Wat lief dat je speciaal voor mij komt inbreken!! Ja het ging allemaal prima en die andere pijnstilling was echt een verademing. Natuurlijk voel je het nog wel maar het was nu gewoon wel 'goed' te doen. Vorige keer heb ik echt een half uur lang liggen janken, en van pijn en van zelfmedelijden, nu maakte ik nog grapjes en zat na afloop rustig te sms-en, whatsappen, zp-en etc. totdat de arts kwam om de scores te vertellen. Daarna meteen aangekleed en opgestapt. Morgenochtend horen we iig of er bevruchting heeft opgetreden en wanneer de tp is... Van de 15 zal er toch wel eentje bevrucht zijn, zou je denken??
zo hoort het ook eigenlijk te gaan toch Susan? Fijn dat het allemaal juist zo gemakkelijk ging. Nu afwachten voor morgenochtend. mijn duimen draaien! Stomme vraag misschien en misschien heb je het ook al wel verteld meen ik, maar Sophie is uit je 1e IVF/ICSI poging toch?
Tat, ja Sophie is uit de eerste poging. Uit die poging hadden we nog 2 cryo's maar niet gelukt in januari dit jaar. Nu dus weer een verse icsi poging......
Susan, jij stronteigenwijze bikkel! Heb je nu thuis wel de rust genomen? Char, het wachten is het meest ellendige in de mmm. Is het niet voor een afspraak, dan voor het starten van je poging, dan in de wachtweken. Kop op! Jessy, zit je deca er al in? Toppertje! Beide spuiten zijn alweer verwerkt. Ik ga beginnen met kweken! De gonal was nadat 'ie er al uit was wat scherp. Heel gek! Op het werk lekker bezig geweest. Tussendoor even gezeten om de vermoeide benen te laten rusten. Deze combi werkte best goed. Alleen nog steeds vage hoofdpijn. De halve pcm heeft zo'n 3 uur gewerkt, maar ik zal er zo weer aan moeten. Mijn hoofd voelt niet lekker.
Suus, fijn dat je een goede nacht hebt gehad! Knap dat je meteen weer bent gaan werken, sommige meiden zijn er echt een dag ziek van toch? Heb jij helemaal geen last van je buik of wel een klein beetje? Misschien is werken, en dus wat afleiding, ook zo gek nog niet. Ben je erg gespannen voor de uitslag van het aantal bevruchtingen? Char, wat lijkt dat wachten me zwaar zeg. Hopelijk wordt je geduld snel beloond en groeit deze emmy uit tot een prachtig beebje! Timon, gaat het al wat beter met je hoofd? [FONT="][/FONT]
Suus hoezo eigenwijs. Nou hier zit de eerste deca er weer in. Ik vond het wel weer even eng. Ik ben doodsbang voor naalden. Dus ogen dicht en me man heeft hem erin gejast. Viel eigenlijk wel weer mee.
Char ik weet zeker dat het goed gaat komen. Tilburg duurd even voordat je de brief krijgt voor de cryo. Ik kreeg hen Toen rond me testdatum. Ik had 5 cryo's 1 was direct terug geplaatst. En 1 vonden ze voldoende om in te vriezen. Die ingevroren was Siem.
Jessy, jouw man mag dus ook dagelijks darten. Die van mij heeft er zelfs eens een afspraak voor moeten verlaten.
Timon. Ja mij man mag ook darren. Vind hij totaal niet erg. Nog 4 daagjes deca en dalijk de puregon erbij. Doe je wel rustig aan. Misschien een extra dutje. PCM helpt bij mij vaak bijna niet. Jammer genoeg.
Wat zijn onze mannen toch lief he? Mijn vriend heeft de eerste paar keer ook op mijn gedart maar daarna probeerde ik het zelf...Al bleef hij er steeds voor thuis als ik moest spuiten.Super lief! Dankje voor de lieve berichtjes Ben echt zo bang maar moet even volhouden en wachten heb ik al die tijd gekund dus moet nu ook! @Susan veel succes he! Ben keihard voor je aan het duimen!!!!
Hè Char ik zit ook te zenuwen op t wachtbankje.. Wat een rot gevoel hè? Bij elk steekje denk ik, nee, het is over... Heb ook met vlagen zo'n ongie hoofdpijn. Heel vervelend allemaal... Hoe voel jij je? Of voel je iets anders dan anders?
susan wat een mooie score!!! en wat fijn dat het goed ging allemaal. duim voor je voor veel bevruchtingen!!!
@Butterfly Nou dit keer (nog) geen hoofdpijn normaal altijd wel voordat ik ongi moet worden...Weet niet zo goed wat of hoe ik me moet voelen omdat het idd zo onzeker is allemaal grrr Maar heb wel last van mijn darmen en gevoelige buik en soms ook gevoelige borsten...Maar die angst maakt je zo gek he? Het is allemaal zo dood en dood eng bah! Nu maar hopen dat alle dames op het wachtbankje en die daar binnenkort op komen allemaal zwanger zijn/worden!!!! *duim*duim*duim*
@jessy1983 volgens mij gaan wij straks aardig gelijk op Is Siem ook dmv Icsi geboren? De ongi is hier eindelijk na 38 dagen licht begonnen Zal vandaag of morgen wel doorzetten en dan klaar voor de start en GO Dus straks alvast even bellen hoe het verder gaat......
Heros. Wanneer hb jij je punctie? En ben je al wel beginnen met spuiten? Ik vind het wel spannend hoor. Ja Siem is ook dmv isci geboren. En het is echt een wondertje.
Char meid het komt echt wel goed hoor. In had toen ik zwanger was ook last van me darmen maar niet van me buik