Hallo dames wil me ook aanmelden. Heb waarschijnlijk in april punctie en tp. Dit is voor mij dan ook isci 1. Heb ook al een zoontje mogen krijgen uit een isci behandeling dat wad raak met isci 1 de cryo tp. Denk dat het dit keer niet zo hard zal gaan. Vind het wel weer heel spannend. Weet wat me te wachten staat maar toch weer even eng. Ik ga natuurlijk voor iedereen duimen en zal zo ook even terug lezen.
Jessy : welkom meid!!! Inderdaad weer spannend!! Veel succes! All: ik heb vanmorgen toch maar eens de gyn gebeld (man gaf geen reactie dus had ff maling aan hem en dacht bel gewoon!) en de ass. Had het even overlegt met de andere assistent en ze Zei dat ik het nog even moest afwachten tot ma/di, en als ik dan nog niet ongi ben, moet ik gewoon weer even bellen! T kan komen doordat ik in mn rust maand zit en ik gewoon nog beetje van slag ben zeg maar. Dat ik WEL al dagen positief test op de kv ovu testen moet ik maar links laten liggen. Ik had de nieuwe dame aan de tel en die gaf toe dat ze er niet zo mee op de hoogte is, dus afhankelijk van mijn verhaal (dat sommige dames ook heel lang posi testen zonder ei ed. dus de ontrouwbaarheid van de kv test en mijn daarin tegen positieve ervaring in het verleden én mn medische molen) zal ze het voor de zekerheid nog even met de gyn overleggen. Ik heb met haar de afspraak gemaakt dat : Als hij ook zegt dat ik me er niets van aan moet trekken hoor ik niets en moet ik gewoon wachten tot na het weekend en bel dan weer als ik dan nog niet ongi ben. En als hij toch anders denkt/bepaald belt ze me nog even terug. En voor mezelf heb ik bepaald dat ik pas maandag weer een ovu test doe! Kijken of er verandering in zit.
Wie, wat en waar Timon: ICSI 1, UMCU Sandra1987: IVF 3, UMCU Butterfly: ter gooi blaricum en VuMC SpannendeTijden: Cryo, AMC Zonnetje: ICSI 1 cryo mck Tat76: ICSI 1, HAGA Susan: ICSI 1, VU MC Sabine25:cycro .erasmus mc ' Wanneer starten Butterfly: 1-2 start pil ST: geschat -> 15/02 start progynova butterfly: 21-2 start decapeptyl butterfly: 2-3 start puregon Timon: uiterlijk 3-3 start pil Timon: 11-3 start deca Timon: 25-3 start gonal F Susan: 14-02 pil, 28-02 deca Sabine25 11-02 progynova Sandra1987: 24-3 start puregon Punctie ST: niet (6 cryo's over van punctie aug) Butterfly: rond 14-3 Timon: 5 of 6-4 Sandra1987: 5 april? Tat76: niet (14 cryo's over) Sabine25 niet (5 cycro's over) Terugplaatsing ST: geschat -> 1ste of 2e week maart Zonnetje: eind maart/ begin april Tat76: wachten op nieuwe cyclus Sabine25 1maart Testen Zwanger Miskraam Zo meiden heb me er ook weer bijgezet. ik krijg trouwens over 2 weken een hysteroscopie, als daar niks wordt gevonden dan mag ik aan ivf 3 beginnen
ST, het blijft gek. Ergens hoop ik dat de gyn toch iets van zich laat horen. Ik zou de spanning niet tot maandag kunnen houden. Nog geen zenuwen voor de komende ronde. Naar verwachting volgende weekend ongi en dan met de pil starten. Op 11 maart zal ik even moeten slikken bij de 1e deca. Naalden zijn nog steeds geen vriendjes. Susan, wij lopen zo'n 2 weken na elkaar. Gezellig! Je man heeft nu nog veel plezier met je... de zieligerd straks. Jessy, welkom! Hoe ziet jouw schema eruit? Ik weet dat we bijna gelijk zullen lopen. Alles goed met de kleine man? Sandra, over 2 weken een spannend dagje. Waarom krijg je die nu pas?
hey hallo daar, Ook ik loop in het UMCU. wij zitten nu in de tweede wachtweek van onze 1ste icsi behandeling......spannend allemaal.
