Gefeliciteerd girl!! Leuke dag gehad? fantastische score susan, super! Ach als het helpt timon, waarom dan niet he
Super Susan! Zo meiden ben even een middagje weggeweest even naar de bossen met mijn hondje lekker op een terrasje gezeten heerlijk! Ook fijne afleiding....Vandaag had ik ongesteld kunnen worden maar nee niets! Maarrrr even afwachten natuurlijk maar hoop zo dat het weg blijft!!!!! Maar ondertussen is hier weer veel gekletst zeg! Ben ook erg nieuwsgierig naar Mistery en Matroosje....
Hahahaha Butterfly, laat je niet gek maken. Ik heb de vorige keer getest op de dag dat ik NOD zou hebben. Dat was 10 dagen na tp.
Pffff is ook zo spannend allemaal he? Ik zit pas op 8 dagen na de tp dus ik vind zelf dat ik nog niet moet gaan testen maar heb idd ook die test-drang hoor!
*Breekt in* Suus, wat goed zeg!! Een mooie TP gehad dus en dan w.s. ook nog een aantal cryo's!! Goed zeg . Nu de komende 2 weken goed broeden dus!! Spannend weer!! *Breekt weer uit en wenst iedereen verder ook héél veel succes*
Jessy, lieverd, je bedoelt het ook alleen maar goed. Dat weet iedereen hoor! Wij zijn natuurlijk allemaal erg nieuwsgierig of de behandelingen bij alle meiden hier zijn gelukt!! Misschien is het wel zo dat jij zo vroeg posi testte omdat je een cryo had die natuurlijk al wat verder was qua ontwikkeling dan een verse dag 3 emmy? Of je maakt snel HCG aan?? Kan allemaal! De 'natuur' en het lichaam blijven maar vreemde dingen. Hopelijk gaan ze nog een lichtje uitvinden dat gaat branden zodra de emmy innestelt en je dan al weet dat je zwanger bent
Oh ja, ik voel trouwens helemaal niets!! Vind ik wel vreemd hoor want bij beide vorige pogingen (1 gelukt, 1 mislukt) had ik dat niet... Hoe was dat bij de andere meiden hier?
Hieronder nog even een foto van onze emmy!! Zien jullie 8 cellen? Ik zie alleen maar een enkele 'billetjes'
Ik vind het gewoon eng om te testen hoor! Maar vond het lief van je jessy maar dat heb ik al gezegd, Zo zie je maar dat iedereen een andere mening heeft. @ Susan Ik weet natuurlijk niet hoe het voelt om zwanger te zijn,Maar het voelt in iedergeval anders dan als ik ongesteld moet worden. Moet wel veel plassen en last van mijn darmen dus ja weet het gewoon niet.Normaal veel hoofdpijn en puistjes voor dat ik ongie moet worden.... Maar nu ook niet. We zullen moeten afwachten Suus....en dat is zo moeilijk...
hoi dames. Ik mag ophouden met wachten....het is mis hier. Vanmorgen al lagere temp. maar hield stom genoeg toch nog hoop omdat ik zo weinig voelde en zojuist op mn werk is het toch doorgezet. Voel nu dan ook weer genoeg. Ben natuurlijk erg geschrokken en verdrietig. Zo maar het zkh bellen om te vragen of ik door mag of moet wachten.. succes voor de andere wachtmeiden!! Ik hoop zo dat het voor jullie wel mag lukken lieverds!!! het kaarsje blijft gewoon branden voor jullie!
Char, je klachtjes klinken iig erg goed! Zie ff het lijstje niet meer maar wanneer mag je 'officieel' testen? Ja het vreemde vind ik gewoon dat ik helemaal nix voelde/voel direct na de tp, en vorige keren (zowel zwanger als niet zwanger) wel... Hoest met de rest vd meiden? Lekker genoten van het mooie weer gisteren??
Oh nee Tat!!! Dat was niet de bedoeling!! Natuurlijk ben je ontzettend verdrietig en dan is het ook nog doorgezet op je werk... Als het niet gaat vandaag, ga dan gewoon naar huis, kruip je bed in, met evt een doos Cleenex, en neem de tijd voor jezelf. Een hele dikke knuffel!!
Tat wat erg!!!! Sterkte meis Dikke knuffffff..... @ Susan 4 april bloedtest in het ZKH maar mag zelf wel eerder thuis testen maar wil het niet te vroeg zit nu op 9 dagen na tp.
Char, denk dat je sowieso 12 dgn na tp kan testen hoor. Dan doen ze in mijn zkh standaard de bloedtest nl en de testen van tegenwoordig zijn redelijk gevoelig...