Stiekem ben ik er toch niet helemaal gerust op :(

18. butterfly80

butterfly80 Actief lid

21 jun 2010
    112
    0
    0
    Hè matroosje! Vertel, hoe gaat t met je?!

19. @Butterfly: Op zich wel goed (zie mijn aangepaste verhaal ;)) Geniet voornamelijk van het lekkere weer en probeer me niet al te druk te maken over elk pijntje en steekje. Wel bijzonder wat dat wachten met je hoofd doet. Zometeen komt mijn vriend terug uit Duitsland. Wel fijn om straks weer iemand te hebben om tegen te praten. (Behalve de katten dan. Die overigens geen ongewoon gedrag vertonen ;))

Hoe gaat het met jou?

20. Timon

Timon VIP lid

4 sep 2008
    10.015
    0
    0
    Gelderland
    Susan, wat hebben jullie een mooie score! Klinkt zeker als dat er goede bevruchtingen uit moet komen. Erg prettig dat je de pijnstiller heb gekregen. Je mag weer mutsenbollen schieten. Hoe heerlijk kan het leven zijn??? :p Zaterdag weer een spannende dag.

Tat, vervelend om je zo'n gevoel heb. Toch... hou vertrouwen, want zolang zit je nog niet in de wachtweken. Mijn duimen blijven draaien.

Sportmama, wij gaan echt gelijk op. Ik heb 1 april de 1e fm en op 5 of 6 april de punctie. Nu hopen dat de zwemmers ook in die getale met de punctie aanwezig zijn. Dan moeten ze het doen.

Poca, zie maar hoe jullie traject verloopt. Dat is toch voor iedereen anders. Via dit forum met elkaar babbelen levert vaak meer info op wat je soms in het zh kan gebruiken en minder stress richting je man/vriend. ;)

Als ik zie dat ik de 1e keer deca nergens last van had, de 2e keer (cryo) een helse tijd heb gehad en nu hoofdpijn en meer vermoeid. Hoe verschillend kan je op hetzelfde medicijn reageren?

Heros, wat een drama! Fijn dat de ANWB je heeft kunnen helpen.

Butterfly, 7 eskimo's over 3 rietjes... Hoeveel krijg je bij een cryo tp? Niet dat er eentje ev weggegooid zal worden.

Matroosje, wat een ellende dat je lichaam je zo onzeker maakt in gevoel. Probeer toch positief te blijven. Knuffel!

Het gaat alweer beter met me. Vanmorgen naar de haptonomie geweest en daar ging het best goed. Ik happy! Vandaag ook genoten van de zon, maar teveel leverde hoofdpijn op. Een half pcm deed wonderen.;)

Deel Deze Pagina