Spannendetijden wel gek dat je posi ovulatie testen hebt. zou bijna iets Anders van denken. Zwanger. Timon als ik ongesteld word moet ik starten met de pil. Die slik ik 3 weken en de laatste 4 dagen spuit ik deca. Dan puregon. En pregnyl. Ik dacht dat ik eind van de maand ongesteld zou worden of begin volgende maand. Maar was bijna 2 weken ongesteld. Dus weet niet wanneer nu.
Jessy wat spannend zeg. Heerlijk zo snel starten weer. Hier was manlief aan het twijfelen na een fikse discussie maar dat komt goed denk ik wel.
Haha elif. Had mijn man eerst ook. Maar wijs hem er dagelijks op dat er niets mooier is als een wondertje. We hebben al het geluk dat we er al een hebben. Maar we willen ons gezinnetje gauw compleet maken. En je moet gewoon zeggen dat als je begint dat het niet betekend dat het gelijk raak is. Hoe is het met jullie kleintje. Las ergens dat hij alweer 7 weken is. Wat gaat het toch snel. Hoop dat het wel wat beter gaat!! Timon. Sorry las niet alles goed. Met Siem gat het steeds beter. Sinds hij nieuwe voeding heeft slaapt hij zoveel beter!! Hij ligt nu heerlijk op me borst te slapen. Af en toe vind ik het zo heerlijk als hij bij me is.
jessy zeker ik vind het ook anders nu dat we al een mooi wondertje hebben net als jullie. Ik was een beetje overspannen door alles deze week, zijn ziek zijn, slecht slapen enz . Dus manlief had zoiets kijk hoe moet dat dan met 2 kinderen?? Hier willen we ook zo snel mogelijk ons gezinnetje compleet hebben. Het liefst 3 kindjes maar loop war vooruit Nogmaals idd wat zijn we gezegend met onze ventjes!!! Andere meiden ik gun het jullie zo! xxx
st wat raar dat je al zolang positieve ovulatie testen heb kun je niet vragen om een echo? en een zwangerschapstest heb je die ook al weer gedaan? alle nieuwe meiden welkom word weer spannend allemaal @jessy ik dacht ik weer snel wou voor een 2de maar jij bent nog sneller hahaha ik moest ook een half jaar wachten hoor anders wou ik ook sneller
Elif. Ik ben benieuwd hoor wAnneer jullie starten!! Dalijk hebben we gewoon 2 kindjes van dezelfde leeftijd! Maar wel op jezelf passen hoor
ik geef je groot gelijk hoor je weet ook nooit hoelang het weer gaat duren ik had gelukkig nog cycro's over van de behandeling van toen in zwanger werd ik had in dec een terugplaatsing gehad en was zwanger maar is toch mis gegaan met 4w4d
ja we waren zo blij dat het in 1 keer gelukt was gelukkig hebben we al een prachtige zoonn dat scheelt ook een hoop denk
timon, ik heb op aangedrongen dat ze die operatie nu deden want ik verlies al sinds het stoppen van de pil na mijn eisprong bloed en dit houd aan totdat ik ongi ben en die operatie wou ik voordat ik met ivf 3 begin. tot mijn verbazing verlies ik nu weer bloed en dit in niet na mn eisprong, lijkt net ofdat ik nu ongi ben....echt raar, moet het pas volgende week worden.. Hoe is het met jou timon?
Het valt me op dat hier verschillende dames zijn die zo snel alweer voor de 2e gaan. Aan de ene kant snap ik het wel hoor, maar als ik de onderschriften zie dat je kindje pas 2 of 3 maanden is.
dat moet ieder voorzich weten het is dat ik 6 maanden moest wachten ivm keizersnee anders had ik ook weer sneller gegaan denk want je weet nooit hoelang het allemaal weer gaat duren en ik vind het wel fijn als ze dicht bij elkaar zitten kwa leeftijd